088-7744333

Logo BVT opleiding advies

Cursus Succesvol Verkopen

58

Meerwaarde van IN-Company


Welke vraag u ook hebt, gericht op ontwikkeling van mensen, wij geven u net even deze extra stap naar een passende training. Of het nu 1 op 1 of in een groepsverband is, trainingen die aan de hand van uw dagelijkse werk met de grootste zorg wordt samengesteld. U traint met de juiste begeleiding. Naast de training kunt u altijd voor vragen terecht bij uw trainer. Ons uitgangspunt is: Kennis moet beklijven ook nog naar verloop van tijd.



Uw Cursus Succesvol Verkopen


Een verkoper binnen- of buitendienst dient over veel praktische kennis en uitstekende commerciele, communicatieve vaardigheden te beschikken. Tijdens deze zeer praktijkgerichte verkooptraining verwerft u de juiste kennis en de vereiste vaardigheden om op een inspirerende wijze uw product op de markt te zetten. Kennis en vaardigheden worden in deze training op zeer uitdagende en inspirerende manier gecombineerd. Het gaat erom uw product op de juiste manier aan de man te brengen.




Onderwerpen tijdens de trainings-dag(en)



Resultaten voor Succesvol Verkopen


Na afloop van deze training bent u een professionele verkoper. De tools, die u tijdens de training krijgt aangereikt, kunt u direct toepassen. De vertaalslag van theorie naar de werksituatie staat bij deze training hoog in het vaandel. Tijdens de training bent u veel met praktijkopdrachten en rollenspelen bezig, waardoor u slagvaardiger wordt. U boekt direct winst na het volgen van deze training!!



Focus met het oog op talent en kwaliteit


BV&T weet als professioneel opleider (meer dan 20 jaar) in de aanpak van gevarieerd kennis overbrengen. Deze aanpak gaat uit van persoonlijke verandering waarbij U als deelnemer onderzoekt wat er werkt inplaats van wat er verkeerd gaat. De focus wordt gelegd op daadkrachtig beslissingen te nemen, eigenaarschap en samenwerking. Dit levert op alle tereinen tijdwinst op. En is het belangrijk dat dit een grote bijdrage levert aan een succesvolle leer curve.


Effectieve Kennisopname


We tasten graag met u de dagelijkse praktijk af en gaan na of er punten zijn die kunnen worden opgenomen in het leerproces. Om voldoende individuele spreek en oefentijd t.o.v. de praktijk te hebben bestaan de trainingsgroepen bij voorkeur uit 2 - 10 deelnemers. Maar wij verzorgen ook 1 op 1 trajecten (coaching). Maximale kennisopname dit bereiken wij mede door onze bevoegde docenten die hun vak verstaan. Wenst u persoonlijk contact met betrekking tot uw aanvraag?



IN-Company / Planning / Investering

IN-Company: IN-Company of Inhouse betekent dat wij naar u toe komen.
Dit bespaard op tijd en reiskosten.
Tevens zitten wij met de training bij de praktijk!
 
Trainingsmomenten: 2 dagdelen
Uren per training: 6 uren per dagdeel
Prijs / Investering: Prijsopgave deze kunt u via Prijs INFO aanvragen.
Omdat geen IN-Company Training hetzelfde is.


Incompany startdatums

* Uw gewenst begindatum *
Mei 2024
Juni 2024
Juli 2024
Augustus 2024
September 2024
Oktober 2024
November 2024
December 2024
Januari 2025
Februari 2025



Locaties:


Waar wonen onze trainers. , altijd in de buurt.



Alles begint bij motivatie en betrokkenheid in de training Succesvol Verkopen. Daarom verbinden we persoonlijke leerdoelen aan team- en organisatiedoelen. Dit resulteert in gemotiveerde deelnemers die hun bijdrage aan het grotere geheel ervaren. Voor de start van het traject inventariseren we de individuele leerwensen door middel van een online intake. BV&T is tevens de nummer 1 in-company opleider voor Succesvol Verkopen al vanaf 2001. Wenst u een vrijblijvende offerte? Dan kunt u deze hier aanvragen Gewoon informatie ontvangen?



Efficiënte en praktijkgericht

Met ons team ontwikkelen wij continu nieuwe, uiteenlopende en meer efficiënte leervormen voor het meest effectieve leertraject. Het laatste wat wij hebben ontwikkeld is een volledig E-Learningspakket. Deze kan de organisatie bij wie wij trainen gratis gebruiken zolang de training loopt. In deze E-Learning zetten wij ook de evaluatie en kunt u als opdrachtgever de vorderingen tijdens de training of workshop blivjen volgen. Maar ook uw eigen testen en toetsen kunt u hierbij invoeren. In de toekomst bespaard u hierin veel tijd, personeel en dus ook geld.



Hoe behalen wij uw einddoel

Onze trajecten passen we zoveel mogelijk aan op uw doelstelling. We nemen de tijd voor een gedegen voorbereiding (intake en bepaling van uw doelstelling) waarbij we altijd persoonlijk contact met u hebben. Vervolgens voeren we onze trajectopbouw volgens afspraak uit. Dit betekent dat het resultaat ons uitgangspunt wordt en dat aan al uw verwachtingen wordt voldaan. Daartoe gebruiken wij deugdelijke materialen en zetten wij goed getraind, herkenbaar personeel in. Onze docent of trainer ziet er tijdens uw traject op toe dat de kennis welke moet worden overgebracht (beklijven) in de praktijk zijn uitwerking gaat krijgen. Onze slogan: "effectief met perspectief"


Visie

Mensen op basis van eigen competenties in beweging te brengen door op maat gesneden ontwikkeltraject aan te bieden. Tevens forwarding op het functioneringsgesprek. Door een breed pakket van diensten en producten is BV&T in staat mensen te bewegen en ruime kansen te bieden.


Doelstelling

Uw doelstelling staat central in deze cursus Succesvol Verkopen. Tijdens de intake (telefonisch of bezoek) worden uw leerdoelen besproken. Jullie inventariseren intensief wat het leerprogramma moet bevatten. In gemiddeld 2 bijeenkomsten gaat u op de werkplek concreet aan de slag met het bereiken van uw persoonlijke leerdoelen. U verbetert uw vaardigheden door veel te oefenen met cases en situaties uit uw eigen praktijk. De trainer begeleid en ondersteunt u hierbij en geeft gerichte feedback en praktische tips waar u echt iets aan hebt. Jullie stellen samen een persoonlijk leerplan op om ook na deze cursus uw doelen daadwerkelijk in de praktijk om te zetten. Maatwerk! Meer informatie..


Een IN-Company leeromgeving, is meestal het beste

Elke deelnemer in de training moet zichzelf kunnen zijn en zichzelf open kunnen stellen voor nieuwe inzichten. De trainer is daarbij ook van essentiele waarde. Daarom adviseren wij vaak om een rustige omgeving. Zie referenties.



  

Referenties Succesvol Verkopen Aantal deelnemers In-Company
Groothandel In Levensmiddelen Van Tol B.V.8 deelnemers  
Bayer1 deelnemers  
Leeuwarden Bauconflex1 deelnemers  
Albert Heijn Online Oosterhout9 deelnemers 2 trajecten
Fabriek Van Palty Producten B.V.1 deelnemers  
Dutch Nutrition Operations B.V. 1 deelnemers  
Novek Technical Solutions4 deelnemers  
Reich Benelux Office3 deelnemers  
Fers15 deelnemers  
Albert Heijn Amsterdam10 deelnemers  
Nooter Technische Installatie Technieken7 deelnemers  
Plus 100 BV4 deelnemers  
ROVA8 deelnemers  
TP Industrial Yarns B.V.2 deelnemers 2 trajecten
JVD Distribution9 deelnemers 2 trajecten
Waterschap Velt En Vecht40 deelnemers  
Koning & Hartman7 deelnemers  
Hogeschool INHolland1 deelnemers  
Noblesse 7 deelnemers 2 trajecten
Waterschap Limburg1 deelnemers  
Vodafone1 deelnemers  
Peuteropvang Heerlen8 deelnemers 2 trajecten
AWL Techniek B.V.6 deelnemers 2 trajecten
Welten15 deelnemers 5 trajecten
Gemeente Lochem13 deelnemers  
Esdec BV15 deelnemers 2 trajecten
Intravant BV1 deelnemers  
SKF BV.1 deelnemers  
Interactive Blueprints B.V.8 deelnemers  
Teleplan Communications BV1 deelnemers  
Electrotechniek Hollander8 deelnemers  
Energyst6 deelnemers  
Westhaghe Training & Advies35 deelnemers  
Ashland Services B.V.1 deelnemers  
Lineage Logistics Bergen Op Zoom8 deelnemers  
DuSart Pharma B.V.6 deelnemers  
Thermobile Industries Holding B.V.3 deelnemers  
Rc Panels BV9 deelnemers  
Wecovi BV2 deelnemers 5 trajecten
Kortho1 deelnemers  
En nog veel meer.....    
     
BV&T verzorgt > 200 trajecten per jaar. 450 Referenties Contact
    088-7744333



Persoonlijke feedback via evaluaties:


K. Dopmeijer (Scania Zwolle)

Voor een grote andere grote productiefabriek, heeft BV&T een training ontwikkeld ter bevordering van de Succesvol Verkopen. Dit is was een aantal deelnemers van de training met ons deelt erover:

  • Boeiend, Actief, Verrassend, Energie
  • De training biedt veel variatie in aanbod en weet exact wat ik nodig had. Waardoor ieder zijn eigen manier de lesstof zich eigen kon maken
  • De trainers zijn actief en enthousiast aanwezig en soms erg verrassend met leuke weetjes
  • Cijfer 8.8
  • Leerzaam, 'Alles is een keuze', Inzicht gekregen
  • Ik ben mij bewust geworden van mijn keuzes die ik maak in een gesprek of in contact.
  • De kwaliteit van de oefeningen zijn boven verwachting goed!
  • Cijfer 9.1

M. Klaassens (Pro Persona)

Voor een grote zorginstelling, Pro Persona, heeft BV&T een training ontwikkeld voor de professionalisering van HR. Dit is was een aantal deelnemers van de training met ons deelt erover:

  • Noodzaak tot reflectie, Focus, Laagdrempelig
  • De lesstof zette mij aan het denken, de steun van de trainer is daarbij wel een leidende factor
  • Op prettige manier van les geven en gestimuleerd om het goed in de praktijk te brengen
  • Cijfer 8,8
  • Opbouwend, meer Verbinding, Waardevol, Leerzaam
  • Door meer openheid te tonen kom je als team en professional veel meer in contact met je collega's
  • De integere houding van de trainers heeft er voor gezorgd dat iedereen zich veilig voelde om zich open te stellen
  • Cijfer 9.3

P. van Genderen (Bel Leerdammer)

De 10-daagse training is ontwikkeld en wordt begeleid door Marielle Molenaar van BV&T Een aantal steekwoorden die deelnemers van de training hierover met ons delen:

  • Leerzaam, Mooi, Heftig, Verrast
  • Veel geleerd over mijn eigen houding en hoe belangrijk het is om echt te luisteren
  • De verdeling tussen theorie en zelf ervaren zijn goed in balans
  • Cijfer 9,5
  • Diepgaand, Connected, Relativerend
  • Geleerd hoe ik op een empatische manier mijn mening kan ventileren en dus niet bot/te hard over te komen
  • Mijn verwachtingen van de training zijn zeker overtroffen
  • Cijfer 9,1

Locaties: 1964340

Leertrajecten Succesvol Verkopen met leer perspectief


Koppeling individuele training of workshop Succesvol Verkopen voor incompany inhouse trainingen

Alles begint bij motivatie en uw persoonlijkheid. Daarom verbinden we persoonlijke leerdoelen aan individuele wensen. Dit resulteert in gemotiveerde cursisten die hun bijdrage aan het grotere geheel ervaren. Voor de start van het project inventariseren we de al uw leerwensen door middel van een online intake bij u op locatie (in-company).


Integratie borgingsmethodieken voor deze training / workshop

Elke training of opleiding is opgebouwd uit verschillende leermethodes, zoals bloom en kolb aangeven in hun taxonomie. Vanaf het eerste gesprek met de trainer wordt gekeken welke onderwerpen het best passen bij de cursisten en individuele vraagstukken.


Actiegericht leren door middel van actiegerichte inhouse leermethoden

Wij maken het mensen zo makkelijk mogelijk om in actie te komen en het geleerde toe te passen in de praktijk. Hiervoor gebruiken we diverse methoden, waaronder individuele leerdoel formulering, praktijkopdrachten, buddysystemen, voortgangsmonitoring, actieplannen en coaching. Dit kan ook worden opgenomen in een korte workshop van 1 dagdeel.


Voortdurend oog voor dagelijks in-company werk- en leerproces

We bekijken de dagelijkse werkplek van de deelnemers en gaan na of er onderdelen in de training moeten worden opgenomen of juist afgehaald. Hier houden we rekening mee in het traject en adviseren HR of de manager hoe hiermee om te gaan.


Focus op het maximale leerproces

We geloven in de aanpak van Bloom en Kolb. Deze aanpak gaat uit van de verschillende leerprocessen van individuen daarin breng je gradaties aan in de aangeboden leerstof. De focus wordt gelegd op wat je als cursist kunt opnemen. Dit levert creativiteit, betrokkenheid, acties en initiatieven op die bijdragen aan een succesvolle verandering van de deelnemer in de training of workshop Succesvol Verkopen.


Stimuleren tijdens de training of workshop

Uw medewerkers weten elkaar gedurende de training of workshop beter te vinden. Ze verrijken elkaar en zo ontstaat er een optimale kennisoverdracht. Dit levert een lerende workshop op met positieve effecten ook op lange termijn. Dit geldt zowel voor workshops als trainingen van BV&T ook voor deze gerichte aanvraag omtrent de workshop Succesvol Verkopen


Workshop IN-Company: Locatie door heel Nederland.



Succesvol Verkopen opleiding.


In deze verkoop training komen de volgende onderwerpen aan de orde:
verkooptechnieken verkoop-gesprekken productpresentatie, hoe schrijf je wervende mailings, telefonische communicatie. Voor een andere invullen bel met BV&T

Instelling tijdens het verkoopgesprek

Het verkoopgesprek
Het verkoopgesprek is eigenlijk een directe vorm van beïnvloeden, overtuigen en overreden. U moet de gesprekspartner voor uw product interesseren, hem het nut ervan duidelijk maken en hem laten zien waar zijn voordeel zit. Om tot zaken te komen moet u dus op één lijn zien te komen met uw klant.
Niemand koopt met tegenzin. Ook een verkoopgesprek dwingt mensen niet tot beslissingen. Positief beïnvloeden kan pas beginnen als de koopmotieven, de drijfveren van de klant, bekend zijn en als daarop ingespeeld en aangesloten kan worden.

Wat gebeurt er eigenlijk in een verkoopgesprek?
In het verkoopgesprek biedt de verkoper zijn product aan de klant aan. Daartoe moet hij om te beginnen een aantal weerstanden bij de potentiële koper verkleinen en indien mogelijk weghalen.

Weerstanden zijn bijvoorbeeld: wantrouwen ten aanzien van de verkoper, vooroordelen ten aanzien van het product en onwetendheid. De presentatie van het aanbod moet inhaken op reeds bestaande en door de koper ook onderkende actuele problemen, wensen, behoeften en belangen.

Wanneer de klant zich nog niet bewust is van zijn problemen of behoeften moet de verkoper bewerkstelligen dat dit tijdens het verkoopgesprek gebeurt. U moet de behoeften van de klant zodanig aanwakkeren dat de klant besluit het product te kopen. Dit kan bijvoorbeeld door te laten zien dat uw product het huidige probleem van de klant kan minimaliseren of verhelpen.

Zelfvertrouwen
Als u zichzelf als persoon kunt accepteren, met zowel uw sterke punten als uw fouten en tekortkomingen, wordt het voor u veel gemakkelijker andere mensen te begrijpen en met hen om te gaan.

Presentatie, uiterlijk taalgebruik
Uiteraard is het van belang dat u zich correct, vriendelijk en professioneel presenteert bij uw klanten. U probeert het gebruik van vakjargon te mijden en spreekt in de taal van uw klant.

Deskundigheid
Als de klant merkt dat u weet waarover u praat, dat u op de hoogte bent van de mogelijkheden en onmogelijkheden van uw product of dienst, accepteert hij u als gesprekspartner. Over het algemeen wordt een verkoper geïdentificeerd met zijn bedrijf, omdat hij de enige directe schakel tussen onderneming en klant is. U wordt dus niet alleen beoordeeld als persoon, maar ook als vertegenwoordiger van uw bedrijf. Voor uw klant bènt u het bedrijf!

Enthousiasme
Enthousiasme betekent dat u met plezier aan iets bezig bent. Bijvoorbeeld dat u met plezier werkt. Laat de ander merken dat u een enthousiaste verkoper bent. Spreek uw mening en verwachtingen altijd in positieve bewoordingen uit. Uw woorden zeggen wat u denkt en hoe u zich voelt. Probeer dit daarom altijd met enthousiasme te verwoorden.

Eerlijkheid
Het is van belang afspraken en beloften na te komen, geen valse informatie te geven, objectief te zijn, sterke punten naar voren te halen zonder te overdrijven.




In deze zeer effectieve Agressietraining krijgt u voorafgaand voorbereidingsopdracht met een toelichting, waarin ze wordt gevraagd om hun eigen kracht, hun uitdaging en hun bedreiging te beschrijven. Dit zorgt er voor dat de deelnemers hebben ~voorbedacht~ over de training en hun persoonlijke doelstelling.

De eerste dag wordt gewerkt aan bewustwording en zelfbeheersing op basis van technieken als visualiseren, doelen stellen, energiemanagement en stressmanagement.
Op dag twee gaan we aan de slag met gedachtecontrole, focus en spanningsregulatie om professioneel en veerkrachtig te kunnen omgaan met veranderingen en gebeurtenissen.
De theorie onderbouwen we met praktische oefeningen die soms los van de werkpraktijk staan om zo uit de inhoud te blijven, waardoor de deelnemers zich effectiever kunnen focussen op de technieken en op zichzelf.

Na de training kunt u contact houden met uw trainer!



Ook voor Masterclass of Workshops.

Zoekwoorden Via Searching
Training succes vol verkopen praktijk gericht Groningen, Utrecht, Amsterdam Maatwerk en Praktijkgericht: Masterclass succes vol verkopen praktijk gericht. MT Kader Trainingen: Succesvol Verkopen. ZZP of Freelance Vacature voor: verkoop training. Maatwerk door professionsl, kies ook eens voor een masterclass of workshop. Efficiente opleidingen KIES de NUMMER 1 BV&T: Cursussen Groningen, Utrecht, Amsterdam IN-Company Trainingen dan kiest u voor trainingsbureau: verkoop training succes vol verkopen praktijk gericht. Aanrader, kies BV&T. Met Question Degree Online leren E-Learning Online Trainen verkoop training succes vol verkopen praktijk gericht. Groningen, Utrecht, Amsterdam


Medezeggenschap is het uitoefenen van invloed op de arbeidsrelatie, arbeidsomstandigheden en de organisatie door werknemers. Dit kan op twee niveaus plaatsvinden: Binnen de onderneming. In dit geval is er sprake van medezeggenschap door een Ondernemingsraad (of eventueel een Personeelsvergadering). Ondernemingsoverschrijdend. In dit geval is er sprake van medezeggenschap door vakbonden. Goede communicatie met de bestuurder is van essentieel belang. Vragen, die een antwoord vergen zijn: Is de informatie die de OR krijgt voldoende en is dit de OR ook voldoende duidelijk? Wordt de OR tijdig bij de besluitvorming betrokken? Hoe ga je eigenlijk om met formeel en informeel overleg? Hoe bereidt de OR de overlegvergadering (strategisch) voor? Op welke manier geeft de OR zijn advies vorm? Wanneer is het indienen van een initiatiefvoorstel zinvol? En hoe informeert de OR zijn achterban over het overleg met de bestuurder en de behaalde resultaten? Dit zijn vragen, die u bezig kunnen houden. BV&T verzorgt praktische trainingen. U kiest voor ons als u de OR wilt professionaliseren. Medezeggenschap, dat doe je samen beter.

In-Company Trainingsvraag..

Wij trainen op uw locatie.

Vul onderstaande velden zorgvuldig in.


Test Click Here



Ook voor u gevonden


training Balie en Receptie Medewerker
training Teksten Redigeren
training Verkoop Binnendienst
training Verkoop en Acquisitie
training Prestatieverkoop
training Prestatie Inkoop
training Effectieve Telefoon Verkoop
training Verkoper Communicatie
training Telefoon- en Receptiemedewerker
training Klantgericht Denken en Handelen
training Succesvol Verkopen
training Professionele Inkoop Training
training Acquisitie Verkoop voor
training Effectief Telefoneren
training Effectieve Marketing


Spreuk:
Echt respect moet je verdienen.

Inspiratie Posters Bekijken?

Met vriendelijke groet,
Ingrid Boerman
Accountmanager BV&T



Recente klanten