In-Company Training Communicatie
Of Ga voor een Masterclass?

Persoonlijke Aandacht         Masterclasses         Bevoegde Trainers         Gecertificeerd ® Maatwerk & In-Company

Neem contact op voor vrijblijvend advies:

Telefoon 088-7744333

Ja, ik wil advies

Zoek uw traject

Searching Communicatie

Uw zoek resultaat voor: Communicatie

cursus communicatievaardigheden bvt :: De inhouse trainingsbureau

... Hoe verloopt communicatie precies? Welke wetmatigheden kunnen we daarin onderscheiden? Wat is non-verbale communicatie? Hoe belangrijk is het goed waarnemen? Moet ik vooral observeren of juist onmiddellijk interpreteren? Hoe ondersteun ik mijn boodschap non-verbaal? Welke signalen zenden we naar elkaar uit? Wat is belangrijk als ik luister? Hoe vat ik het beste samen? Welk vragen moet ik stellen? Hoe kan mij...
20 training_cursus/training-communicatie/communicatie-vaardigheden.php

cursus basis effectief communicatie bvt :: De inhouse trainingsbureau

... Hoe verloopt communicatie nu precies? Welke wetmatigheden kunnen we daarin onderscheiden? Wat is non-verbale communicatie? Hoe belangrijk is goed waarnemen? Moet ik vooral observeren of juist onmiddellijk interpreteren? Hoe ondersteun ik mijn boodschap non-verbaal? In deze training worden de zojuist genoemde vragen beantwoord. Tijdens deze training worden er verschillende thema`s behandeld. U bepaalt zelf de...
21 training_cursus/cursus_communicatie_communiceren/training_communiceren.php

cursus verkoper communicatie gesprekstechnieken bvt :: De inhouse trainingsbureau

... Professionele communicatie is weten wat u vertelt. Levert het op wat u er van te voren van had verwacht? In deze boeiende training krijgt u tools aangereikt waarmee u direct aan de slag kunt. Tijdens deze zeer praktijkgerichte training verwerft u de juiste kennis en de vereiste vaardigheden die ieder commercieel medewerker nodig heeft. De kennis en vaardigheden worden in deze training op een zeer uitdagende ...
17 training_cursus/verkoop-communicatie/commercieel-communiceren.php

cursus bedrijfs onderzoek e-learning bvt :: De inhouse trainingsbureau

... Goed verlopende interne communicatie is de succesfactor van uw organisatie. Niet alleen om het bedrijfsgevoel te stimuleren en medewerkers te betrekken bij het functioneren van uw organisatie, maar ook voor een positieve uitstraling naar uw klanten en omgeving. Om communicatie goed te laten verlopen, is gedegen onderzoek nodig. Question Degree meet voor u de effectiviteit van de interne communicatie in uw or...
163 training_cursus/communicatie_onderzoek/medewerker_betrokkenheid_onderzoek.php

cursus nederlands schrijven voor medewerkers bvt :: De inhouse trainingsbureau

... Communicatiemedewerkers krijgen vaak te maken met het schrijven van verschillende tekstsoorten. Zij moeten daarbij opletten op hun doelgroep en de eisen die aan de teksten worden gesteld. Hierdoor zorgen zij ervoor dat hun verhaal of boodschap bij de doelgroep aankomt. Toch is het schrijven van teksten niet altijd even gemakkelijk. Hoe zorgt u voor een effectieve opbouw van uw tekst, waarbij de lezer ge?nte...
226 training_cursus/cursus-schrijven-communicatie-medewerkers/cursus-nederlands-schrijven.php

cursus feedback middenkader bvt :: De inhouse trainingsbureau

... Welke vaardigheden heeft u nodig om op succesvolle wijze leiding te geven aan een team? Door steeds veranderende omstandigheden dient u in staat te zijn zodanig te handelen dat uw afdeling, organisatie en persoonlijke doelstellingen op doelmatige wijze en in goede harmonie met uw eigen medewerkers gerealiseerd worden. In deze doelgerichte training komen dan ook de volgende vragen aan de orde. Hoe formuleert ...
19 training_cursus/training-communicatie/communicatie-voor-leidinggeven.php

cursus informatiestromen - documentmanagement bvt :: De inhouse trainingsbureau

... Dagelijks wordt u geconfronteerd met enorme hoeveelheden informatie. Op allerlei manieren bereiken u gegevens of moet u informatie verzamelen. Hoe houdt u hierbij het overzicht? Hoe selecteert u als informatiemanager wat belangrijk is en wat niet? Hoe stroomlijnt u de informatiestromen en hoe brengt u vraag en aanbod bij elkaar? Hoe zorgt u ervoor dat de juiste informatie op een veilige manier bij de ontvang...
181 training_cursus/communicatie/informatie-stromen.php

cursus teambuilding met de juiste communicatie bvt :: De inhouse trainingsbureau

... Een training gericht op teamontwikkeling bij nieuwe/ineffectieve teams en teamconflicten. Er kunnen bij de kleinste misverstanden al conflicten ontstaan. Wanneer deze conflicten niet op de juiste manier worden opgelost kan dit problemen opleven op de werkvloer. Men weet niet hoe hij/zij kritiek moet leveren, en de ontvanger krijgt ineens opmerkingen naar zich toe waarvan ruzies kunnen ontstaan. Door deze tra...
272 training_cursus/team_conflict/conflict_vermijding.php

bv&t heeft maar liefst 75 vaste docenten en trainers :: De inhouse trainingsbureau

...docent en trainer van BV&T draagt onze visie, missie en ideologieën uit. Zij zullen uw medewerkers stap voor stap helpen te ontwikkelen zodat zij het geleerde in de praktijk kunnen uitvoeren. Op dit moment bestaat het trainersnetwerk van BV&T voornamelijk uit taaldocenten, trainers in bedrijfsvoering, verkoop- en communicatietrainers, ISO kwaliteitsdeskundigen en trainers op het gebied van verandermanagement. De nadruk bij de trainingen die bij ons worden aangevraagd ligt veelal op aspecten als talen, bedrijfskunde, management, leidinggeven, verkoop, klantgerichtheid en samenwerking. BV&T is hiermee eenduidig en treedt hiermee dan ook naar buiten. Daarnaast zorgen wij voor de juiste docent of trainer bij uw organisatie. Wij streven naar een optimaal netwerk door verbondenheid, kennis- en ervaring...
professionele_trainers.php

training referenties gemeente ministerie organisatie bedrijven advisering :: De inhouse trainingsbureau

...trainer van BV&T draagt onze visie, missie en ideologieën uit. Zij zullen uw medewerkers stap voor stap helpen te ontwikkelen zodat zij het geleerde in de praktijk kunnen uitvoeren. Op dit moment bestaat het trainersnetwerk van BV&T voornamelijk uit taaldocenten, trainers in bedrijfsvoering, verkoop- en communicatietrainers, ISO kwaliteitsdeskundigen en trainers op het gebied van verandermanagement. De nadruk bij de trainingen die bij ons worden aangevraagd ligt veelal op aspecten als talen, bedrijfskunde, management, leidinggeven, verkoop, klantgerichtheid en samenwerking. BV&T is hiermee eenduidig en treedt hiermee dan ook naar buiten. Daarnaast zorgen wij voor de juiste docent of trainer bij uw organisatie. Wij streven naar een optimaal netwerk door verbondenheid, kennis- en ervaringsuitwissel...
referenties.php

cursus mt lid management communicatie bvt :: De inhouse trainingsbureau

... De vraag naar kwaliteitsmanagers neemt snel toe. Dit komt omdat klanten en leveranciers steeds hogere eisen stellen aan de kwaliteit van producten. Om deze hoge kwaliteit te bereiken, zijn heldere processen en de certificering daarvan essentieel. In deze cursus wordt er ingegaan op verschillende kwaliteitsmanagementsystemen. In de cursus worden beknopt de principes, de werking en de voor- en nadelen van het ...
153 training_cursus/training-management-systeem/training-kwaliteit-managementsysteem.php

communicatietraining, opleidingsbureau, analyse, leerdoelen onderzoek, mentoren training :: De inhouse trainingsbureau

... 11-03-2024 Wie zijn wij? En waar staan wij voor... BV&T staat voor Bedrijfscondities, Verbetering en Talen. Wij zijn een trainingsbureau dat gedreven is om het verschil te maken binnen uw organisatie. Dit realiseren wij aan de hand van onze bedrijfstrainingen die op maat worden gemaakt. Dit betekent dat uw doelstelling en wensen centraal staan en u bepaalt wat de inhoud van de training wordt. Bij BV&T werken...
trainingen-algemeen.php

cursus effectief telefoneren bvt :: De inhouse trainingsbureau

...jk telefoonverkeer. Uw telefoniste/receptioniste is het visitekaartje van uw bedrijf. Dit stelt eisen aan zijn/haar attitude, woordgebruik en toonhoogte. Uw telefoniste staat echter vaak ook aan het begin van de aanvraag, de opmerking of de klacht. Dit vereist vaardigheden op het gebied van communicatie, commercie en interne daadkracht. U leert en oefent in deze training de do`s en don`ts van het telefoonverkeer en u leert de kracht en het belang van de verbale communicatie. Onderwerpen Dagelijkse Praktijk; Doorbreken Van PatronenTelefoonirritatieRegels DoorverbindenTelefonische KlachtenafhandelingWanneer Belscripts En HoeGesprekstechniekenPersoonlijk Actieplan, Do`s & Don`ts. Resultaten Daarbij heeft u gewonnen aan zelfverzekerdheid en zelfbewustzijn. U bent zich bewust van de belangrijke rol die u b...
13 training_cursus/training/effectief_telefoneren.php

cursus effectieve marketing (praktijk-gericht) bvt :: De inhouse trainingsbureau

... Bent u werkzaam (Toekomstig) op de afdeling Marketing of Communicatie die op een effectieve wijze u en uw collega`s naar een hoger plan willen trekken en hun kennis en vaardigheden in dit vakgebied verder willen ontplooien. Vooraf aan de training zal een persoonlijk intake of doelstelling worden gevraagd.In deze training leert u met concrete tools en voorbeelden om op een effectieve wijze met marketing en (m...
286 training_cursus/verkoop-marketing-praktisch-effectief/training-effectieve-marketing.php

cursus soepel en effectief communiceren bvt :: De inhouse trainingsbureau

... Hoe verbeter ik mijn persoonlijke effectiviteit? Contacten met anderen zoals medewerkers en leidinggevenden zijn essentieel voor een goede samenwerking en functioneren. Als de communicatie soepel en optimaal verloopt dan kun je pas resultaat boeken. In deze training worden korte stukjes theorie afgewisseld met praktijkopdrachten. We werken met een groot aantal modellen, vaardigheden en technieken om doelstre...
131 training_cursus/cursus-nederlands/soepel-en-effectief-communiceren.php

Page generated in 0.0956 seconds.

Conflicthantering

Deze training sloot 100% aan. Maatwerk is echt de kracht van BV&T trainingen

Externe Coaching

BVT had exact door dat extern beter was voor mij! Ik kon zo in mijn werk ongehinderd mij verbeteren.

Optimale Kennisopname

De trainer stimuleerde mij optimaal dit gaf mij inspiratie. Ik heb nog steeds contact met hem.

Praktijkgericht

Het geleerde kon ik direct toepassen in de praktijk! Dagelijks kan ik nog putten uit het geleerde!

Samenbrengen

De kennis die ik geleerd heb kan ik nu samenbrengen in het MT Team. Hierdoor is ons team hechter!

Processen

Door objectief te kijken naar menselijke processen is het ziekte percentage met 2% gedaald!

Kennisoverdracht

De bevoegde trainers nemen je volledig aan de hand mee voor optimale kennisopname. SUPER

Masterclass

Via de Masterclass konden wij natijd ons inschrijven voor verschillende trainingen. Dit werkt perfect!

Leiderschap

We zijn samen nu echt een TEAM. We worden elke drie maanden nog getraind d.m.v. workshop's.

X
Ja, ik wil advies:
088-7744333
of