088-7744333

Logo BVT opleiding advies

Klantgericht Denken en Handelen

Werkwijze BV&T


Welke vraag u ook hebt, gericht op ontwikkeling van mensen, wij geven u net even deze effectievere stap naar een passende begeleiding. Cursussen die aan de hand van uw dagelijkse werk met de grootste zorg wordt samengesteld. U traint met de juiste begeleiding. Naast de training kunt u altijd voor vragen terecht bij uw trainer.

Uw Cursus Klantgericht Denken en Handelen


U verkoopt hetzelfde product als uw concurrent? Hoe zorgt u er dan voor dat de klant juist naartoe komt? Door net dat beetje extra te bieden. Extra service te geven. U te verplaatsen in uw klant. Dit maakt het verschil. Tijdens deze training komen alle aspecten van klantgericht denken aan de orde. Niet alleen voor u geschikt als u in het bedrijfsleven werkt, maar zeker ook als u werkzaam bent in de non-profit sector. Met name in deze omgeving is het zeer van belang, dat de klant centraal komt te staan. Hoe u dit bereikt? Dat leert u tijdens deze training!


Onderwerpen tijdens de trainings-dag(en)


    • Wat is klantgerichtheid;
    • Klantgericht communiceren;
    • Uw rol en verantwoordelijkheid;
    • Klantgerichtheid;
    • Interne klantgerichtheid;
    • Lastige klanten en klachtenafhandeling;
    • Klantgerichtheid versus beleefdheid.
IN-Company / Planning / Investering

IN-Company: IN-Company of Inhouse betekent dat wij naar u toe komen.
Dit bespaard op tijd en reiskosten.
Tevens zitten wij met de training bij de praktijk!
 
Trainingsmomenten: 1 dagdelen
Uren per training: 6 uren per dagdeel
Prijs / Investering: Prijsopgave deze kunt u via Prijs INFO aanvragen.
Omdat geen IN-Company Training hetzelfde is.

Locaties:


Klik voor kaart..

NL:: Amsterdam, Eindhoven, Arnhem, Zwolle, Drachten, Assen, Den-Haag, Amersfoort, Rotterdam, Maastricht.
BE:: Antwerpen, Brussel, Brugge

BV&T is tevens de in-company opleider voor werkend Nederland.
U zult verbaasd staan over onze mooie prijzen! Klik hier..


Resultaten na deze leergang


Het programma is bewust meer praktijkgericht dan theoretisch. Korte inleidingen wisselen we af met rollenspelen, oefeningen, discussies en groepsopdrachten. Voor de implementatie van de ideeen in uw praktijk maakt u een actieplan.
We gebruiken herkenbare voorbeelden en cases, die aansluiten op de praktijk in uw organisatie.


Hoe behalen wij uw einddoel


Uw doelstelling staat central in deze cursus Klantgericht Denken en Handelen. Tijdens de intake (telefonisch of bezoek) worden uw leerdoelen besproken. Jullie inventariseren intensief wat het leerprogramma moet bevatten. In gemiddeld 1 sessies gaat u op de werkplek concreet aan de slag met het bereiken van uw persoonlijke leerdoelen. U verbetert uw vaardigheden door veel te oefenen met cases en situaties uit uw eigen praktijk. De trainer begeleid en ondersteunt u hierbij en geeft gerichte feedback en praktische tips waar u echt iets aan hebt. Jullie stellen samen een persoonlijk leerplan op om ook na deze cursus uw doelen daadwerkelijk in de praktijk om te zetten. Maatwerk! Meer informatie..



  
Keurmerk Erkend Adviesbureau

Klanten: Professioneel en voor een eerlijke prijs


''Uit het klanttevredenheid onderzoek van Erkend Adviesbureau (het keurmerk bureau voor particuliere onderwijsinstellingen), blijkt dat de opdrachtgevers zich positief uitspreken over de training activiteiten van BV&T Opleiding & Advies. Ook over de samenwerking met deze onderwijsinstelling worden positieve reacties gegeven. Gevraagd naar de sterke kanten noemen deelnemers verschillende punten. Het meedenken met de deelnemer en het inspelen op ontwikkelingen zijn belangrijke punten. Ook de flexibiliteit tijdens het trainen en opleiden Klantgericht Denken en Handelen wordt op prijs gesteld. De te behalen resultaten van de cursus komen goed naar voren, zowel in het voortraject, de uitvoering en in de dagelijkse praktijk van de deelnemers. De kwaliteit van de trainers en medewerkers, bijvoorbeeld waar het gaat om inspelen op de groep, worden vermeld als sterke punten. Het materiaal is van goede kwaliteit en herkenbaar vanuit de doelstelling van de opleiding of cursus. Oefeningen zijn veelal op de praktijk gericht. Na het traject wordt er goed geevalueerd en verstrekt BV&T een rapport van bevindingen waar de organisatie het doel van de training kan voortzetten.'' Certificaat inzien: KLIK HIER


Recente klanten