088-7744333

Logo BVT opleiding advies

Training Correspondentie

149

Meerwaarde van IN-Company


Welke vraag u ook hebt, gericht op ontwikkeling van mensen, wij geven u net even deze extra stap naar een passende training. Of het nu 1 op 1 of in een groepsverband is, trainingen die aan de hand van uw dagelijkse werk met de grootste zorg wordt samengesteld. U traint met de juiste begeleiding. Naast de training kunt u altijd voor vragen terecht bij uw trainer. Ons uitgangspunt is: Kennis moet beklijven ook nog naar verloop van tijd.



Uw Training Correspondentie


Correspondentie vormt het visitekaartje van uw bedrijf. Uw schrijf- of communicatievorm, combineer een juiste (werk)woordspelling met een fraaie maar efficiente schrijfstijl en de zakelijke boodschap komt feilloos over, zonder het gevaar voor misverstaan. Iedere zin die men zegt of schrijft heeft een bepaald doel. Meestal wil men een ander iets vertellen, mededelen of duidelijk maken. Het is dan van het grootste belang zinnen goed op te bouwen, juist te formuleren. De zinnen die men zegt of schrijft moeten goed `lopen`. Het onderdeel Taalbeheersing besteedt hier aandacht aan.




Onderwerpen tijdens de trainings-dag(en)



Resultaten voor Correspondentie


Voor de training vult u een persoonlijk doelstelling in om uw leerdoelen te formuleren en stuurt u enkele brieven op die u zelf heeft geschreven. De trainer gebruikt ze om het programma nog beter hierop af te stemmen. Tijdens de training wisselen theorie en praktijk elkaar af. U beoordeelt brieven onder meer op zinsniveau, geeft een oordeel over de alinea-indeling en discussieert over de opbouw. U schrijft brieven op basis van verschillende situaties. De andere deelnemers en de trainer geven u feedback. De trainer brengt u op de hoogte van de laatste ontwikkelingen in zakelijke correspondentie. Voortaan schrijft u verzorgde zakelijke brieven.



Focus met het oog op talent en kwaliteit


BV&T weet als professioneel opleider (meer dan 20 jaar) in de aanpak van gevarieerd kennis overbrengen. Deze aanpak gaat uit van persoonlijke verandering waarbij U als deelnemer onderzoekt wat er werkt inplaats van wat er verkeerd gaat. De focus wordt gelegd op daadkrachtig beslissingen te nemen, eigenaarschap en samenwerking. Dit levert op alle tereinen tijdwinst op. En is het belangrijk dat dit een grote bijdrage levert aan een succesvolle leer curve.


Effectieve Kennisopname


We tasten graag met u de dagelijkse praktijk af en gaan na of er punten zijn die kunnen worden opgenomen in het leerproces. Om voldoende individuele spreek en oefentijd t.o.v. de praktijk te hebben bestaan de trainingsgroepen bij voorkeur uit 2 - 10 deelnemers. Maar wij verzorgen ook 1 op 1 trajecten (coaching). Maximale kennisopname dit bereiken wij mede door onze bevoegde docenten die hun vak verstaan. Wenst u persoonlijk contact met betrekking tot uw aanvraag?



IN-Company / Planning / Investering

IN-Company: IN-Company of Inhouse betekent dat wij naar u toe komen.
Dit bespaard op tijd en reiskosten.
Tevens zitten wij met de training bij de praktijk!
 
Trainingsmomenten: 2 dagdelen
Uren per training: 3 uren per dagdeel
Prijs / Investering: Prijsopgave deze kunt u via Prijs INFO aanvragen.
Omdat geen IN-Company Training hetzelfde is.
Tijdelijk: 5% IN-Company korting, zie prijs INFO voor volledig overzicht.


Incompany startdatums

* Uw gewenst begindatum *
Juni 2018
Juli 2018
Augustus 2018
September 2018
Oktober 2018
November 2018
December 2018
Januari 2019
Februari 2019
Maart 2019



Locaties:


Waar wonen onze trainers. , altijd in de buurt.



Alles begint bij motivatie en betrokkenheid in de training Correspondentie. Daarom verbinden we persoonlijke leerdoelen aan team- en organisatiedoelen. Dit resulteert in gemotiveerde deelnemers die hun bijdrage aan het grotere geheel ervaren. Voor de start van het traject inventariseren we de individuele leerwensen door middel van een online intake. BV&T is tevens de nummer 1 in-company opleider voor Correspondentie al vanaf 2001. Wenst u een vrijblijvende offerte? Dan kunt u deze hier aanvragen Gewoon informatie ontvangen?



Efficiënte en praktijkgericht

Met ons team ontwikkelen wij continu nieuwe, uiteenlopende en meer efficiënte leervormen voor het meest effectieve leertraject. Het laatste wat wij hebben ontwikkeld is een volledig E-Learningspakket. Deze kan de organisatie bij wie wij trainen gratis gebruiken zolang de training loopt. In deze E-Learning zetten wij ook de evaluatie en kunt u als opdrachtgever de vorderingen tijdens de training of workshop blivjen volgen. Maar ook uw eigen testen en toetsen kunt u hierbij invoeren. In de toekomst bespaard u hierin veel tijd, personeel en dus ook geld.



Hoe behalen wij uw einddoel

Onze trajecten passen we zoveel mogelijk aan op uw doelstelling. We nemen de tijd voor een gedegen voorbereiding (intake en bepaling van uw doelstelling) waarbij we altijd persoonlijk contact met u hebben. Vervolgens voeren we onze trajectopbouw volgens afspraak uit. Dit betekent dat het resultaat ons uitgangspunt wordt en dat aan al uw verwachtingen wordt voldaan. Daartoe gebruiken wij deugdelijke materialen en zetten wij goed getraind, herkenbaar personeel in. Onze docent of trainer ziet er tijdens uw traject op toe dat de kennis welke moet worden overgebracht (beklijven) in de praktijk zijn uitwerking gaat krijgen. Onze slogan: "effectief met perspectief"


Visie

Mensen op basis van eigen competenties in beweging te brengen door op maat gesneden ontwikkeltraject aan te bieden. Tevens forwarding op het functioneringsgesprek. Door een breed pakket van diensten en producten is BV&T in staat mensen te bewegen en ruime kansen te bieden.


Doelstelling

Uw doelstelling staat central in deze cursus Correspondentie. Tijdens de intake (telefonisch of bezoek) worden uw leerdoelen besproken. Jullie inventariseren intensief wat het leerprogramma moet bevatten. In gemiddeld 2 bijeenkomsten gaat u op de werkplek concreet aan de slag met het bereiken van uw persoonlijke leerdoelen. U verbetert uw vaardigheden door veel te oefenen met cases en situaties uit uw eigen praktijk. De trainer begeleid en ondersteunt u hierbij en geeft gerichte feedback en praktische tips waar u echt iets aan hebt. Jullie stellen samen een persoonlijk leerplan op om ook na deze cursus uw doelen daadwerkelijk in de praktijk om te zetten. Maatwerk! Meer informatie..


Een IN-Company leeromgeving, is meestal het beste

Elke deelnemer in de training moet zichzelf kunnen zijn en zichzelf open kunnen stellen voor nieuwe inzichten. De trainer is daarbij ook van essentiele waarde. Daarom adviseren wij vaak om een rustige omgeving. Zie referenties.



  

Referenties Correspondentie Aantal deelnemers In-Company
First Impression Audiovisueel B.V.10 deelnemers  
Irado NV5 deelnemers  
Centrum Maliebaan28 deelnemers  
Welten15 deelnemers 5 trajecten
Storyteller1 deelnemers  
Energyst6 deelnemers  
Smurfit Kappa TWINCORR18 deelnemers  
Ymere1 deelnemers  
Transavia1 deelnemers 5 trajecten
ContourdeTwern1 deelnemers  
Nedal Aluminium B.V.11 deelnemers 4 trajecten
Onstream Project Services B.V.7 deelnemers 2 trajecten
Sign O` The Times B.V.6 deelnemers  
Alstom4 deelnemers  
Voith Paper BV 1 deelnemers  
Verhoeve Milieu Bv7 deelnemers  
Dick Vijn Logistiek1 deelnemers  
UrbainTrade1 deelnemers  
Prika Dairy Industry BV6 deelnemers  
Gasunie5 deelnemers 4 trajecten
VTS-PN1 deelnemers  
Paresto Defensie Cateraar1 deelnemers  
B.V. Steenfabriek Spijk6 deelnemers  
HECTAS Facility Services1 deelnemers 12 trajecten
Morssinkhof Rymoplast4 deelnemers  
De Bibliotheek Waterland1 deelnemers  
Hethon Nederland BV3 deelnemers 2 trajecten
Richemont Services B.V.5 deelnemers  
Mao Accounting10 deelnemers  
Kroon1 deelnemers  
Arion Operations B.V.2 deelnemers  
Moonen Packaging1 deelnemers  
Industria Technische Verlichting8 deelnemers 5 trajecten
Stedelijk Museum Amsterdam2 deelnemers 2 trajecten
Zorggroep De Leiboom24 deelnemers  
Stichting Geriant25 deelnemers  
Bonduelle Nederland BV1 deelnemers  
Medcor Pharmaceuticals B.V.3 deelnemers 2 trajecten
Nationale Nederlanden1 deelnemers  
Royal Bel Leerdammer BV1 deelnemers  
En nog veel meer.....    
     
BV&T verzorgt > 200 trajecten per jaar. 450 Referenties Contact
    088-7744333



Persoonlijke feedback via evaluaties:


K. Dopmeijer (Scania Zwolle)

Voor een grote andere grote productiefabriek, heeft BV&T een training ontwikkeld ter bevordering van de Correspondentie. Dit is was een aantal deelnemers van de training met ons deelt erover:

  • Boeiend, Actief, Verrassend, Energie
  • De training biedt veel variatie in aanbod en weet exact wat ik nodig had. Waardoor ieder zijn eigen manier de lesstof zich eigen kon maken
  • De trainers zijn actief en enthousiast aanwezig en soms erg verrassend met leuke weetjes
  • Cijfer 8.8
  • Leerzaam, 'Alles is een keuze', Inzicht gekregen
  • Ik ben mij bewust geworden van mijn keuzes die ik maak in een gesprek of in contact.
  • De kwaliteit van de oefeningen zijn boven verwachting goed!
  • Cijfer 9.1

M. Klaassens (Pro Persona)

Voor een grote zorginstelling, Pro Persona, heeft BV&T een training ontwikkeld voor de professionalisering van HR. Dit is was een aantal deelnemers van de training met ons deelt erover:

  • Noodzaak tot reflectie, Focus, Laagdrempelig
  • De lesstof zette mij aan het denken, de steun van de trainer is daarbij wel een leidende factor
  • Op prettige manier van les geven en gestimuleerd om het goed in de praktijk te brengen
  • Cijfer 8,8
  • Opbouwend, meer Verbinding, Waardevol, Leerzaam
  • Door meer openheid te tonen kom je als team en professional veel meer in contact met je collega's
  • De integere houding van de trainers heeft er voor gezorgd dat iedereen zich veilig voelde om zich open te stellen
  • Cijfer 9.3

P. van Genderen (Bel Leerdammer)

De 10-daagse training is ontwikkeld en wordt begeleid door Marielle Molenaar van BV&T Een aantal steekwoorden die deelnemers van de training hierover met ons delen:

  • Leerzaam, Mooi, Heftig, Verrast
  • Veel geleerd over mijn eigen houding en hoe belangrijk het is om echt te luisteren
  • De verdeling tussen theorie en zelf ervaren zijn goed in balans
  • Cijfer 9,5
  • Diepgaand, Connected, Relativerend
  • Geleerd hoe ik op een empatische manier mijn mening kan ventileren en dus niet bot/te hard over te komen
  • Mijn verwachtingen van de training zijn zeker overtroffen
  • Cijfer 9,1

Locaties: 239695

Leertrajecten Correspondentie met leer perspectief


Koppeling individuele training of workshop Correspondentie voor incompany inhouse trainingen

Alles begint bij motivatie en uw persoonlijkheid. Daarom verbinden we persoonlijke leerdoelen aan individuele wensen. Dit resulteert in gemotiveerde cursisten die hun bijdrage aan het grotere geheel ervaren. Voor de start van het project inventariseren we de al uw leerwensen door middel van een online intake bij u op locatie (in-company).


Integratie borgingsmethodieken voor deze training / workshop

Elke training of opleiding is opgebouwd uit verschillende leermethodes, zoals bloom en kolb aangeven in hun taxonomie. Vanaf het eerste gesprek met de trainer wordt gekeken welke onderwerpen het best passen bij de cursisten en individuele vraagstukken.


Actiegericht leren door middel van actiegerichte inhouse leermethoden

Wij maken het mensen zo makkelijk mogelijk om in actie te komen en het geleerde toe te passen in de praktijk. Hiervoor gebruiken we diverse methoden, waaronder individuele leerdoel formulering, praktijkopdrachten, buddysystemen, voortgangsmonitoring, actieplannen en coaching. Dit kan ook worden opgenomen in een korte workshop van 1 dagdeel.


Voortdurend oog voor dagelijks in-company werk- en leerproces

We bekijken de dagelijkse werkplek van de deelnemers en gaan na of er onderdelen in de training moeten worden opgenomen of juist afgehaald. Hier houden we rekening mee in het traject en adviseren HR of de manager hoe hiermee om te gaan.


Focus op het maximale leerproces

We geloven in de aanpak van Bloom en Kolb. Deze aanpak gaat uit van de verschillende leerprocessen van individuen daarin breng je gradaties aan in de aangeboden leerstof. De focus wordt gelegd op wat je als cursist kunt opnemen. Dit levert creativiteit, betrokkenheid, acties en initiatieven op die bijdragen aan een succesvolle verandering van de deelnemer in de training of workshop Correspondentie.


Stimuleren tijdens de training of workshop

Uw medewerkers weten elkaar gedurende de training of workshop beter te vinden. Ze verrijken elkaar en zo ontstaat er een optimale kennisoverdracht. Dit levert een lerende workshop op met positieve effecten ook op lange termijn. Dit geldt zowel voor workshops als trainingen van BV&T ook voor deze gerichte aanvraag omtrent de workshop Correspondentie


Workshop IN-Company: Locatie door heel Nederland.



Correspondentie opleiding.


Zakelijke correspondentie vormt mede het visitekaartje van het bedrijf. Combineer een juiste (werk)woordspelling met een fraaie maar effici?nte schrijfstijl en de zakelijke boodschap komt feilloos over, zonder het gevaar voor misverstaan.
Iedere zin die men zegt of schrijft heeft een bepaald doel. Meestal wil men een ander iets vertellen, mededelen of duidelijk maken. Het is dan van het grootste belang zinnen goed op te bouwen, juist te formuleren. De zinnen die men zegt of schrijft moeten goed `lopen`. Het onderdeel Taalbeheersing besteedt hier aandacht aan.

Zakelijke correspondentie

Inhoud
Zakelijke correspondentie is een training waarbij de deelnemers leren aan welke voorwaarden een zakelijke brief moet voldoen.
In deel 1 staat een beschrijving van een aantal onderwerpen. In deel 2 staan voorbeeldcases en (herschrijf)-opdrachten. Tijdens elke bijeenkomst worden één of twee onderwerpen uit deel 1 en één onderdeel uit deel 2 behandeld.

Les 1
Het juiste kanaal kiezen voor een boodschap
Klantvriendelijk en servicegericht schrijven
Duidelijk informatie verstrekken in een zakelijke brief

Les 2 Cursus Interne Auditor
In een brief richten op de lezer
Schrijven in overeenstemming met de eigen positie en onderneming waar hij voor werkt
In een brief goodwill kweken bij de lezer

Les 3
Gestructureerd zakelijke brieven schrijven
Lezers oproepen tot medewerking

Les 4
Effectief zinnen formuleren in zakelijke teksten
Schriftelijk klachten melden en afhandelen

Les 5
Een zakelijke brief opmaken Cursus Interne Auditor .
Slecht nieuws brengen in een zakelijke brief

Les 6
Les 6 is een herhaling van alle bovenstaande lessen. De les eindigt met een aantal slotopdrachten waarin alle opgedane kennis en vaardigheden moeten worden verwerkt.

Materiaal
Tab 1: LM.ZKMO.Zakelijke correspondentie handleiding.1
Tab 2: LM.ZKMO.Zakelijke correspondentie opdrachten.1

Hulpmiddelen
bedrijfscorrespondentie nederlands;
zakelijke correspondentie voorbeeldbrieven;
zakelijk nederlands cursus;
bedrijfscorrespondentie nederlands ;
zakelijke correspondentie nederlands;
zakelijke correspondentie betekenis;
zakelijk nederlands leren online gratis;
cursus zakelijk schrijven.


BV&T opleidingen verzorgt ook OR-trainingen. Daarbij kunnen ook personeelsvertegenwoordigers (PVT), directieleden en HR-professionals bij ons terecht voor een training, advies en begeleiding. Wij hechten veel waarde aan het resultaat van de trajecten die wij voor ondernemingsraden verzorgen. Om het gewenste resultaat te garanderen kijken wij naar meer dan de wettelijke kaders van medezeggenschap. Groeit uw organisatie tot boven de vijftig medewerkers? Dan is de OR wettelijk verplicht. Mocht u nog geen ondernemingsraad hebben, dan kan BV&T het hele oprichtingstraject voor u verzorgen. Dit kan variren van over de schouder meekijken tot het volledig uit handen nemen van de oprichting. Onze focus ligt daarbij op het managen van de verwachtingen van de OR-leden en het management. In onze visie is dat cruciaal voor een goede start. Wij staan uitgebreid stil bij de toekomstverwachtingen van de organisatie, de branchespecifieke ontwikkelingen en de verschillende componenten in het personeelsbeleid die relevant kunnen zijn voor de ondernemingsraad en laten hier de training/cursus op aansluiten. Hierdoor ontstaat er een zo volledig mogelijk beeld van de organisatie, waardoor wij in staat zijn een maatwerk training te ontwikkelen die bijdraagt aan het succes van de ondernemingsraad of medezeggenschapsraad (OR/MR).



BV&T opleiding & advies

Zoekwoorden Via Searching


Cursus training correspondentie Groningen, Utrecht, Amsterdam Maatwerk en Praktijkgericht: Cursus training correspondentie. MT Kader Trainingen: Correspondentie. ZZP of Freelance Vacature voor: correspondentie cursus. Efficiente opleidingen KIES de NUMMER 1 BV&T: Cursussen Groningen, Utrecht, Amsterdam IN-Company Trainingsbureau: correspondentie cursus training correspondentie. Aanrader, kies BV&T. Met Question Degree of INFO: correspondentie cursus training correspondentie. Groningen, Utrecht, Amsterdam


Spreken en verstaan. In deze cursus Japans leert u effectief en gedegen gesprekken te voeren over alledaagse en zakelijke onderwerpen. U leert onder andere inkopen doen, de weg te vragen, hoe u een hotel boekt, hoe u uw zaak kunt promoten en hoe u uw product neer kan zetten. Dit kan zowel telefonisch als zakelijk. Lezen en schrijven Het schrift dat u leert lezen en schrijven is het Kana. Het Kana is het meest gebruikte lettergrepenschrift van japan. Met het cursusboek en de persoonlijke begeleiding van ons doet u de basiskennis van de Japanse taal op. Daarnaast krijgt u tijdens de cursus een uitgebreide serie dialogen compleet met Engelse vertaling. Deze dialogen zijn ook door `native speakers` ingesproken op cd. Een Japanse krant of tijdschrift lezen, de grote lijnen van een artikel begrijpen of een Japanse brief schrijven zijn nar het volgen van deze cursus geen probleem meer voor u!

Welke vraag u ook heeft?

U ontvangt z.s.m. antwoord.

Vul onderstaande velden zorgvuldig in.


Test Click Here



Ook voor u gevonden


training Office Excel
training Word voor Gevorderden
training PHP Programmeren
training Microsoft Access Programmeren
training Jquery Programmeren
training Online E-Learning Programmeren
training Microsoft Outlook
training Adwords Effectief Leren in de
training Correspondentie


Spreuk:
Argumenten moet je niet tellen, maar wegen.

Inspiratie Posters Bekijken?

Met vriendelijke groet,
Ingrid Boerman
Accountmanager BV&T



Recente klanten