088-7744333

Logo BVT opleiding advies

Training Interview Technieken

170

Meerwaarde van IN-Company


Welke vraag u ook hebt, gericht op ontwikkeling van mensen, wij geven u net even deze extra stap naar een passende training. Of het nu 1 op 1 of in een groepsverband is, trainingen die aan de hand van uw dagelijkse werk met de grootste zorg wordt samengesteld. U traint met de juiste begeleiding. Naast de training kunt u altijd voor vragen terecht bij uw trainer. Ons uitgangspunt is: Kennis moet beklijven ook nog naar verloop van tijd.



Uw Training Interview Technieken


Iemand proberen te doorgronden en spannend portretteren. Beweegredenen boven tafel krijgen en treffend beschrijven. Daar gaat het om bij het journalistieke interview. Op het oog lijkt het makkelijk, in de praktijk blijkt het knap lastig. Het is meer dan een paar trucjes toepassen.

In een journalistiek interview gaat het erom dat je goede vragen stelt en betrouwbare en relevante informatie krijgt. Maar het is ook belangrijk dat je inzicht krijgt in het gedrag en de psyche van de geinterviewde en het gesprek weet te sturen. Van groot belang voor de kwaliteit van het interview is de manier waarop geinterviewden vertellen. Is dat saai of vaag, of juist levendig en boeiend?
Gedurende de training werk je aan een persoonlijk interview dat je zowel uitvoert als uitschrijft. De uiteindelijke artikelen worden gezamenlijk besproken. Bij het schrijven van een interview moet je veel keuzes maken. Kies je voor de vraag-antwoord vorm, of voor een verhaal met citaten? Hoe bouw je je verhaal op? Hoe maak je een spannend begin?




Onderwerpen tijdens de trainings-dag(en)



Resultaten voor Interview Technieken


Goede vragen stellen, het aanscherpen van je intuitie bij het interviewen en je bewust worden van de kwaliteit van de taal: dat leer je in deze interviewcursus.

De training biedt een goede basis voor personen die zich meer willen verdiepen in het interview. Heel leerzaam is dat we veel stilstaan bij het communicatieproces dat zich tussen interviewer en geinterviewde afspeelt, en bij de manier waarop mensen spreken en vertellen. Inzicht daarin verhoogt je capaciteit om goed te interviewen.



Focus met het oog op talent en kwaliteit


BV&T weet als professioneel opleider (meer dan 20 jaar) in de aanpak van gevarieerd kennis overbrengen. Deze aanpak gaat uit van persoonlijke verandering waarbij U als deelnemer onderzoekt wat er werkt inplaats van wat er verkeerd gaat. De focus wordt gelegd op daadkrachtig beslissingen te nemen, eigenaarschap en samenwerking. Dit levert op alle tereinen tijdwinst op. En is het belangrijk dat dit een grote bijdrage levert aan een succesvolle leer curve.


Effectieve Kennisopname


We tasten graag met u de dagelijkse praktijk af en gaan na of er punten zijn die kunnen worden opgenomen in het leerproces. Om voldoende individuele spreek en oefentijd t.o.v. de praktijk te hebben bestaan de trainingsgroepen bij voorkeur uit 2 - 10 deelnemers. Maar wij verzorgen ook 1 op 1 trajecten (coaching). Maximale kennisopname dit bereiken wij mede door onze bevoegde docenten die hun vak verstaan. Wenst u persoonlijk contact met betrekking tot uw aanvraag?



IN-Company / Planning / Investering

IN-Company: IN-Company of Inhouse betekent dat wij naar u toe komen.
Dit bespaard op tijd en reiskosten.
Tevens zitten wij met de training bij de praktijk!
 
Trainingsmomenten: 2 dagdelen
Uren per training: 6 uren per dagdeel
Prijs / Investering: Prijsopgave deze kunt u via Prijs INFO aanvragen.
Omdat geen IN-Company Training hetzelfde is.


Incompany startdatums

* Uw gewenst begindatum *
Mei 2019
Juni 2019
Juli 2019
Augustus 2019
September 2019
Oktober 2019
November 2019
December 2019
Januari 2020
Februari 2020



Locaties:


Waar wonen onze trainers. , altijd in de buurt.



Alles begint bij motivatie en betrokkenheid in de training Interview Technieken. Daarom verbinden we persoonlijke leerdoelen aan team- en organisatiedoelen. Dit resulteert in gemotiveerde deelnemers die hun bijdrage aan het grotere geheel ervaren. Voor de start van het traject inventariseren we de individuele leerwensen door middel van een online intake. BV&T is tevens de nummer 1 in-company opleider voor Interview Technieken al vanaf 2001. Wenst u een vrijblijvende offerte? Dan kunt u deze hier aanvragen Gewoon informatie ontvangen?



Efficiënte en praktijkgericht

Met ons team ontwikkelen wij continu nieuwe, uiteenlopende en meer efficiënte leervormen voor het meest effectieve leertraject. Het laatste wat wij hebben ontwikkeld is een volledig E-Learningspakket. Deze kan de organisatie bij wie wij trainen gratis gebruiken zolang de training loopt. In deze E-Learning zetten wij ook de evaluatie en kunt u als opdrachtgever de vorderingen tijdens de training of workshop blivjen volgen. Maar ook uw eigen testen en toetsen kunt u hierbij invoeren. In de toekomst bespaard u hierin veel tijd, personeel en dus ook geld.



Hoe behalen wij uw einddoel

Onze trajecten passen we zoveel mogelijk aan op uw doelstelling. We nemen de tijd voor een gedegen voorbereiding (intake en bepaling van uw doelstelling) waarbij we altijd persoonlijk contact met u hebben. Vervolgens voeren we onze trajectopbouw volgens afspraak uit. Dit betekent dat het resultaat ons uitgangspunt wordt en dat aan al uw verwachtingen wordt voldaan. Daartoe gebruiken wij deugdelijke materialen en zetten wij goed getraind, herkenbaar personeel in. Onze docent of trainer ziet er tijdens uw traject op toe dat de kennis welke moet worden overgebracht (beklijven) in de praktijk zijn uitwerking gaat krijgen. Onze slogan: "effectief met perspectief"


Visie

Mensen op basis van eigen competenties in beweging te brengen door op maat gesneden ontwikkeltraject aan te bieden. Tevens forwarding op het functioneringsgesprek. Door een breed pakket van diensten en producten is BV&T in staat mensen te bewegen en ruime kansen te bieden.


Doelstelling

Uw doelstelling staat central in deze cursus Interview Technieken. Tijdens de intake (telefonisch of bezoek) worden uw leerdoelen besproken. Jullie inventariseren intensief wat het leerprogramma moet bevatten. In gemiddeld 2 bijeenkomsten gaat u op de werkplek concreet aan de slag met het bereiken van uw persoonlijke leerdoelen. U verbetert uw vaardigheden door veel te oefenen met cases en situaties uit uw eigen praktijk. De trainer begeleid en ondersteunt u hierbij en geeft gerichte feedback en praktische tips waar u echt iets aan hebt. Jullie stellen samen een persoonlijk leerplan op om ook na deze cursus uw doelen daadwerkelijk in de praktijk om te zetten. Maatwerk! Meer informatie..


Een IN-Company leeromgeving, is meestal het beste

Elke deelnemer in de training moet zichzelf kunnen zijn en zichzelf open kunnen stellen voor nieuwe inzichten. De trainer is daarbij ook van essentiele waarde. Daarom adviseren wij vaak om een rustige omgeving. Zie referenties.



  

Referenties Interview Technieken Aantal deelnemers In-Company
Bakkersland Hoogeveen2 deelnemers  
Arcadis NVV1 deelnemers 2 trajecten
Primaplan (Project Control Services) B.V.6 deelnemers 3 trajecten
Woningstichting De Wieren 1 deelnemers  
Plukon Ommel B.V. 17 deelnemers 3 trajecten
Novulus BV1 deelnemers  
Stedelijk Museum Amsterdam2 deelnemers 2 trajecten
Bibliotheek Waterland2 deelnemers  
Winel Industry Group5 deelnemers 2 trajecten
Stichting Vrolijkheid6 deelnemers  
Colonia Brasolandia1 deelnemers  
Deutsche Bank Nederland N.V.1 deelnemers  
NU 916 deelnemers  
Parkmobile Group BV5 deelnemers 2 trajecten
Prika Dairy Industry5 deelnemers  
HTM Wagenparkservice1 deelnemers  
Snowworld Zoetermeer8 deelnemers  
Camelote Europe12 deelnemers  
Welten15 deelnemers 5 trajecten
AOC Oost10 deelnemers  
IMS 1 deelnemers  
Van Wijnen Noord B.V.12 deelnemers  
Elwe Special Promotions B.V.5 deelnemers  
Industry International 1 deelnemers 4 trajecten
Centrale Huisartsen Dienst Drenthe8 deelnemers  
Bonarius Bedrijven20 deelnemers  
BHV Expo Groep1 deelnemers  
Globecomm BV.1 deelnemers  
ESE International1 deelnemers  
De Kromhout Kazerne1 deelnemers  
Xidata1 deelnemers 5 trajecten
Fries Museum5 deelnemers  
UWV WERKbedrijf1 deelnemers  
Reich Benelux Office3 deelnemers  
Bakker Magnetics BV2 deelnemers 2 trajecten
ExpertCheese B.V.4 deelnemers 4 trajecten
DELTA N.V.6 deelnemers  
Vodafone1 deelnemers  
PWN Waterleidingbedrijf12 deelnemers 4 trajecten
Voith Paper BV 1 deelnemers  
En nog veel meer.....    
     
BV&T verzorgt > 200 trajecten per jaar. 450 Referenties Contact
    088-7744333



Persoonlijke feedback via evaluaties:


K. Dopmeijer (Scania Zwolle)

Voor een grote andere grote productiefabriek, heeft BV&T een training ontwikkeld ter bevordering van de Interview Technieken. Dit is was een aantal deelnemers van de training met ons deelt erover:

  • Boeiend, Actief, Verrassend, Energie
  • De training biedt veel variatie in aanbod en weet exact wat ik nodig had. Waardoor ieder zijn eigen manier de lesstof zich eigen kon maken
  • De trainers zijn actief en enthousiast aanwezig en soms erg verrassend met leuke weetjes
  • Cijfer 8.8
  • Leerzaam, 'Alles is een keuze', Inzicht gekregen
  • Ik ben mij bewust geworden van mijn keuzes die ik maak in een gesprek of in contact.
  • De kwaliteit van de oefeningen zijn boven verwachting goed!
  • Cijfer 9.1

M. Klaassens (Pro Persona)

Voor een grote zorginstelling, Pro Persona, heeft BV&T een training ontwikkeld voor de professionalisering van HR. Dit is was een aantal deelnemers van de training met ons deelt erover:

  • Noodzaak tot reflectie, Focus, Laagdrempelig
  • De lesstof zette mij aan het denken, de steun van de trainer is daarbij wel een leidende factor
  • Op prettige manier van les geven en gestimuleerd om het goed in de praktijk te brengen
  • Cijfer 8,8
  • Opbouwend, meer Verbinding, Waardevol, Leerzaam
  • Door meer openheid te tonen kom je als team en professional veel meer in contact met je collega's
  • De integere houding van de trainers heeft er voor gezorgd dat iedereen zich veilig voelde om zich open te stellen
  • Cijfer 9.3

P. van Genderen (Bel Leerdammer)

De 10-daagse training is ontwikkeld en wordt begeleid door Marielle Molenaar van BV&T Een aantal steekwoorden die deelnemers van de training hierover met ons delen:

  • Leerzaam, Mooi, Heftig, Verrast
  • Veel geleerd over mijn eigen houding en hoe belangrijk het is om echt te luisteren
  • De verdeling tussen theorie en zelf ervaren zijn goed in balans
  • Cijfer 9,5
  • Diepgaand, Connected, Relativerend
  • Geleerd hoe ik op een empatische manier mijn mening kan ventileren en dus niet bot/te hard over te komen
  • Mijn verwachtingen van de training zijn zeker overtroffen
  • Cijfer 9,1

Locaties: 543524

Leertrajecten Interview Technieken met leer perspectief


Koppeling individuele training of workshop Interview Technieken voor incompany inhouse trainingen

Alles begint bij motivatie en uw persoonlijkheid. Daarom verbinden we persoonlijke leerdoelen aan individuele wensen. Dit resulteert in gemotiveerde cursisten die hun bijdrage aan het grotere geheel ervaren. Voor de start van het project inventariseren we de al uw leerwensen door middel van een online intake bij u op locatie (in-company).


Integratie borgingsmethodieken voor deze training / workshop

Elke training of opleiding is opgebouwd uit verschillende leermethodes, zoals bloom en kolb aangeven in hun taxonomie. Vanaf het eerste gesprek met de trainer wordt gekeken welke onderwerpen het best passen bij de cursisten en individuele vraagstukken.


Actiegericht leren door middel van actiegerichte inhouse leermethoden

Wij maken het mensen zo makkelijk mogelijk om in actie te komen en het geleerde toe te passen in de praktijk. Hiervoor gebruiken we diverse methoden, waaronder individuele leerdoel formulering, praktijkopdrachten, buddysystemen, voortgangsmonitoring, actieplannen en coaching. Dit kan ook worden opgenomen in een korte workshop van 1 dagdeel.


Voortdurend oog voor dagelijks in-company werk- en leerproces

We bekijken de dagelijkse werkplek van de deelnemers en gaan na of er onderdelen in de training moeten worden opgenomen of juist afgehaald. Hier houden we rekening mee in het traject en adviseren HR of de manager hoe hiermee om te gaan.


Focus op het maximale leerproces

We geloven in de aanpak van Bloom en Kolb. Deze aanpak gaat uit van de verschillende leerprocessen van individuen daarin breng je gradaties aan in de aangeboden leerstof. De focus wordt gelegd op wat je als cursist kunt opnemen. Dit levert creativiteit, betrokkenheid, acties en initiatieven op die bijdragen aan een succesvolle verandering van de deelnemer in de training of workshop Interview Technieken.


Stimuleren tijdens de training of workshop

Uw medewerkers weten elkaar gedurende de training of workshop beter te vinden. Ze verrijken elkaar en zo ontstaat er een optimale kennisoverdracht. Dit levert een lerende workshop op met positieve effecten ook op lange termijn. Dit geldt zowel voor workshops als trainingen van BV&T ook voor deze gerichte aanvraag omtrent de workshop Interview Technieken


Workshop IN-Company: Locatie door heel Nederland.



Interview Technieken opleiding.



Interviewtechnieken

Doelen van een interview
Een interview kan verschillende doelen hebben. Een doel waarvoor een interview vaak gebruikt wordt is het inwinnen van relevante informatie. Verder is het belangrijk dat er valide antwoorden worden gegeven door de geïnterviewde. De interviewer moet zich bewust zijn van eventuele beperkende factoren in het interview. De informatie verkregen van de geïnterviewde moet kritisch geëvalueerd worden.
Een tweede doel van het interviewen is het oplossen van een probleem. De interviewer helpt bij het oplossen van een probleem van de geïnterviewde.

Indeling van interviews
Aan de techniek van het interviewen liggen verschillende principes ten grondslag. Eén van deze principes is het directief of non-directief zijn van een interview. Een directief interview houdt in dat de interviewer sterk sturend handelt. Dit doet de interviewer door te bepalen wanneer een nieuw onderwerp besproken wordt en door bijvoorbeeld te bepalen hoe lang een antwoord mag zijn. Een andere manier om het gesprek te sturen is door de geïnterviewde af te kappen of suggestieve vragen te stellen. Een voorbeeld van een directief interview is een verhoor van de politie.
Bij een non-directief interview treedt de interviewer minder sturend op. Wat door de geïnterviewde wordt ingebracht is de leidraad voor het gesprek. Er kan een openhartig gesprek plaatsvinden doordat er een bepaald gevoel van veiligheid wordt gegeven aan de geïnterviewde. Voor het behouden van een ontspannen sfeer kan de non-directieve stijl ook gebruikt worden.

Vaardigheden
Er zijn een aantal vaardigheden die bij het interviewen aan bod komen. Dit zijn de volgende:
o Vragen formuleren
o Vragen stellen
o Luisteren
o Antwoorden evalueren
o Doorvragen
o Antwoorden noteren
o Vragen verduidelijken
o Discussies vermijden

Soorten vragen

Open en gesloten vragen
Er kunnen zowel open vragen als gesloten vragen worden gesteld in een interview. Bij een open vraag is de geïnterviewde vrij in het geven van een antwoord. Hierdoor is er mogelijkheid voor uitbreidingen. Open vragen kunnen herkend worden aan het gebruik van een vragend voornaamwoord, dit zijn woorden zoals: wat, waar, waarom of hoe.

Voorbeeld van een open vraag
Wat zijn volgens u de voordelen van dagelijks sporten?

Door een gesloten vraag te stellen heeft de geïnterviewde een beperkt aantal antwoordmogelijkheden om uit te kiezen. Vaak bestaan deze antwoordmogelijkheden uit ‘ja’ of ‘nee’. Bij de categorie van gesloten vragen is de interviewer meer sturend aanwezig.

Voorbeeld van een gesloten vraag
Sport u dagelijks?

Overzicht met verschillen tussen open en gesloten vragen

Open vragen Gesloten vragen
1. Vragend voornaamwoord vooraan Werkwoord vooraan
2. Geven geïnterviewde vrijheid Beperken geïnterviewde bij antwoordmogelijkheden
3. Geven mogelijkheid tot uitweiding Korte antwoorden
4. Genuanceerde antwoorden ‘Ja’ of ‘nee’ antwoorden
5. Soms afdwaling van het doel Terugsturen naar het doel
6. Leiden naar meningen Leiden naar feiten
7. Interviewer is niet erg sturend Interviewer is sturend
8. Hoge acceptatie Hoge relevantie
9. Non-directief Directief

Hoofdvragen en doorvragen
Hoofdvragen hebben een inleiding en zijn de rode draad van een interview. Hoofdvragen geven het begin van een nieuw onderwerp aan. Als de geïnterviewde een antwoord geeft op een hoofdvraag kan aan de hand daarvan worden doorgevraagd. Doorvragen kan de gegeven informatie concreter maken. Doorvragen helpt ook om het gesprek op gang te brengen. Doorvragen kun je niet van tevoren gaan uitstippelen. Je gaat met doorvragen namelijk in op wat de geïnterviewde vertelt.

Directe en indirecte vragen
Als er een indirecte vraag wordt gesteld is het doel hiervan niet meteen duidelijk voor de geïnterviewde. Dit maakt indirecte vragen geschikt voor het vragen naar pijnlijke of ingewikkelde kwesties. Een directe vraag maakt duidelijk aan de geïnterviewde wat het doel is van de vraag. Met een directe vraag gaat u recht op uw doel af.

Voorbeeld
Indirect: Zou je een vriend de sportschool aanraden waar je nu sport?
Direct: Ben je tevreden met je sportschool?

Confronterende vragen
De geïnterviewde kan geconfronteerd worden als u tegenstrijdigheden in zijn of haar antwoord benoemt. Er kunnen ook tegenstrijdigheden zijn op het gebied van woorden en gedrag. Het confronteren van de geïnterviewde zorgt voor spanning. Het kan gebeuren dat de geïnterviewde waakzamer wordt. Als u de geïnterviewde wilt confronteren is het belangrijk dat u goed op de hoogte bent van de situatie en de feiten. Hiermee kunt u voorkomen dat u van het kastje naar de muur wordt gestuurd.

Suggestieve vragen
In de vraagstelling van een suggestieve vraag klinkt het gewenste antwoord al door. Deze vorm van vragen stellen is niet aan te raden, tenzij de interviewer graag een bekentenis wil van de geïnterviewde. Als de geïnterviewde onbewust of bewust dingen achterhoudt, dan kan een suggestieve vraag ook op zijn plaats zijn.

Voorbeeld
Denk je niet dat je beter naar die andere sportschool kan gaan?
Ik ben hier toch om je te helpen?
10.4.6 Verduidelijken van de vraag
Het kan gebeuren dat een vraag die u gesteld heeft niet helemaal duidelijk is voor uw gesprekspartner. Het is dan van belang om uw vraag te verduidelijken door:
o De vraag opnieuw te stellen: ‘’Misschien helpt het als ik de vraag nog een keer herhaal:….’’
o Om toelichting te vragen: ‘’Kunt u mij vertellen wat u niet begrijpt aan de vraag?’’
o Te verduidelijken: ‘’Oké, ik snap wat u niet begrijpt. Ik zal proberen het beter uit te leggen.’’
o Op uw hoede te blijven: Geef geen voorbeeldantwoorden, dan stuurt u de geïnterviewde namelijk in zijn of haar antwoord.



De kunst van het vragen stellen
De kunst van het vragen stellen zit in de techniek ‘luisteren – samenvatten – doorvragen’. Als u deze techniek hanteert wordt het stellen van vragen en het verkrijgen van de juiste informatie vergemakkelijkt.

Luisteren
Luisteren is een belangrijk onderdeel van het vragen stellen. Luisteren doet u met uw hele lichaam. Door gebruik te maken van uw lichaamshouding laat u de ander zien dat u geïnteresseerd bent in wat hij te zeggen heeft. Denk er om dat u een open houding heeft, oogcontact maakt, dat u knikt en humt, aantekeningen maakt (indien nodig) en dat uw non-verbale taal meegaat met uw gesprekspartner (verkleinen van de afstand of juist vergroten, spiegelen van de gebaren).
Let verder ook op:
• Wat iemand letterlijk zegt
• De manier waarop de woorden worden uitgesproken door de ander (toon, volume, kracht)
• De lichaamstaal van de ander (houding, gezichtsuitdrukking en gebaren).

Samenvatten
Als uw gesprekspartner is uitgesproken vat datgene wat gezegd is dan samen in uw eigen woorden. Check of u goed begrepen hebt wat de ander bedoeld heeft. Geef de ander de gelegenheid uw samenvatting te corrigeren. Samenvatten geeft structuur aan het gesprek.

Doorvragen
Let goed op of u aanknopingspunten kunt vinden om verder door te vragen. Aanknopingspunten kunnen bijvoorbeeld vaagheden, subjectieve uitlatingen, aannames, algemene waarheden en formuleringen met ‘kunnen’ of ‘moeten’ zijn. Let vooral op wat de ander zegt en wat hij niet zegt.

Voorbeelden:
A: ‘Mijn medewerkers zijn blij.’ ’De directie is nu eindelijk tevreden.’
B: ‘Hoe weet je dat?’ (doorvragen)

A: ’Ik moet deze deadline halen!’
B: ’Wat gebeurt er als je het niet haalt?’ (doorvraag)
11.6 Vage formuleringen
Er zijn een aantal formuleringen van vragen die beter niet gebruikt kunnen worden. Deze zullen nu besproken worden.

Meerkeuzevraag
Door het stellen van een meerkeuzevraag wordt de geïnterviewde beperkt in zijn of haar antwoordmogelijkheden. Dit kan leiden tot minder betrouwbare antwoorden omdat de geïnterviewde geen andere antwoorden kan geven die misschien beter bij hem passen.
Soms kan de meerkeuzevraag wel van toepassing zijn in een interview. Bijvoorbeeld wanneer de geïnterviewde erg uitgebreid antwoord geeft en er weinig tijd is.

Vraag te ruim gesteld
Hoe ruim vragen gesteld kunnen wordt bepaald door het doel. Als het doel van het gesprek duidelijk is aangegeven weet de geïnterviewde wat hij kan verwachten en wat relevant is om te vertellen. Vaak wordt in het begin van een gesprek een te ruime vraag gesteld waardoor de geïnterviewde een antwoord van bijvoorbeeld een halfuur kan geven. Dit is jammer van de tijd die beschikbaar is voor het interview.

Verschillende vragen ineen
Als er verschillende vragen in één keer worden gesteld, wordt vaak alleen antwoord gegeven op de laatste vraag. Op de andere vragen wordt dan dus geen antwoord gegeven. Dit komt omdat mensen niet alle vragen kunnen onthouden. Het is beter om één vraag te stellen, het antwoord af te wachten en vervolgens uw andere vraag te stellen.

Meedelende vraag
Een vraag die iets meedeelt is niet bevorderend voor het krijgen van een antwoord. Een dergelijke vraag klinkt meer als een conclusie. Een voorbeeld is: ‘Je wilt wel sporten?’ in plaats van ‘Wil je mee sporten’?

Voorbarige conclusie
Een conclusie kan handig zijn in een gesprek maar als het de mening van de interviewer weergeeft in plaats van de mening van de geïnterviewde, is het suggestief. Als de geïnterviewde zo’n conclusie krijgt te horen kan hij in de verdediging schieten.
Een voorbeeld van een voorbarige conclusie is het volgende:



Met Warehouse voorman wordt bedoeld, dat hij/zij de stroom van goederen en informatie optimaal begeleidt of deels organiseert. Daarmee is een goede logistiek van zeer groot belang voor uw organisatie. Logistiek houdt een organisatie draaiende. De goederen moeten op een juiste manier naar de klant worden verzonden. In een kort en een zeer aantrekkelijk programma maakt u kennis met alle facetten die nodig zijn binnen de functie van een Warehouse voorman.



BV&T opleiding & advies

Zoekwoorden Via Searching


Cursus cursus interviewtechniek Groningen, Utrecht, Amsterdam Maatwerk en Praktijkgericht: Cursus cursus interviewtechniek. MT Kader Trainingen: Interview Technieken. ZZP of Freelance Vacature voor: cursus interviewtechnieken. Efficiente opleidingen KIES de NUMMER 1 BV&T: Cursussen Groningen, Utrecht, Amsterdam IN-Company Trainingsbureau: cursus interviewtechnieken cursus interviewtechniek. Aanrader, kies BV&T. Met Question Degree of INFO: cursus interviewtechnieken cursus interviewtechniek. Groningen, Utrecht, Amsterdam


In deze doelgerichte en slagvaardige training kijken we graag mee waar de competenties en vaardigheden in de training komen te liggen. De interactie en didactische sturing staan voorop. De aankomende coach heeft naar ons idee al veel in eigen huis en wij gaan deze kennis borgen. De andere tools kunnen hierin bijdragen waardoor de effectiviteit gegarandeerd wordt.

In-Company Trainingsvraag..

Wij trainen op uw locatie.

Vul onderstaande velden zorgvuldig in.


Test Click Here



Ook voor u gevonden


training Klantgericht Denken en Handelen
cursus Presentatie Technieken
training Verkoper Communicatie
training Zakelijke Brieven Schrijven
training Interview Technieken
training Communicatievaardigheden
training Effectief Communicatie
cursus Conflicthantering
training Presentatie voor Groepen
training Assertiviteit en Assertief
training Balie en Receptie Medewerker
training Vergadertechnieken
training Soepel en effectief
Training Nederlands schrijven voor
Training OR Ondernemingsraad
training Creatief Denken Brainstormen
training Onderhandelingstechniek
training Informatiestromen -
training Feedback Geven en Ontvangen
training Effectieve Telefoon Verkoop
training Telefoon- en Receptiemedewerker
training Nieuwe Medewerker Inwerken
cursus Verzuimgesprekken
Cursus Adviesvaardigheden
training DiSC Training met ONLINE DiSC
training Teambuilding met de juiste
training Feedback Middenkader


Spreuk:
Een vergadering waarin iedereen het eens is,
is een verloren vergadering.

Inspiratie Posters Bekijken?

Met vriendelijke groet,
Ingrid Boerman
Accountmanager BV&T



Recente klanten