088-7744333

Logo BVT opleiding advies

Training Mediatraining

159

Meerwaarde van IN-Company


Welke vraag u ook hebt, gericht op ontwikkeling van mensen, wij geven u net even deze extra stap naar een passende training. Of het nu 1 op 1 of in een groepsverband is, trainingen die aan de hand van uw dagelijkse werk met de grootste zorg wordt samengesteld. U traint met de juiste begeleiding. Naast de training kunt u altijd voor vragen terecht bij uw trainer. Ons uitgangspunt is: Kennis moet beklijven ook nog naar verloop van tijd.



Uw Training Mediatraining


Hoe gaat u professioneel om met de media en de pers? Wat zegt u tegen journalisten die om een deskundige uitleg vragen? Hoe brengt u uw boodschap doeltreffend over? Een journalist is op zoek naar een deskundige en iemand die het vlot kan uitleggen. Met andere woorden, expertise op zich volstaat niet. Een saaie spreker kan in de krant nog in een boeiend stuk gevat worden, op televisie lukt dit niet. Hoe komen we tot een boeiend interview, waar alle partijen een goed gevoel aan overhouden? Daar draait het om in deze cursus.




Onderwerpen tijdens de trainings-dag(en)



Resultaten voor Mediatraining


Na deze mediatraining bent u in staat om goede interviews te geven of af te nemen (afhankelijk van uw vraagstelling kiezen we voor toepassingsmodule interviews geven of interviews afnemen), waarin uw doel duidelijk naar voren komen. Daarnaast bent u prima in staat om adequaat om te gaan met onverwachte en/of ongeplande interviews en mediavragen.



Focus met het oog op talent en kwaliteit


BV&T weet als professioneel opleider (meer dan 20 jaar) in de aanpak van gevarieerd kennis overbrengen. Deze aanpak gaat uit van persoonlijke verandering waarbij U als deelnemer onderzoekt wat er werkt inplaats van wat er verkeerd gaat. De focus wordt gelegd op daadkrachtig beslissingen te nemen, eigenaarschap en samenwerking. Dit levert op alle tereinen tijdwinst op. En is het belangrijk dat dit een grote bijdrage levert aan een succesvolle leer curve.


Effectieve Kennisopname


We tasten graag met u de dagelijkse praktijk af en gaan na of er punten zijn die kunnen worden opgenomen in het leerproces. Om voldoende individuele spreek en oefentijd t.o.v. de praktijk te hebben bestaan de trainingsgroepen bij voorkeur uit 2 - 10 deelnemers. Maar wij verzorgen ook 1 op 1 trajecten (coaching). Maximale kennisopname dit bereiken wij mede door onze bevoegde docenten die hun vak verstaan. Wenst u persoonlijk contact met betrekking tot uw aanvraag?



IN-Company / Planning / Investering

IN-Company: IN-Company of Inhouse betekent dat wij naar u toe komen.
Dit bespaard op tijd en reiskosten.
Tevens zitten wij met de training bij de praktijk!
 
Trainingsmomenten: 3 dagdelen
Uren per training: 3 uren per dagdeel
Prijs / Investering: Prijsopgave deze kunt u via Prijs INFO aanvragen.
Omdat geen IN-Company Training hetzelfde is.


Incompany startdatums

* Uw gewenst begindatum *
November 2019
December 2019
Januari 2020
Februari 2020
Maart 2020
April 2020
Mei 2020
Juni 2020
Juli 2020
Augustus 2020



Locaties:


Waar wonen onze trainers. , altijd in de buurt.



Alles begint bij motivatie en betrokkenheid in de training Mediatraining. Daarom verbinden we persoonlijke leerdoelen aan team- en organisatiedoelen. Dit resulteert in gemotiveerde deelnemers die hun bijdrage aan het grotere geheel ervaren. Voor de start van het traject inventariseren we de individuele leerwensen door middel van een online intake. BV&T is tevens de nummer 1 in-company opleider voor Mediatraining al vanaf 2001. Wenst u een vrijblijvende offerte? Dan kunt u deze hier aanvragen Gewoon informatie ontvangen?



Efficiënte en praktijkgericht

Met ons team ontwikkelen wij continu nieuwe, uiteenlopende en meer efficiënte leervormen voor het meest effectieve leertraject. Het laatste wat wij hebben ontwikkeld is een volledig E-Learningspakket. Deze kan de organisatie bij wie wij trainen gratis gebruiken zolang de training loopt. In deze E-Learning zetten wij ook de evaluatie en kunt u als opdrachtgever de vorderingen tijdens de training of workshop blivjen volgen. Maar ook uw eigen testen en toetsen kunt u hierbij invoeren. In de toekomst bespaard u hierin veel tijd, personeel en dus ook geld.



Hoe behalen wij uw einddoel

Onze trajecten passen we zoveel mogelijk aan op uw doelstelling. We nemen de tijd voor een gedegen voorbereiding (intake en bepaling van uw doelstelling) waarbij we altijd persoonlijk contact met u hebben. Vervolgens voeren we onze trajectopbouw volgens afspraak uit. Dit betekent dat het resultaat ons uitgangspunt wordt en dat aan al uw verwachtingen wordt voldaan. Daartoe gebruiken wij deugdelijke materialen en zetten wij goed getraind, herkenbaar personeel in. Onze docent of trainer ziet er tijdens uw traject op toe dat de kennis welke moet worden overgebracht (beklijven) in de praktijk zijn uitwerking gaat krijgen. Onze slogan: "effectief met perspectief"


Visie

Mensen op basis van eigen competenties in beweging te brengen door op maat gesneden ontwikkeltraject aan te bieden. Tevens forwarding op het functioneringsgesprek. Door een breed pakket van diensten en producten is BV&T in staat mensen te bewegen en ruime kansen te bieden.


Doelstelling

Uw doelstelling staat central in deze cursus Mediatraining. Tijdens de intake (telefonisch of bezoek) worden uw leerdoelen besproken. Jullie inventariseren intensief wat het leerprogramma moet bevatten. In gemiddeld 3 bijeenkomsten gaat u op de werkplek concreet aan de slag met het bereiken van uw persoonlijke leerdoelen. U verbetert uw vaardigheden door veel te oefenen met cases en situaties uit uw eigen praktijk. De trainer begeleid en ondersteunt u hierbij en geeft gerichte feedback en praktische tips waar u echt iets aan hebt. Jullie stellen samen een persoonlijk leerplan op om ook na deze cursus uw doelen daadwerkelijk in de praktijk om te zetten. Maatwerk! Meer informatie..


Een IN-Company leeromgeving, is meestal het beste

Elke deelnemer in de training moet zichzelf kunnen zijn en zichzelf open kunnen stellen voor nieuwe inzichten. De trainer is daarbij ook van essentiele waarde. Daarom adviseren wij vaak om een rustige omgeving. Zie referenties.



  

Referenties Mediatraining Aantal deelnemers In-Company
Loopbaantraject Bouw En Infra1 deelnemers  
Mao Accounting10 deelnemers  
Synspec B.V.4 deelnemers  
De Schans B.v.1 deelnemers  
HECTAS Facility Services1 deelnemers 12 trajecten
Trio-bedrijven8 deelnemers  
Het Waterlaboratorium N.v.3 deelnemers  
Royal Bel-Leerdammer8 deelnemers 2 trajecten
Oostec BV1 deelnemers  
Politie Amsterdam Amstelland19 deelnemers  
THE LUXE COMPANY2 deelnemers  
ROVA8 deelnemers  
VideoJet6 deelnemers  
Sunrise Medical HCM B.V.8 deelnemers  
Otolift Trapliften8 deelnemers 2 trajecten
Business Health1 deelnemers  
Vivisol Nederland B.V.15 deelnemers  
B.V. De Meteoor6 deelnemers  
Chroma5 deelnemers  
SESVANDERHAVE Nederland B.V.5 deelnemers  
Novek Technical Solutions4 deelnemers  
Vodafone1 deelnemers  
TUV Nederland QA B.V.1 deelnemers  
Veiligheidsregio Limburg-Noord7 deelnemers  
De Issuemakers6 deelnemers  
Scientific Drilling International 8 deelnemers 2 trajecten
Van Wijnen Noord7 deelnemers  
Stichting Save The Children15 deelnemers  
IHC Handling Systems4 deelnemers  
Lubbers 5 deelnemers 3 trajecten
Hitec Power Protection8 deelnemers  
Heuvelrecht Advocatuur & Mediation5 deelnemers  
Waterschap Zeeuwse Eilanden1 deelnemers  
Van Dijnsen B.V.1 deelnemers  
AOC Oost10 deelnemers  
deelnemers  
Iboma Lopik Bv8 deelnemers  
Bedrijf1 deelnemers  
Stichting Save The Children8 deelnemers  
UVW Particulier1 deelnemers  
En nog veel meer.....    
     
BV&T verzorgt > 200 trajecten per jaar. 450 Referenties Contact
    088-7744333



Persoonlijke feedback via evaluaties:


K. Dopmeijer (Scania Zwolle)

Voor een grote andere grote productiefabriek, heeft BV&T een training ontwikkeld ter bevordering van de Mediatraining. Dit is was een aantal deelnemers van de training met ons deelt erover:

  • Boeiend, Actief, Verrassend, Energie
  • De training biedt veel variatie in aanbod en weet exact wat ik nodig had. Waardoor ieder zijn eigen manier de lesstof zich eigen kon maken
  • De trainers zijn actief en enthousiast aanwezig en soms erg verrassend met leuke weetjes
  • Cijfer 8.8
  • Leerzaam, 'Alles is een keuze', Inzicht gekregen
  • Ik ben mij bewust geworden van mijn keuzes die ik maak in een gesprek of in contact.
  • De kwaliteit van de oefeningen zijn boven verwachting goed!
  • Cijfer 9.1

M. Klaassens (Pro Persona)

Voor een grote zorginstelling, Pro Persona, heeft BV&T een training ontwikkeld voor de professionalisering van HR. Dit is was een aantal deelnemers van de training met ons deelt erover:

  • Noodzaak tot reflectie, Focus, Laagdrempelig
  • De lesstof zette mij aan het denken, de steun van de trainer is daarbij wel een leidende factor
  • Op prettige manier van les geven en gestimuleerd om het goed in de praktijk te brengen
  • Cijfer 8,8
  • Opbouwend, meer Verbinding, Waardevol, Leerzaam
  • Door meer openheid te tonen kom je als team en professional veel meer in contact met je collega's
  • De integere houding van de trainers heeft er voor gezorgd dat iedereen zich veilig voelde om zich open te stellen
  • Cijfer 9.3

P. van Genderen (Bel Leerdammer)

De 10-daagse training is ontwikkeld en wordt begeleid door Marielle Molenaar van BV&T Een aantal steekwoorden die deelnemers van de training hierover met ons delen:

  • Leerzaam, Mooi, Heftig, Verrast
  • Veel geleerd over mijn eigen houding en hoe belangrijk het is om echt te luisteren
  • De verdeling tussen theorie en zelf ervaren zijn goed in balans
  • Cijfer 9,5
  • Diepgaand, Connected, Relativerend
  • Geleerd hoe ik op een empatische manier mijn mening kan ventileren en dus niet bot/te hard over te komen
  • Mijn verwachtingen van de training zijn zeker overtroffen
  • Cijfer 9,1

Locaties: 741020

Leertrajecten Mediatraining met leer perspectief


Koppeling individuele training of workshop Mediatraining voor incompany inhouse trainingen

Alles begint bij motivatie en uw persoonlijkheid. Daarom verbinden we persoonlijke leerdoelen aan individuele wensen. Dit resulteert in gemotiveerde cursisten die hun bijdrage aan het grotere geheel ervaren. Voor de start van het project inventariseren we de al uw leerwensen door middel van een online intake bij u op locatie (in-company).


Integratie borgingsmethodieken voor deze training / workshop

Elke training of opleiding is opgebouwd uit verschillende leermethodes, zoals bloom en kolb aangeven in hun taxonomie. Vanaf het eerste gesprek met de trainer wordt gekeken welke onderwerpen het best passen bij de cursisten en individuele vraagstukken.


Actiegericht leren door middel van actiegerichte inhouse leermethoden

Wij maken het mensen zo makkelijk mogelijk om in actie te komen en het geleerde toe te passen in de praktijk. Hiervoor gebruiken we diverse methoden, waaronder individuele leerdoel formulering, praktijkopdrachten, buddysystemen, voortgangsmonitoring, actieplannen en coaching. Dit kan ook worden opgenomen in een korte workshop van 1 dagdeel.


Voortdurend oog voor dagelijks in-company werk- en leerproces

We bekijken de dagelijkse werkplek van de deelnemers en gaan na of er onderdelen in de training moeten worden opgenomen of juist afgehaald. Hier houden we rekening mee in het traject en adviseren HR of de manager hoe hiermee om te gaan.


Focus op het maximale leerproces

We geloven in de aanpak van Bloom en Kolb. Deze aanpak gaat uit van de verschillende leerprocessen van individuen daarin breng je gradaties aan in de aangeboden leerstof. De focus wordt gelegd op wat je als cursist kunt opnemen. Dit levert creativiteit, betrokkenheid, acties en initiatieven op die bijdragen aan een succesvolle verandering van de deelnemer in de training of workshop Mediatraining.


Stimuleren tijdens de training of workshop

Uw medewerkers weten elkaar gedurende de training of workshop beter te vinden. Ze verrijken elkaar en zo ontstaat er een optimale kennisoverdracht. Dit levert een lerende workshop op met positieve effecten ook op lange termijn. Dit geldt zowel voor workshops als trainingen van BV&T ook voor deze gerichte aanvraag omtrent de workshop Mediatraining


Workshop IN-Company: Locatie door heel Nederland.



Mediatraining opleiding.


Na deze mediatraining zijn de deelnemers in staat om goede interviews te geven of af te nemen (afhankelijk van uw vraagstelling kiezen we voor toepassingsmodule interviews geven of interviews afnemen), waarin hun doelen duidelijk naar voren komen. Daarnaast zijn de deelnemers prima in staat om adequaat om te gaan met onverwachte en/of ongeplande interviews en mediavragen.

Inhoud Syllabi

1.1.1. Functies van de media
Of je de massamedia nu naar techniek, historie of functie indeelt, samen vullen ze het publieke domein waarin burgers, instituten en allerlei actieve groepen en politici zich begeven. Burgers zijn in hoge mate afhankelijk van deze media. Niet alleen om te weten wat er gebeurt aan de andere zijde van de aardbol, maar ook om volwaardig te kunnen meedoen aan de democratische besluitvorming in eigen stad en land. Bij welk standpunt voel je je thuis? Welke mening ontwikkel je? Daarvoor is behalve nieuws ook de publieke discussie, zoals die in de media wordt gevoerd, van essentieel belang. De tijd dat standpunten voorspelbaar samenhingen met het kerkgenootschap waartoe je ouders behoorden, of met de sociaaleconomische klasse waarin je wieg stond opgesteld, ligt immers ver achter ons. Debat en meningsvorming vullen meer en meer de kolommen, minuten en kilobytes van de media. Naast de confrontaties van opinies, en naast het nieuws uit buitenland over cultuur, sport of economie, herbergen de media een derde functie: overheidsinformatie. Het is dankzij de krant en de tv dat de burger weet wat de minister van plan is. Het is dankzij de lokale weekbode dat de burger weet waar de wethouder nieuwe stoplichten wil plaatsen.

1.1.2. Medialogica
Om zo effectief mogelijk met de media om te gaan moeten we, zeker nu het medialandschap zo turbulent is, nog een stap dieper de keuken van de nieuwsredacties in, speurend naar de logica die daar gebruikt wordt en naar de motieven die journalisten hanteren om al dan niet iets te doen met ons persbericht. We lieten in de vorige paragraaf al de term `medialogica' vallen, de logica die het handelen van journalisten in toenemende mate aanstuurt. Dit houdt in dat eigenschappen van de media zelf van grote invloed zijn op de vorm waarin het nieuws gebracht wordt, van grotere invloed soms dan de inhoud van het nieuws zelf. Wanneer je aandacht zoekt van media, en dus van journalisten, zul je in het voordeel zijn als je weet in te spelen op kenmerken van deze medialogica.

Kenmerken van medialogica
Snelheid,
framing,
personaliseren,
meutevorming en hype,
kracht van herhaling,
anchorman en interpretators,
burger in beeld,
nieuwswaarde als criterium.

Vooral de kenmerken framing, personaliseren, meutevorming en hype, en de nieuwswaarde als criterium zijn hier voor ons van belang.





In uw organisatie of bedrijf worden dagelijks veel brieven geschreven. Een juiste brief en de juiste inhoud is lang niet altijd eenvoudig. In deze training leert u vlotter en met volledige overtuiging een uitstekende zakelijke brief te schrijven. Iedereen die deze training heeft gevolgd, is verbaasd over zijn eigen kunnen en over de enorme stap die hij/zij gezet heeft in het verbeteren van het samenstellen van zakelijke brieven.



BV&T opleiding & advies

Zoekwoorden Via Searching


Cursus mediatraining Groningen, Utrecht, Amsterdam Maatwerk en Praktijkgericht: Cursus mediatraining. MT Kader Trainingen: Mediatraining. ZZP of Freelance Vacature voor: cursus media techniek. Efficiente opleidingen KIES de NUMMER 1 BV&T: Cursussen Groningen, Utrecht, Amsterdam IN-Company Trainingsbureau: cursus media techniek mediatraining. Aanrader, kies BV&T. Met Question Degree of INFO: cursus media techniek mediatraining. Groningen, Utrecht, Amsterdam


Kwaliteitsbewuste medewerkers zijn erg belangrijk voor een organisatie, maar zij zijn vooral belangrijk voor organisaties die producten leveren of diensten verlenen. Wanneer de producten of diensten van goede kwaliteit zijn zullen er namelijk meer klanten terugkomen. Kwaliteitsbewustzijn bij medewerkers houdt in dat zij weten wat de impact is van hun werkzaamheden op het eindresultaat. Hierdoor zijn zij gemotiveerd om een goed product te maken of een dienst van goede kwaliteit te verlenen. In deze boeiende en zeer praktijkgerichte cursus komen alle basisaspecten van kwaliteit, alsook eventueel de KAM (QHSE), aan de orde. Na dit effectieve programma bent u goed op de hoogte hoe het kwaliteitsmanagement binnen uw organisatie is georganiseerd.

Deze cursus is ontwikkeld voor alle medewerkers binnen uw organisatie. De wensen en het tijdspad worden met u als organisatie aangepast. Daarbij wordt de cursus op maat gemaakt en werken wij met concrete voorbeelden van uw organisatie. Op deze manier draagt deze cursus bij aan een zichtbare verbetering van uw organisatie. Daarbij bestaat er ook de mogelijkheid om in deze cursus actieve activiteiten te organiseren om het kwaliteitsbewustzijn onder uw medewerkers te verhogen.

In-Company Trainingsvraag..

Wij trainen op uw locatie.

Vul onderstaande velden zorgvuldig in.


Test Click Here



Ook voor u gevonden


training Correspondentie
training Zakelijke Brieven Schrijven
training Vergadertechnieken
training Teksten Redigeren
training Rapporteren Notuleren
cursus Correct Schrijven Zakelijk
cursus Speech schrijven
cursus Zakelijk Nederlands
cursus Notuleren
cursus Basiscursus Nederlands
cursus Effectief Foutloos Nederlands
cursus Mediatraining
cursus Rapporteren
training Notuleren en Rapporteren
training Zakelijke Correspondentie
training Nederlands De Juiste Spelling
cursus Nederlands voor Buitenlanders NT2
cursus Zakelijk Engels
training Correct Nederlands Schrijven


Spreuk:
Kansen zien waar niemand ze verwacht.

Inspiratie Posters Bekijken?

Met vriendelijke groet,
Ingrid Boerman
Accountmanager BV&T



Recente klanten