088-7744333

Logo BVT opleiding advies

Training Balie en Receptie Medewerker

148

Meerwaarde van IN-Company


Welke vraag u ook hebt, gericht op ontwikkeling van mensen, wij geven u net even deze extra stap naar een passende training. Of het nu 1 op 1 of in een groepsverband is, trainingen die aan de hand van uw dagelijkse werk met de grootste zorg wordt samengesteld. U traint met de juiste begeleiding. Naast de training kunt u altijd voor vragen terecht bij uw trainer. Ons uitgangspunt is: Kennis moet beklijven ook nog naar verloop van tijd.



Uw Training Balie en Receptie Medewerker


Het gezicht van ieder bedrijf en meer... Een receptioniste wordt wel het visitekaartje van een bedrijf genoemd. Dat is een aardige vergelijking, maar bij een goede receptioniste komt nog veel meer kijken. U moet niet alleen een goede (eerste) indruk geven bij bezoekers, maar vaak bent u als receptioniste ook de spil binnen het bedrijf. Uw verantwoordelijkheden reiken veel verder dan de ontvangstbalie alleen.




Onderwerpen tijdens de trainings-dag(en)



Resultaten voor Balie en Receptie Medewerker


Na afloop bent u een zelfverzekerd receptioniste en hebt u gewonnen aan zelfbewustzijn en zelfkennis. U bent zich bewust van de belangrijke rol, die u binnen uw organisatie vervult. U beheerst de centrale thema`s en u hebt geleerd van uw eigen ervaring en die van uw medecursisten. Door deze cursus bent u zich blijvend bewust van uw gedrag, uw benadering, uw rol en uw communicatie. Hierdoor weet u voortdurend op welke punten u uw aandacht moet richten.



Focus met het oog op talent en kwaliteit


BV&T weet als professioneel opleider (meer dan 20 jaar) in de aanpak van gevarieerd kennis overbrengen. Deze aanpak gaat uit van persoonlijke verandering waarbij U als deelnemer onderzoekt wat er werkt inplaats van wat er verkeerd gaat. De focus wordt gelegd op daadkrachtig beslissingen te nemen, eigenaarschap en samenwerking. Dit levert op alle tereinen tijdwinst op. En is het belangrijk dat dit een grote bijdrage levert aan een succesvolle leer curve.


Effectieve Kennisopname


We tasten graag met u de dagelijkse praktijk af en gaan na of er punten zijn die kunnen worden opgenomen in het leerproces. Om voldoende individuele spreek en oefentijd t.o.v. de praktijk te hebben bestaan de trainingsgroepen bij voorkeur uit 2 - 10 deelnemers. Maar wij verzorgen ook 1 op 1 trajecten (coaching). Maximale kennisopname dit bereiken wij mede door onze bevoegde docenten die hun vak verstaan. Wenst u persoonlijk contact met betrekking tot uw aanvraag?



IN-Company / Planning / Investering

IN-Company: IN-Company of Inhouse betekent dat wij naar u toe komen.
Dit bespaard op tijd en reiskosten.
Tevens zitten wij met de training bij de praktijk!
 
Trainingsmomenten: 1 dagdelen
Uren per training: 6 uren per dagdeel
Prijs / Investering: Prijsopgave deze kunt u via Prijs INFO aanvragen.
Omdat geen IN-Company Training hetzelfde is.


Incompany startdatums

* Uw gewenst begindatum *
September 2018
Oktober 2018
November 2018
December 2018
Januari 2019
Februari 2019
Maart 2019
April 2019
Mei 2019
Juni 2019



Locaties:


Waar wonen onze trainers. , altijd in de buurt.



Alles begint bij motivatie en betrokkenheid in de training Balie en Receptie Medewerker. Daarom verbinden we persoonlijke leerdoelen aan team- en organisatiedoelen. Dit resulteert in gemotiveerde deelnemers die hun bijdrage aan het grotere geheel ervaren. Voor de start van het traject inventariseren we de individuele leerwensen door middel van een online intake. BV&T is tevens de nummer 1 in-company opleider voor Balie en Receptie Medewerker al vanaf 2001. Wenst u een vrijblijvende offerte? Dan kunt u deze hier aanvragen Gewoon informatie ontvangen?



Efficiënte en praktijkgericht

Met ons team ontwikkelen wij continu nieuwe, uiteenlopende en meer efficiënte leervormen voor het meest effectieve leertraject. Het laatste wat wij hebben ontwikkeld is een volledig E-Learningspakket. Deze kan de organisatie bij wie wij trainen gratis gebruiken zolang de training loopt. In deze E-Learning zetten wij ook de evaluatie en kunt u als opdrachtgever de vorderingen tijdens de training of workshop blivjen volgen. Maar ook uw eigen testen en toetsen kunt u hierbij invoeren. In de toekomst bespaard u hierin veel tijd, personeel en dus ook geld.



Hoe behalen wij uw einddoel

Onze trajecten passen we zoveel mogelijk aan op uw doelstelling. We nemen de tijd voor een gedegen voorbereiding (intake en bepaling van uw doelstelling) waarbij we altijd persoonlijk contact met u hebben. Vervolgens voeren we onze trajectopbouw volgens afspraak uit. Dit betekent dat het resultaat ons uitgangspunt wordt en dat aan al uw verwachtingen wordt voldaan. Daartoe gebruiken wij deugdelijke materialen en zetten wij goed getraind, herkenbaar personeel in. Onze docent of trainer ziet er tijdens uw traject op toe dat de kennis welke moet worden overgebracht (beklijven) in de praktijk zijn uitwerking gaat krijgen. Onze slogan: "effectief met perspectief"


Visie

Mensen op basis van eigen competenties in beweging te brengen door op maat gesneden ontwikkeltraject aan te bieden. Tevens forwarding op het functioneringsgesprek. Door een breed pakket van diensten en producten is BV&T in staat mensen te bewegen en ruime kansen te bieden.


Doelstelling

Uw doelstelling staat central in deze cursus Balie en Receptie Medewerker. Tijdens de intake (telefonisch of bezoek) worden uw leerdoelen besproken. Jullie inventariseren intensief wat het leerprogramma moet bevatten. In gemiddeld 1 bijeenkomsten gaat u op de werkplek concreet aan de slag met het bereiken van uw persoonlijke leerdoelen. U verbetert uw vaardigheden door veel te oefenen met cases en situaties uit uw eigen praktijk. De trainer begeleid en ondersteunt u hierbij en geeft gerichte feedback en praktische tips waar u echt iets aan hebt. Jullie stellen samen een persoonlijk leerplan op om ook na deze cursus uw doelen daadwerkelijk in de praktijk om te zetten. Maatwerk! Meer informatie..


Een IN-Company leeromgeving, is meestal het beste

Elke deelnemer in de training moet zichzelf kunnen zijn en zichzelf open kunnen stellen voor nieuwe inzichten. De trainer is daarbij ook van essentiele waarde. Daarom adviseren wij vaak om een rustige omgeving. Zie referenties.



  

Referenties Balie en Receptie Medewerker Aantal deelnemers In-Company
Flexiwall B.V.1 deelnemers  
Fot1 deelnemers  
Sterk Werk Communicatie Groep6 deelnemers 2 trajecten
SOV Concept En Vormgeving1 deelnemers  
Hasbro BV6 deelnemers  
Sitech Services BV10 deelnemers 2 trajecten
Alkor Draka 2 deelnemers  
Wessels Warehousing BV1 deelnemers  
Communicatiewinkel8 deelnemers  
Intrasurance B.V.6 deelnemers  
VideoJet6 deelnemers  
Groninger Museum1 deelnemers 4 trajecten
Proxcys B.V.9 deelnemers  
Otolift Trapliften8 deelnemers 3 trajecten
OSPL Nederland BV1 deelnemers  
Match International B.V.4 deelnemers  
Ministerie VWA1 deelnemers  
Draka Comteq1 deelnemers 3 trajecten
Deutsche Bank1 deelnemers 2 trajecten
GroningerHuis2 deelnemers  
Xidata1 deelnemers 5 trajecten
Waterschap Velt En Vecht40 deelnemers  
Kortho1 deelnemers  
Paresto Defensie Cateraar1 deelnemers  
Z-Parket8 deelnemers  
Mechatronics - Kverneland Group5 deelnemers 2 trajecten
MetaDecor4 deelnemers  
Cegelec B.V. 4 deelnemers  
Bakkersland Hoogeveen2 deelnemers  
Heutink Primair Onderwijs B.V.7 deelnemers 3 trajecten
Valspar150 deelnemers  
Hospitality Consultants BV8 deelnemers  
Waterbedrijf Groningen8 deelnemers  
Experis Ciber1 deelnemers  
Jorissen Simonetti Architecten1 deelnemers  
ITS4 deelnemers  
Bonarius Bedrijven20 deelnemers  
Min Van Landbouw1 deelnemers  
Dutch Rescue Vehicles4 deelnemers  
Brandweer Zuid-Groningen7 deelnemers  
En nog veel meer.....    
     
BV&T verzorgt > 200 trajecten per jaar. 450 Referenties Contact
    088-7744333



Persoonlijke feedback via evaluaties:


K. Dopmeijer (Scania Zwolle)

Voor een grote andere grote productiefabriek, heeft BV&T een training ontwikkeld ter bevordering van de Balie en Receptie Medewerker. Dit is was een aantal deelnemers van de training met ons deelt erover:

  • Boeiend, Actief, Verrassend, Energie
  • De training biedt veel variatie in aanbod en weet exact wat ik nodig had. Waardoor ieder zijn eigen manier de lesstof zich eigen kon maken
  • De trainers zijn actief en enthousiast aanwezig en soms erg verrassend met leuke weetjes
  • Cijfer 8.8
  • Leerzaam, 'Alles is een keuze', Inzicht gekregen
  • Ik ben mij bewust geworden van mijn keuzes die ik maak in een gesprek of in contact.
  • De kwaliteit van de oefeningen zijn boven verwachting goed!
  • Cijfer 9.1

M. Klaassens (Pro Persona)

Voor een grote zorginstelling, Pro Persona, heeft BV&T een training ontwikkeld voor de professionalisering van HR. Dit is was een aantal deelnemers van de training met ons deelt erover:

  • Noodzaak tot reflectie, Focus, Laagdrempelig
  • De lesstof zette mij aan het denken, de steun van de trainer is daarbij wel een leidende factor
  • Op prettige manier van les geven en gestimuleerd om het goed in de praktijk te brengen
  • Cijfer 8,8
  • Opbouwend, meer Verbinding, Waardevol, Leerzaam
  • Door meer openheid te tonen kom je als team en professional veel meer in contact met je collega's
  • De integere houding van de trainers heeft er voor gezorgd dat iedereen zich veilig voelde om zich open te stellen
  • Cijfer 9.3

P. van Genderen (Bel Leerdammer)

De 10-daagse training is ontwikkeld en wordt begeleid door Marielle Molenaar van BV&T Een aantal steekwoorden die deelnemers van de training hierover met ons delen:

  • Leerzaam, Mooi, Heftig, Verrast
  • Veel geleerd over mijn eigen houding en hoe belangrijk het is om echt te luisteren
  • De verdeling tussen theorie en zelf ervaren zijn goed in balans
  • Cijfer 9,5
  • Diepgaand, Connected, Relativerend
  • Geleerd hoe ik op een empatische manier mijn mening kan ventileren en dus niet bot/te hard over te komen
  • Mijn verwachtingen van de training zijn zeker overtroffen
  • Cijfer 9,1

Locaties: 301789

Leertrajecten Balie en Receptie Medewerker met leer perspectief


Koppeling individuele training of workshop Balie en Receptie Medewerker voor incompany inhouse trainingen

Alles begint bij motivatie en uw persoonlijkheid. Daarom verbinden we persoonlijke leerdoelen aan individuele wensen. Dit resulteert in gemotiveerde cursisten die hun bijdrage aan het grotere geheel ervaren. Voor de start van het project inventariseren we de al uw leerwensen door middel van een online intake bij u op locatie (in-company).


Integratie borgingsmethodieken voor deze training / workshop

Elke training of opleiding is opgebouwd uit verschillende leermethodes, zoals bloom en kolb aangeven in hun taxonomie. Vanaf het eerste gesprek met de trainer wordt gekeken welke onderwerpen het best passen bij de cursisten en individuele vraagstukken.


Actiegericht leren door middel van actiegerichte inhouse leermethoden

Wij maken het mensen zo makkelijk mogelijk om in actie te komen en het geleerde toe te passen in de praktijk. Hiervoor gebruiken we diverse methoden, waaronder individuele leerdoel formulering, praktijkopdrachten, buddysystemen, voortgangsmonitoring, actieplannen en coaching. Dit kan ook worden opgenomen in een korte workshop van 1 dagdeel.


Voortdurend oog voor dagelijks in-company werk- en leerproces

We bekijken de dagelijkse werkplek van de deelnemers en gaan na of er onderdelen in de training moeten worden opgenomen of juist afgehaald. Hier houden we rekening mee in het traject en adviseren HR of de manager hoe hiermee om te gaan.


Focus op het maximale leerproces

We geloven in de aanpak van Bloom en Kolb. Deze aanpak gaat uit van de verschillende leerprocessen van individuen daarin breng je gradaties aan in de aangeboden leerstof. De focus wordt gelegd op wat je als cursist kunt opnemen. Dit levert creativiteit, betrokkenheid, acties en initiatieven op die bijdragen aan een succesvolle verandering van de deelnemer in de training of workshop Balie en Receptie Medewerker.


Stimuleren tijdens de training of workshop

Uw medewerkers weten elkaar gedurende de training of workshop beter te vinden. Ze verrijken elkaar en zo ontstaat er een optimale kennisoverdracht. Dit levert een lerende workshop op met positieve effecten ook op lange termijn. Dit geldt zowel voor workshops als trainingen van BV&T ook voor deze gerichte aanvraag omtrent de workshop Balie en Receptie Medewerker


Workshop IN-Company: Locatie door heel Nederland.



Balie en Receptie Medewerker opleiding.


Hieronder staan enkele tips weergegeven voor de gulle middenweg.

Omgangsvormen Cursus Interne Auditor .
Bij iedere vorm van contact tussen mensen kan beleefdheid wonderen doen. Juist in het telefoonverkeer is het zaak bepaalde beleefdheidsvormen in acht te nemen. Daarbij wordt een beroep gedaan op uw persoonlijke gevoel voor zulke "regels", die nu eenmaal niet precies in een boekje zijn aan te geven. Het is uw taak om zelf de juiste weg te kiezen tussen enerzijds vriendelijkheid
en anderzijds zakelijke directheid.

Wijze van aanspreken
Gebruik altijd de naam van uw klanten. Het klinkt prettiger relaties aan te spreken met "meneer Jansen" in plaats van alleen maar met "meneer" of zelfs alleen maar "daaaaag". Vanzelfsprekend is overdrijven ook weer niet nodig. Drie maal in een gesprek de naam van de klant te gebruiken, is een goed gemiddelde. In uw eigen organisatie houdt u zich natuurlijk gewoon aan het beleid dat binnen de organisatie is afgesproken. Dit beleid kan per bedrijf sterk verschillen. Bijzondere aanspreektitels zoals: dokter, zuster, burgemeester, commissaris en dergelijke gebruikt u als ze u bekend zijn. Als u twijfelt is "meneer" of "mevrouw" altijd goed.

Onbeleefd gedrag
Sommige mensen leren het nooit maar dat is uw zaak niet. Blijf altijd kalm en correct, ook al gedragen anderen zich onplezierig, onbeholpen of dom. Des te kalmer u reageert, des te sneller zal de ander ook rustig worden. Onbeleefdheid? Sta erboven!

Vertrouwelijk
Het ligt in de aard van uw beroep dat u vaak dingen hoort die een discreet karakter hebben. Begrijpelijk dat men vaak van u verwacht dit als
beroepsgeheim op te vatten en nooit misbruik te maken van uw vertrouwenspositie. Dit is een belangrijke spelregel! www.bvent.nl tel: 0592-370484. Werkend, IN-Company, Trainen, Opleiden, Workshop, Trainingsbureau

Wijze van melden
Beantwoord een oproep met bijvoorbeeld "Goedemorgen (u spreekt) met uit " of "Goedemorgen, , u spreekt met ". Deze wijze van begroeten klinkt plezierig en de volgorde in deze melding heeft ook nog een voordeel. De praktijk heeft namelijk geleerd, dat de eerste woorden vaak niet zo goed verstaan worden door klanten. Werkend, IN-Company, Trainen, Opleiden, Workshop, Trainingsbureau Bovendien kan de klant op deze manier wennen aan uw stem. Het is daarom nuttig een paar woorden aan uw begroeting vooraf te laten gaan. Als uw afdeling of bedrijf meerdere vestigingen heeft, noem dan ook de plaats van de vestiging erbij.

Het lang laten overgaan van de telefoon
Normaal gesproken mag u ervan uitgaan dat iemand niet aanwezig is, als u de oproeptoon vijf keer heeft gehoord. Maar toch is dit geen vaste regel want een vast toestel dat bijvoorbeeld in een bedrijf of woonhuis staat, kan niet altijd snel worden bereikt. Het kan dus in zulke gevallen geen kwaad iets langer te wachten. Omgekeerd is het belangrijk dat u bij binnenkomende gesprekken de mensen niet langer laat wachten, dan strikt noodzakelijk is. Men is snel geneigd te denken dat u niet aanwezig of beschikbaar bent. De gemiddelde beller bereikt al na drie belsignalen, dat wil zeggen 15 seconden, de irritatiegrens.

Laten wachten voor het doorverbinden
Kunt u een beller niet onmiddellijk van dienst zijn omdat er moet worden doorverbonden, vertel dit dan aan de beller en vraag hem/haar op een vriendelijke manier een ogenblik te wachten. Werkend, IN-Company, Trainen, Opleiden, Workshop, Trainingsbureau Houd contact met de klant over de lengte van de wachttijd en vraag hem of haar regelmatig of hij of zij nog even geduld heeft. Maak altijd gebruik van de wachtstand en scherm de klant af van eventuele achtergrondgeluiden.

Doorverbinden
Wordt er bij het doorverbinden van u verwacht dat u het gesprek aankondigt, zorg er dan voor dat u de naam van de beller weet (laat hem deze zo nodig spellen). Geef tijdens de vooraankondiging de klantvraag door aan de www.bvent.nl tel: 0592-370484 Werkend, IN-Company, Trainen, Opleiden, Workshop, Trainingsbureau

betreffende collega zodat de klant niet opnieuw zijn verhaal hoeft te vertellen als hij doorverbonden is.

Een beller weet ook niet altijd precies met wie hij moet worden doorverbonden. Misschien denkt hij wel zijn zaken met u te kunnen afhandelen. Onderbreek hem dan snel maar vriendelijk door zijn naam te noemen en leg uit waarom u het gesprek onderbreekt. Verbind de klant daarna door met de juiste persoon. Werkend, IN-Company, Trainen, Opleiden, Workshop, Trainingsbureau

Wachten na doorverbinden
Het is mogelijk dat de klant die u hebt doorverbonden, moet wachten. De gewenste persoon kan in gesprek of afwezig zijn. Laat de klant dan kiezen en bied alternatieven die binnen het beleid van de organisatie passen. Voorbeelden van alternatieven zijn: wachten, een terugbel notitie maken, een collega spreken of de klant later zelf terug laten bellen. In overleg met uw collega's kunt u afspreken dat u de klant laat kiezen uit twee haalbare alternatieven, als hij te lang moet wachten.

Bericht aannemen
In bepaalde gevallen van afwezigheid kunt u informeren of u een bericht kunt noteren voor de persoon in kwestie. Soms kunt u ook met de klant afspreken dat hij wordt teruggebeld. Maar u weet: afspraak is afspraak. Zorg dan dat het inderdaad gebeurt.

In bespreking Cursus Interne Auditor
Als degene voor wie u een gesprek heeft aangenomen in bespreking is, vertel de beller dan dat de gewenste persoon op dit moment niet bereikbaar is en vraag de beller meteen of hij met een ander doorverbonden wil worden. Natuurlijk kunt u de beller aanbieden hem terug te laten bellen.

cursus receptioniste telefoniste
receptioniste opleiding
opleiding receptioniste ziekenhuis
opleiding receptioniste mbo
administratieve opleiding met baangarantie
opleiding receptioniste hbo
avondopleiding administratief medewerker
volwassen opleiding administratief medewerker


In middenkader functies draait het eigenlijk om twee zaken: het ontwikkelen van een nieuw beleid en het aansturen van een groep medewerkers. Het hebben van een eigen visie is daarvoor noodzakelijk, maar zo`n visie ontwikkelt u pas als u weet wat er speelt binnen organisaties en tussen mensen onderling. Die kennis doet u op met de cursus Middelmanagement. Een puur praktische en boeiende cursus, waarin alle zaken, die in de dagelijkse praktijk een rol spelen uitgebreid aan bod komen.



BV&T opleiding & advies

Zoekwoorden Via Searching


Cursus training receptioniste Groningen, Utrecht, Amsterdam Maatwerk en Praktijkgericht: Cursus training receptioniste. MT Kader Trainingen: Balie en Receptie Medewerker. ZZP of Freelance Vacature voor: cursus receptioniste. Efficiente opleidingen KIES de NUMMER 1 BV&T: Cursussen Groningen, Utrecht, Amsterdam IN-Company Trainingsbureau: cursus receptioniste training receptioniste. Aanrader, kies BV&T. Met Question Degree of INFO: cursus receptioniste training receptioniste. Groningen, Utrecht, Amsterdam


Hoe verbeter ik mijn persoonlijke effectiviteit? Contacten met anderen zoals medewerkers en leidinggevenden zijn essentieel voor een goede samenwerking en functioneren. Als de communicatie soepel en optimaal verloopt dan kun je pas resultaat boeken. In deze training worden korte stukjes theorie afgewisseld met praktijkopdrachten. We werken met een groot aantal modellen, vaardigheden en technieken om doelstreffend te leren denken en handelen.

Welke vraag u ook heeft?

U ontvangt z.s.m. antwoord.

Vul onderstaande velden zorgvuldig in.


Test Click Here



Ook voor u gevonden


training Balie en Receptie Medewerker
training Teksten Redigeren
training Verkoop Binnendienst
training Verkoop en Acquisitie
training Prestatie Verkopen
training Prestatie Inkoop
training Effectieve Telefoon Verkoop
training Verkoper Communicatie
training Telefoon en Receptie -werker
training Klantgericht Denken en Handelen
training Succesvol Verkopen
training Professionele Inkoop Training
training Acquisitie Verkoop voor
training Effectief Telefoneren
training Effectieve Marketing


Spreuk:
Wij trainen, coachen om uw performance te verbeteren

Inspiratie Posters Bekijken?

Met vriendelijke groet,
Ingrid Boerman
Accountmanager BV&T



Recente klanten