088-7744333

Logo BVT opleiding advies

Training kwaliteit ISO 9001 KAM-INK

154

Meerwaarde van IN-Company


Welke vraag u ook hebt, gericht op ontwikkeling van mensen, wij geven u net even deze extra stap naar een passende training. Of het nu 1 op 1 of in een groepsverband is, trainingen die aan de hand van uw dagelijkse werk met de grootste zorg wordt samengesteld. U traint met de juiste begeleiding. Naast de training kunt u altijd voor vragen terecht bij uw trainer. Ons uitgangspunt is: Kennis moet beklijven ook nog naar verloop van tijd.



Uw Training kwaliteit ISO 9001 KAM-INK


De training ~ISO (KAM)~ is bestemd voor iedereen, die belast is met het omzetten of opzetten van ISO 9001:2000 / 18001 en 14001 systeem, zoals kwaliteitsmanagers, kwaliteitscoordinatoren en afdelingshoofden. Na afloop van de training is de deelnemer in staat zelfstandig het ISO-handboek aan te passen of op te zetten naar de ISO 9001/18001 en 14001 norm. Dit pakket wordt ook afzonderlijk aangeboden.




Onderwerpen tijdens de trainings-dag(en)



Resultaten voor kwaliteit ISO 9001 KAM-INK


De training is interactief van opzet. U wordt persoonlijk begeleid door een van onze senior kwaliteitmanagers. Na afloop van de training is de deelnemer in staat zelfstanding het ISO-handboek aan te passen of op te zetten naar de ISO of KAM norm (9001/14001/18001).



Focus met het oog op talent en kwaliteit


BV&T weet als professioneel opleider (meer dan 20 jaar) in de aanpak van gevarieerd kennis overbrengen. Deze aanpak gaat uit van persoonlijke verandering waarbij U als deelnemer onderzoekt wat er werkt inplaats van wat er verkeerd gaat. De focus wordt gelegd op daadkrachtig beslissingen te nemen, eigenaarschap en samenwerking. Dit levert op alle tereinen tijdwinst op. En is het belangrijk dat dit een grote bijdrage levert aan een succesvolle leer curve.


Effectieve Kennisopname


We tasten graag met u de dagelijkse praktijk af en gaan na of er punten zijn die kunnen worden opgenomen in het leerproces. Om voldoende individuele spreek en oefentijd t.o.v. de praktijk te hebben bestaan de trainingsgroepen bij voorkeur uit 2 - 10 deelnemers. Maar wij verzorgen ook 1 op 1 trajecten (coaching). Maximale kennisopname dit bereiken wij mede door onze bevoegde docenten die hun vak verstaan. Wenst u persoonlijk contact met betrekking tot uw aanvraag?



IN-Company / Planning / Investering

IN-Company: IN-Company of Inhouse betekent dat wij naar u toe komen.
Dit bespaard op tijd en reiskosten.
Tevens zitten wij met de training bij de praktijk!
 
Trainingsmomenten: 2 dagdelen
Uren per training: 6 uren per dagdeel
Prijs / Investering: Prijsopgave deze kunt u via Prijs INFO aanvragen.
Omdat geen IN-Company Training hetzelfde is.


Incompany startdatums

* Uw gewenst begindatum *
Oktober 2018
November 2018
December 2018
Januari 2019
Februari 2019
Maart 2019
April 2019
Mei 2019
Juni 2019
Juli 2019



Locaties:


Waar wonen onze trainers. , altijd in de buurt.



Alles begint bij motivatie en betrokkenheid in de training kwaliteit ISO 9001 KAM-INK. Daarom verbinden we persoonlijke leerdoelen aan team- en organisatiedoelen. Dit resulteert in gemotiveerde deelnemers die hun bijdrage aan het grotere geheel ervaren. Voor de start van het traject inventariseren we de individuele leerwensen door middel van een online intake. BV&T is tevens de nummer 1 in-company opleider voor kwaliteit ISO 9001 KAM-INK al vanaf 2001. Wenst u een vrijblijvende offerte? Dan kunt u deze hier aanvragen Gewoon informatie ontvangen?



Efficiënte en praktijkgericht

Met ons team ontwikkelen wij continu nieuwe, uiteenlopende en meer efficiënte leervormen voor het meest effectieve leertraject. Het laatste wat wij hebben ontwikkeld is een volledig E-Learningspakket. Deze kan de organisatie bij wie wij trainen gratis gebruiken zolang de training loopt. In deze E-Learning zetten wij ook de evaluatie en kunt u als opdrachtgever de vorderingen tijdens de training of workshop blivjen volgen. Maar ook uw eigen testen en toetsen kunt u hierbij invoeren. In de toekomst bespaard u hierin veel tijd, personeel en dus ook geld.



Hoe behalen wij uw einddoel

Onze trajecten passen we zoveel mogelijk aan op uw doelstelling. We nemen de tijd voor een gedegen voorbereiding (intake en bepaling van uw doelstelling) waarbij we altijd persoonlijk contact met u hebben. Vervolgens voeren we onze trajectopbouw volgens afspraak uit. Dit betekent dat het resultaat ons uitgangspunt wordt en dat aan al uw verwachtingen wordt voldaan. Daartoe gebruiken wij deugdelijke materialen en zetten wij goed getraind, herkenbaar personeel in. Onze docent of trainer ziet er tijdens uw traject op toe dat de kennis welke moet worden overgebracht (beklijven) in de praktijk zijn uitwerking gaat krijgen. Onze slogan: "effectief met perspectief"


Visie

Mensen op basis van eigen competenties in beweging te brengen door op maat gesneden ontwikkeltraject aan te bieden. Tevens forwarding op het functioneringsgesprek. Door een breed pakket van diensten en producten is BV&T in staat mensen te bewegen en ruime kansen te bieden.


Doelstelling

Uw doelstelling staat central in deze cursus kwaliteit ISO 9001 KAM-INK. Tijdens de intake (telefonisch of bezoek) worden uw leerdoelen besproken. Jullie inventariseren intensief wat het leerprogramma moet bevatten. In gemiddeld 2 bijeenkomsten gaat u op de werkplek concreet aan de slag met het bereiken van uw persoonlijke leerdoelen. U verbetert uw vaardigheden door veel te oefenen met cases en situaties uit uw eigen praktijk. De trainer begeleid en ondersteunt u hierbij en geeft gerichte feedback en praktische tips waar u echt iets aan hebt. Jullie stellen samen een persoonlijk leerplan op om ook na deze cursus uw doelen daadwerkelijk in de praktijk om te zetten. Maatwerk! Meer informatie..


Een IN-Company leeromgeving, is meestal het beste

Elke deelnemer in de training moet zichzelf kunnen zijn en zichzelf open kunnen stellen voor nieuwe inzichten. De trainer is daarbij ook van essentiele waarde. Daarom adviseren wij vaak om een rustige omgeving. Zie referenties.



  

Referenties kwaliteit ISO 9001 KAM-INK Aantal deelnemers In-Company
Bedrijf1 deelnemers  
Spill1 deelnemers  
Holland Trading Group5 deelnemers 2 trajecten
Stako9 deelnemers 2 trajecten
Arcabo Stacaravans BV8 deelnemers 2 trajecten
Atlas Magnetics Europe B.v.10 deelnemers 3 trajecten
Energyst6 deelnemers  
Denka International5 deelnemers  
Klinipath BV2 deelnemers  
Provincie Overijssel1 deelnemers  
Ask Dienstencentrum B.V.7 deelnemers  
Gemalto3 deelnemers  
Javo BV11 deelnemers  
DNS Infratechniek B.V.2 deelnemers  
Bonduelle Nederland BV1 deelnemers  
Aquacentrum4 deelnemers  
Synergo Projectmanagement B.V.4 deelnemers  
Dyka BV72 deelnemers 2 trajecten
KMN Kind & Co8 deelnemers  
Zurich Global Corporate Benelux 4 deelnemers  
Vion N.V.8 deelnemers  
Ministerie BZK1 deelnemers 2 trajecten
Vion Boxtel BV8 deelnemers 6 trajecten
ITS4 deelnemers  
NVWA90 deelnemers  
Witron Engineering B.V.5 deelnemers  
VION Food Group1 deelnemers 2 trajecten
De Nederlandsche Bank NV14 deelnemers 2 trajecten
Scania Production Zwolle B.V.10 deelnemers 4 trajecten
TU Delft6 deelnemers 10 trajecten
Chevron Exploration And Production Netherlands1 deelnemers  
Heutink1 deelnemers  
Gynetics Medical Products 1 deelnemers 2 trajecten
Bork Sloopwerken BV2 deelnemers  
HTM Wagenparkservice1 deelnemers  
Korton Group7 deelnemers  
O&M - Movianto Nederland BV17 deelnemers 6 trajecten
Gemeente Winschoten4 deelnemers  
Arbeidsinspectie10 deelnemers 4 trajecten
Stedelijk Museum Amsterdam2 deelnemers 2 trajecten
En nog veel meer.....    
     
BV&T verzorgt > 200 trajecten per jaar. 450 Referenties Contact
    088-7744333



Persoonlijke feedback via evaluaties:


K. Dopmeijer (Scania Zwolle)

Voor een grote andere grote productiefabriek, heeft BV&T een training ontwikkeld ter bevordering van de kwaliteit ISO 9001 KAM-INK. Dit is was een aantal deelnemers van de training met ons deelt erover:

  • Boeiend, Actief, Verrassend, Energie
  • De training biedt veel variatie in aanbod en weet exact wat ik nodig had. Waardoor ieder zijn eigen manier de lesstof zich eigen kon maken
  • De trainers zijn actief en enthousiast aanwezig en soms erg verrassend met leuke weetjes
  • Cijfer 8.8
  • Leerzaam, 'Alles is een keuze', Inzicht gekregen
  • Ik ben mij bewust geworden van mijn keuzes die ik maak in een gesprek of in contact.
  • De kwaliteit van de oefeningen zijn boven verwachting goed!
  • Cijfer 9.1

M. Klaassens (Pro Persona)

Voor een grote zorginstelling, Pro Persona, heeft BV&T een training ontwikkeld voor de professionalisering van HR. Dit is was een aantal deelnemers van de training met ons deelt erover:

  • Noodzaak tot reflectie, Focus, Laagdrempelig
  • De lesstof zette mij aan het denken, de steun van de trainer is daarbij wel een leidende factor
  • Op prettige manier van les geven en gestimuleerd om het goed in de praktijk te brengen
  • Cijfer 8,8
  • Opbouwend, meer Verbinding, Waardevol, Leerzaam
  • Door meer openheid te tonen kom je als team en professional veel meer in contact met je collega's
  • De integere houding van de trainers heeft er voor gezorgd dat iedereen zich veilig voelde om zich open te stellen
  • Cijfer 9.3

P. van Genderen (Bel Leerdammer)

De 10-daagse training is ontwikkeld en wordt begeleid door Marielle Molenaar van BV&T Een aantal steekwoorden die deelnemers van de training hierover met ons delen:

  • Leerzaam, Mooi, Heftig, Verrast
  • Veel geleerd over mijn eigen houding en hoe belangrijk het is om echt te luisteren
  • De verdeling tussen theorie en zelf ervaren zijn goed in balans
  • Cijfer 9,5
  • Diepgaand, Connected, Relativerend
  • Geleerd hoe ik op een empatische manier mijn mening kan ventileren en dus niet bot/te hard over te komen
  • Mijn verwachtingen van de training zijn zeker overtroffen
  • Cijfer 9,1

Locaties: 346153

Leertrajecten kwaliteit ISO 9001 KAM-INK met leer perspectief


Koppeling individuele training of workshop kwaliteit ISO 9001 KAM-INK voor incompany inhouse trainingen

Alles begint bij motivatie en uw persoonlijkheid. Daarom verbinden we persoonlijke leerdoelen aan individuele wensen. Dit resulteert in gemotiveerde cursisten die hun bijdrage aan het grotere geheel ervaren. Voor de start van het project inventariseren we de al uw leerwensen door middel van een online intake bij u op locatie (in-company).


Integratie borgingsmethodieken voor deze training / workshop

Elke training of opleiding is opgebouwd uit verschillende leermethodes, zoals bloom en kolb aangeven in hun taxonomie. Vanaf het eerste gesprek met de trainer wordt gekeken welke onderwerpen het best passen bij de cursisten en individuele vraagstukken.


Actiegericht leren door middel van actiegerichte inhouse leermethoden

Wij maken het mensen zo makkelijk mogelijk om in actie te komen en het geleerde toe te passen in de praktijk. Hiervoor gebruiken we diverse methoden, waaronder individuele leerdoel formulering, praktijkopdrachten, buddysystemen, voortgangsmonitoring, actieplannen en coaching. Dit kan ook worden opgenomen in een korte workshop van 1 dagdeel.


Voortdurend oog voor dagelijks in-company werk- en leerproces

We bekijken de dagelijkse werkplek van de deelnemers en gaan na of er onderdelen in de training moeten worden opgenomen of juist afgehaald. Hier houden we rekening mee in het traject en adviseren HR of de manager hoe hiermee om te gaan.


Focus op het maximale leerproces

We geloven in de aanpak van Bloom en Kolb. Deze aanpak gaat uit van de verschillende leerprocessen van individuen daarin breng je gradaties aan in de aangeboden leerstof. De focus wordt gelegd op wat je als cursist kunt opnemen. Dit levert creativiteit, betrokkenheid, acties en initiatieven op die bijdragen aan een succesvolle verandering van de deelnemer in de training of workshop kwaliteit ISO 9001 KAM-INK.


Stimuleren tijdens de training of workshop

Uw medewerkers weten elkaar gedurende de training of workshop beter te vinden. Ze verrijken elkaar en zo ontstaat er een optimale kennisoverdracht. Dit levert een lerende workshop op met positieve effecten ook op lange termijn. Dit geldt zowel voor workshops als trainingen van BV&T ook voor deze gerichte aanvraag omtrent de workshop kwaliteit ISO 9001 KAM-INK


Workshop IN-Company: Locatie door heel Nederland.



kwaliteit ISO 9001 KAM-INK opleiding.


De training "ISO 9001:2015" is bestemd voor iedereen die belast is met het omzetten of opzetten van ISO 9000 naar het ISO 9001:2000 systeem, zoals kwaliteitsmanagers, kwaliteitscoördinatoren en afdelingshoofden.

INK-model inhoud lesboek syllabi

Onderstaand schema wordt zowel op Europees niveau, als op nationaal niveau gebruikt. In Nederland wordt dit het INK-model (Instituut voor Nederlandse Kwaliteit) genoemd.

Het model bestaat uit twee soorten aandachtsgebieden: de maakfactoren (de linker vijf) en de resultaten (de rechter vier). Zoals deze termen al aangeven zijn dat respectievelijk de gebieden waarop het management invloed kan uitoefenen en de gebieden waar de resultaten daarvan zichtbaar worden.

De resultaatgebieden
De resultaatgebieden vertegenwoordigen de verschillende groepen belanghebbenden:

Ondernemingsresultaten
Ondernemingsresultaten vertegenwoordigen de geldschieters. Belangrijke meetpunten hier zijn dan ook onder andere: rendement, winst (voor de korte termijn interessant), marktaandeel, groei (voor de lange termijn relevant). De 'ondernemingsresultaten' zijn het uiteindelijke gevolg van álle gebieden; het meest direct echter van de drie andere resultaatgebieden.

Klantentevredenheid
Klanttevredenheid vertegenwoordigt de klanten. Tevreden klanten zijn belangrijk: zij komen terug en maken reclame voor de organisatie. Ontevreden klanten maken negatieve reclame en maken het daardoor extra moeilijk om nieuwe klanten te vinden. Een hoge klantentevredenheid is pas mogelijk als de medewerkers tevreden zijn, en het imago van de onderneming goed is. Op zijn beurt leidt een hoge klantentevredenheid tot goede ondernemingsresultaten.
?
Medewerkers tevredenheid
Deze groep vertegenwoordigt uiteraard de medewerkers. Het is voor een organisatie van levensbelang dat de medewerkers met plezier naar hun werk gaan, en betrokken zijn bij het werk dat ze doen (bijvoorbeeld door verbeteringen aan te dragen). Medewerkers tevredenheid is van grote invloed op de klantentevredenheid en beïnvloedt dus zowel direct als indirect de ondernemingsresultaten.

Invloed op de samenleving
Hierin zitten alle niet directbetrokkenen, zoals: overheden, opleidingsinstituten, omwonenden en 'het publiek'. Het gaat hier om het imago dat een organisatie heeft. Een goed imago is belangrijk om bijvoorbeeld aan personeel te komen, klanten te vinden of negatieve publieksacties te voorkomen. Bovendien beïnvloedt dit gebied de klantentevredenheid en de ondernemingsresultaten.
1.10. Maakfactoren en resultaatgebieden
De maakfactoren, dus de gebieden waarop het management invloed heeft, vertonen ook een samenhang:

Leiderschap is de basisvoorwaarde voor TQM. Zoals in het begin al gezegd is TQM een filosofie. Dat betekent dat er in geloofd moet worden; met de directie voorop. Zonder betrokkenheid van, en het geven van het goede voorbeeld door, de hoogst leidinggevende(n) is het voor een organisatie niet mogelijk om een TQM-organisatie te worden.

Beleid en strategie geeft richting aan het geloof in TQM: welke doelen zijn belangrijk en hoe moeten die bereikt worden.

Personeelsmanagement en Middelen geven aan dat de juiste personen, de juiste machines, de juiste hulpmiddelen, de juiste opleiding, enzovoort moeten worden vastgesteld en ingezet. Bovendien moet dat zodanig gebeuren dat het past binnen het beleid en de strategie, zodat dit dus uiteindelijk zal bijdragen tot de gewenste resultaten.


Steeds meer bestuurders, managers en directeuren zien het belang in van professioneel geschreven toespraken. Een sterke, originele en evenwichtige toespraak zorgt niet alleen voor heldere communicatie, maar brengt ook een sfeertje in de zaal. Een saaie, warrige of vage speech daarentegen leidt slechts tot kromme tenen en plaatsvervangende schaamte. Goud waard dus, een goede speech. Maar moeilijk te schrijven, want de schrijver dient zich niet alleen in het publiek te verdiepen maar moet ook in de huid van de spreker kruipen. Hij moet hem/haar goed kennen om ervoor te kunnen zorgen dat de spreker zichzelf geen geweld gaat aandoen of te ver van zijn eigen persoonlijkheid wordt afgedreven. Dat zou namelijk ten koste gaan van de sprekende persoon en een speech is immers een visitekaartje.



BV&T opleiding & advies

Zoekwoorden Via Searching


Cursus iso certificering Groningen, Utrecht, Amsterdam Maatwerk en Praktijkgericht: Cursus iso certificering. MT Kader Trainingen: kwaliteit ISO 9001 KAM-INK. ZZP of Freelance Vacature voor: iso kwaliteit certificering. Efficiente opleidingen KIES de NUMMER 1 BV&T: Cursussen Groningen, Utrecht, Amsterdam IN-Company Trainingsbureau: iso kwaliteit certificering iso certificering. Aanrader, kies BV&T. Met Question Degree of INFO: iso kwaliteit certificering iso certificering. Groningen, Utrecht, Amsterdam


Vraagt u zich telkens weer af hoe het ook alweer zit met de Nederlandse spelling- en grammaticaregels? Dan is deze cursus zeer geschikt voor u. De basiscursus Nederlands is bestemd voor mensen die de grondbeginselen van de Nederlandse taal moeilijk vinden. De basiskennis van de Nederlandse taal levert namelijk voor veel mensen in ons land nogal wat problemen op. Toch is taal erg belangrijk, want taal is het visitekaartje van een organisatie. Helder en foutloos schrijven is een hoog streven, maar dit is zeker haalbaar. In deze cursus leert u de Nederlandse taal te beheersen en na afloop weet u weer wat de regels zijn om correct te schrijven. Daarbij leert u ook om gesprekken te voeren en grote groepen toe te spreken.

Welke vraag u ook heeft?

U ontvangt z.s.m. antwoord.

Vul onderstaande velden zorgvuldig in.


Test Click Here



Ook voor u gevonden


cursus Audit Vaardigheden ISO 9001:2015
cursus Kwaliteitsbewustzijn
cursus VCA voor leidinggevenden VCA-VOL
training ISO Kwaliteit ISO 9001:2015
cursus Interne Auditor (internal audit)
training Intensief Kwaliteitsbeleid
cursus VCA Basis Veiligheid VCA-Basis
training kwaliteit ISO 9001 KAM-INK
training OHSAS 18001 Arbo
training CE Normering
training Quality Manager Kwaliteit QHSA
cursus Lean by Kaizen Procesverbetering
cursus Lean by Kaizen Verbetermanagement
training Lean 5S Kwaliteit
training Six Sigma Kwaliteit
training ISO 14001 Milieu Interne
Cursus Asset Management ISO 55001:2014
cursus Kwaliteitsmanagement ISO
training ISO 27001 Informatiebeveiliging
training AS 9100 Luchtvracht REVC
training Verandermanagement
project AVG GDPR BIR 2017


Spreuk:
Wij trainen, coachen om uw performance te verbeteren

Inspiratie Posters Bekijken?

Met vriendelijke groet,
Ingrid Boerman
Accountmanager BV&T



Recente klanten