088-7744333

Logo BVT opleiding advies

Training Teambuilding met de juiste communicatie

272

Meerwaarde van IN-Company


Welke vraag u ook hebt, gericht op ontwikkeling van mensen, wij geven u net even deze extra stap naar een passende training. Of het nu 1 op 1 of in een groepsverband is, trainingen die aan de hand van uw dagelijkse werk met de grootste zorg wordt samengesteld. U traint met de juiste begeleiding. Naast de training kunt u altijd voor vragen terecht bij uw trainer. Ons uitgangspunt is: Kennis moet beklijven ook nog naar verloop van tijd.



Uw Training Teambuilding met de juiste communicatie


Een training gericht op teamontwikkeling bij nieuwe/ineffectieve teams en teamconflicten. Er kunnen bij de kleinste misverstanden al conflicten ontstaan. Wanneer deze conflicten niet op de juiste manier worden opgelost kan dit problemen opleven op de werkvloer. Men weet niet hoe hij/zij kritiek moet leveren, en de ontvanger krijgt ineens opmerkingen naar zich toe waarvan ruzies kunnen ontstaan. Door deze training zal de samenwerking verbetert worden, en leren mensen hoe ze met verschillende soorten persoonlijkheden moeten omgaan.




Onderwerpen tijdens de trainings-dag(en)



Resultaten voor Teambuilding met de juiste communicatie


Wanneer u deze cursus Teamconflicten Vermijden heeft gevolgd staat u steviger in uw schoenen en kunt u een afgewogen keuze maken. Conflicthantering is in veel situaties inzetbaar of het nu gaat om een opgelopen meningsverschil, een ruzie of een groter arbeidsconflict. Het maakt niet uit om welke persoon het gaat: een leidinggevende, een "ondergeschikte" of een andere collega. Dat betekent niet, dat het nodig is bij ieder meningsverschil een beroep te doen op u als conflictbeheerder. Deze training biedt vooral een oplossing in die situaties, waarin betrokkenen niet meer goed in staat zijn het probleem samen te bespreken (als de communicatie verstoord is). BV&T biedt resultaatgerichte cursussen aan met als doel positieve verandering. We ondersteunen u met de juiste afstemming van deze cursus Conflicthantering. Door tijdens de cursus de deelnemers voortdurend te spiegelen, te observeren en gevraagd van feedback te voorzien. Hierbij krijgen de deelnemers meer inzicht in hun eigen gedrag.



Focus met het oog op talent en kwaliteit


BV&T weet als professioneel opleider (meer dan 20 jaar) in de aanpak van gevarieerd kennis overbrengen. Deze aanpak gaat uit van persoonlijke verandering waarbij U als deelnemer onderzoekt wat er werkt inplaats van wat er verkeerd gaat. De focus wordt gelegd op daadkrachtig beslissingen te nemen, eigenaarschap en samenwerking. Dit levert op alle tereinen tijdwinst op. En is het belangrijk dat dit een grote bijdrage levert aan een succesvolle leer curve.


Effectieve Kennisopname


We tasten graag met u de dagelijkse praktijk af en gaan na of er punten zijn die kunnen worden opgenomen in het leerproces. Om voldoende individuele spreek en oefentijd t.o.v. de praktijk te hebben bestaan de trainingsgroepen bij voorkeur uit 2 - 10 deelnemers. Maar wij verzorgen ook 1 op 1 trajecten (coaching). Maximale kennisopname dit bereiken wij mede door onze bevoegde docenten die hun vak verstaan. Wenst u persoonlijk contact met betrekking tot uw aanvraag?



IN-Company / Planning / Investering

IN-Company: IN-Company of Inhouse betekent dat wij naar u toe komen.
Dit bespaard op tijd en reiskosten.
Tevens zitten wij met de training bij de praktijk!
 
Trainingsmomenten: 1 dagdelen
Uren per training: 6 uren per dagdeel
Prijs / Investering: Prijsopgave deze kunt u via Prijs INFO aanvragen.
Omdat geen IN-Company Training hetzelfde is.


Incompany startdatums

* Uw gewenst begindatum *
Juli 2018
Augustus 2018
September 2018
Oktober 2018
November 2018
December 2018
Januari 2019
Februari 2019
Maart 2019
April 2019



Locaties:


Waar wonen onze trainers. , altijd in de buurt.



Alles begint bij motivatie en betrokkenheid in de training Teambuilding met de juiste communicatie. Daarom verbinden we persoonlijke leerdoelen aan team- en organisatiedoelen. Dit resulteert in gemotiveerde deelnemers die hun bijdrage aan het grotere geheel ervaren. Voor de start van het traject inventariseren we de individuele leerwensen door middel van een online intake. BV&T is tevens de nummer 1 in-company opleider voor Teambuilding met de juiste communicatie al vanaf 2001. Wenst u een vrijblijvende offerte? Dan kunt u deze hier aanvragen Gewoon informatie ontvangen?



Efficiënte en praktijkgericht

Met ons team ontwikkelen wij continu nieuwe, uiteenlopende en meer efficiënte leervormen voor het meest effectieve leertraject. Het laatste wat wij hebben ontwikkeld is een volledig E-Learningspakket. Deze kan de organisatie bij wie wij trainen gratis gebruiken zolang de training loopt. In deze E-Learning zetten wij ook de evaluatie en kunt u als opdrachtgever de vorderingen tijdens de training of workshop blivjen volgen. Maar ook uw eigen testen en toetsen kunt u hierbij invoeren. In de toekomst bespaard u hierin veel tijd, personeel en dus ook geld.



Hoe behalen wij uw einddoel

Onze trajecten passen we zoveel mogelijk aan op uw doelstelling. We nemen de tijd voor een gedegen voorbereiding (intake en bepaling van uw doelstelling) waarbij we altijd persoonlijk contact met u hebben. Vervolgens voeren we onze trajectopbouw volgens afspraak uit. Dit betekent dat het resultaat ons uitgangspunt wordt en dat aan al uw verwachtingen wordt voldaan. Daartoe gebruiken wij deugdelijke materialen en zetten wij goed getraind, herkenbaar personeel in. Onze docent of trainer ziet er tijdens uw traject op toe dat de kennis welke moet worden overgebracht (beklijven) in de praktijk zijn uitwerking gaat krijgen. Onze slogan: "effectief met perspectief"


Visie

Mensen op basis van eigen competenties in beweging te brengen door op maat gesneden ontwikkeltraject aan te bieden. Tevens forwarding op het functioneringsgesprek. Door een breed pakket van diensten en producten is BV&T in staat mensen te bewegen en ruime kansen te bieden.


Doelstelling

Uw doelstelling staat central in deze cursus Teambuilding met de juiste communicatie. Tijdens de intake (telefonisch of bezoek) worden uw leerdoelen besproken. Jullie inventariseren intensief wat het leerprogramma moet bevatten. In gemiddeld 1 bijeenkomsten gaat u op de werkplek concreet aan de slag met het bereiken van uw persoonlijke leerdoelen. U verbetert uw vaardigheden door veel te oefenen met cases en situaties uit uw eigen praktijk. De trainer begeleid en ondersteunt u hierbij en geeft gerichte feedback en praktische tips waar u echt iets aan hebt. Jullie stellen samen een persoonlijk leerplan op om ook na deze cursus uw doelen daadwerkelijk in de praktijk om te zetten. Maatwerk! Meer informatie..


Een IN-Company leeromgeving, is meestal het beste

Elke deelnemer in de training moet zichzelf kunnen zijn en zichzelf open kunnen stellen voor nieuwe inzichten. De trainer is daarbij ook van essentiele waarde. Daarom adviseren wij vaak om een rustige omgeving. Zie referenties.



  

Referenties Teambuilding met de juiste communicatie Aantal deelnemers In-Company
N.v.t1 deelnemers  
International Organization Of Migration10 deelnemers  
Homij Technische Installaties BV4 deelnemers  
Ministerie Van Veiligheid En Justitie1 deelnemers 2 trajecten
Zehnder Group Ned.1 deelnemers 2 trajecten
YAYA1 deelnemers  
Glass Repair Vriend1 deelnemers  
Asia Express3 deelnemers 2 trajecten
Sepay BV6 deelnemers 2 trajecten
Comfort Trappen3 deelnemers  
Morssinkhof Rymoplast4 deelnemers  
Vriesco International Fabrics B.V.6 deelnemers  
Z-Parket8 deelnemers  
Notuleerservice Nederland5 deelnemers  
Draka Comteq1 deelnemers 3 trajecten
Simons Halal Food7 deelnemers 2 trajecten
VNK BV1 deelnemers  
De Fabrique5 deelnemers  
Waterbedrijf Groningen8 deelnemers  
Pep30 deelnemers  
BHV Expo Groep1 deelnemers  
Pride Mobility Products Europe BV5 deelnemers  
SEKISUI ALVEO AG32 deelnemers  
Luiten Vleeswaren20 deelnemers  
Prins Van Oranje7 deelnemers  
Spill1 deelnemers  
Lubbers BV3 deelnemers  
Bonarius Bedrijven20 deelnemers  
Rotra Forwarding B.V.1 deelnemers  
Transport Groep Nederland BV1 deelnemers  
Richemont Services B.V.5 deelnemers  
Min Van Landbouw1 deelnemers  
Amazingkids3 deelnemers  
Actium1 deelnemers 7 trajecten
AOC Oost10 deelnemers  
Bedrijf1 deelnemers  
Korton Group7 deelnemers  
Mao Accounting10 deelnemers  
Steinweg Handelsveem BV30 deelnemers  
Woningstichting De Volmacht4 deelnemers  
En nog veel meer.....    
     
BV&T verzorgt > 200 trajecten per jaar. 450 Referenties Contact
    088-7744333



Persoonlijke feedback via evaluaties:


K. Dopmeijer (Scania Zwolle)

Voor een grote andere grote productiefabriek, heeft BV&T een training ontwikkeld ter bevordering van de Teambuilding met de juiste communicatie. Dit is was een aantal deelnemers van de training met ons deelt erover:

  • Boeiend, Actief, Verrassend, Energie
  • De training biedt veel variatie in aanbod en weet exact wat ik nodig had. Waardoor ieder zijn eigen manier de lesstof zich eigen kon maken
  • De trainers zijn actief en enthousiast aanwezig en soms erg verrassend met leuke weetjes
  • Cijfer 8.8
  • Leerzaam, 'Alles is een keuze', Inzicht gekregen
  • Ik ben mij bewust geworden van mijn keuzes die ik maak in een gesprek of in contact.
  • De kwaliteit van de oefeningen zijn boven verwachting goed!
  • Cijfer 9.1

M. Klaassens (Pro Persona)

Voor een grote zorginstelling, Pro Persona, heeft BV&T een training ontwikkeld voor de professionalisering van HR. Dit is was een aantal deelnemers van de training met ons deelt erover:

  • Noodzaak tot reflectie, Focus, Laagdrempelig
  • De lesstof zette mij aan het denken, de steun van de trainer is daarbij wel een leidende factor
  • Op prettige manier van les geven en gestimuleerd om het goed in de praktijk te brengen
  • Cijfer 8,8
  • Opbouwend, meer Verbinding, Waardevol, Leerzaam
  • Door meer openheid te tonen kom je als team en professional veel meer in contact met je collega's
  • De integere houding van de trainers heeft er voor gezorgd dat iedereen zich veilig voelde om zich open te stellen
  • Cijfer 9.3

P. van Genderen (Bel Leerdammer)

De 10-daagse training is ontwikkeld en wordt begeleid door Marielle Molenaar van BV&T Een aantal steekwoorden die deelnemers van de training hierover met ons delen:

  • Leerzaam, Mooi, Heftig, Verrast
  • Veel geleerd over mijn eigen houding en hoe belangrijk het is om echt te luisteren
  • De verdeling tussen theorie en zelf ervaren zijn goed in balans
  • Cijfer 9,5
  • Diepgaand, Connected, Relativerend
  • Geleerd hoe ik op een empatische manier mijn mening kan ventileren en dus niet bot/te hard over te komen
  • Mijn verwachtingen van de training zijn zeker overtroffen
  • Cijfer 9,1

Locaties: 258913

Leertrajecten Teambuilding met de juiste communicatie met leer perspectief


Koppeling individuele training of workshop Teambuilding met de juiste communicatie voor incompany inhouse trainingen

Alles begint bij motivatie en uw persoonlijkheid. Daarom verbinden we persoonlijke leerdoelen aan individuele wensen. Dit resulteert in gemotiveerde cursisten die hun bijdrage aan het grotere geheel ervaren. Voor de start van het project inventariseren we de al uw leerwensen door middel van een online intake bij u op locatie (in-company).


Integratie borgingsmethodieken voor deze training / workshop

Elke training of opleiding is opgebouwd uit verschillende leermethodes, zoals bloom en kolb aangeven in hun taxonomie. Vanaf het eerste gesprek met de trainer wordt gekeken welke onderwerpen het best passen bij de cursisten en individuele vraagstukken.


Actiegericht leren door middel van actiegerichte inhouse leermethoden

Wij maken het mensen zo makkelijk mogelijk om in actie te komen en het geleerde toe te passen in de praktijk. Hiervoor gebruiken we diverse methoden, waaronder individuele leerdoel formulering, praktijkopdrachten, buddysystemen, voortgangsmonitoring, actieplannen en coaching. Dit kan ook worden opgenomen in een korte workshop van 1 dagdeel.


Voortdurend oog voor dagelijks in-company werk- en leerproces

We bekijken de dagelijkse werkplek van de deelnemers en gaan na of er onderdelen in de training moeten worden opgenomen of juist afgehaald. Hier houden we rekening mee in het traject en adviseren HR of de manager hoe hiermee om te gaan.


Focus op het maximale leerproces

We geloven in de aanpak van Bloom en Kolb. Deze aanpak gaat uit van de verschillende leerprocessen van individuen daarin breng je gradaties aan in de aangeboden leerstof. De focus wordt gelegd op wat je als cursist kunt opnemen. Dit levert creativiteit, betrokkenheid, acties en initiatieven op die bijdragen aan een succesvolle verandering van de deelnemer in de training of workshop Teambuilding met de juiste communicatie.


Stimuleren tijdens de training of workshop

Uw medewerkers weten elkaar gedurende de training of workshop beter te vinden. Ze verrijken elkaar en zo ontstaat er een optimale kennisoverdracht. Dit levert een lerende workshop op met positieve effecten ook op lange termijn. Dit geldt zowel voor workshops als trainingen van BV&T ook voor deze gerichte aanvraag omtrent de workshop Teambuilding met de juiste communicatie


Workshop IN-Company: Locatie door heel Nederland.



Teambuilding met de juiste communicatie opleiding.


Coachen en Teambuilding

-What gets measured and reviewed, gets done-

Coachingsvaardigheden vormen de basis van performance management. Deze vaardigheden worden dagelijks gebruikt tijdens het werk terwijl er bij het stellen van doelen en het evalueren vaak sprake is van momenten.

Coachen / opvolgen is gericht op het signaleren en oplossen van knelpunten in de taakuitvoering van de medewerker. Om die knelpunten op een effectieve en motiverende wijze op te lossen wordt gebruik gemaakt van de coachingsmethodiek. Coaching is derhalve een fundamenteel onderdeel / attitude in de twee fase (just D.O.E. it) van het performance management model.

Achtereenvolgens besteden we aandacht aan:
vijf fasen in het coachingsproces te weten:

bewustzijn en verantwoordelijkheid
toekomstbeeld
realiteitstoetsing
opties
acties
de rol als coach
verbetering van de effectiviteit via coaching en begeleiding
het geven van feedback
het creeren van een ondersteunend klimaat

De essentie van coachen
Essentieel bij coaching is zelfsturing. De medewerker moet zelf verantwoordelijkheid nemen voor hetgeen hij doet en niet iets doen omdat een ander het zegt. In het coachingsproces worden vijf fasen onderscheiden:
bewustzijn en verantwoordelijkheid
doel (toekomstbeeld)
realiteit (heden) en realiteitstoetsing
opties
plan (acties)

Schematisch ziet dit er als volgt uit:

Bewustzijn
Iemand dit zich niet bewust is van wat hij doet, kan ook niet reflecteren op zijn handelen. En zonder die reflectie kan hij zijn handelen niet systematisch verbeteren. Het blijft dan trail en error, vooruitgang is afhankelijk van het toeval en kan zo weer tenietgedaan worden. Bewustzijn wordt ontwikkeld door vragen te stellen. Een manager die een medewerker coacht kan, om bewustzijn te ontwikkelen, de volgende vragen stellen:

vind je deze klus leuk?
welke kwaliteiten kun je erin kwijt?
wat vind je moeilijk
voel je je erbij gespannen of ontspannen?
hoe reageer je op spanning?

Het zijn vragen die om informatie vragen, niet om een oordeel. Waarom vragen zijn in deze fase uit den boze. Zij leiden tot analyse en niet tot waarnemen. Vraagstellingen moeten erop gericht zijn dat de medewerker zich voortdurend afvraagt hoe een en ander in elkaar steekt.

Verantwoordelijkheid
Coaching is erop gericht verantwoordelijkheid bij medewerkers te ontwikkelen. Coaching appelleert aan initiatief en creativiteit en niet aan afhankelijkheid. Dat betekent dat een goede coach bij uitstek iemand is die ook zelf verantwoordelijkheid neemt voor zijn eigen gedrag.

Stap twee van de coach is de medewerker ondersteunen in het nemen van verantwoordelijkheden. Verantwoordelijkheid ontwikkelen bij medewerkers kan je door met hen in gesprek te gaan over de uitdagingen die zij zichzelf willen stellen.

Doel
Het uiteindelijke doel van elke coachende interventie is dat mensen actief de toekomst vormgeven. Het verleden is gepasseerd en onveranderbaar. Bij coaching wordt heel sterk inspiratie ontleend aan een uitdagend beeld van hetgeen we willen creeren, bijvoorbeeld: Wij willen de Randstad van de schoonmaakbranche worden. Vragen die de coach kan stellen:

wat wil je bereiken?
hoe stel je je het eindresultaat concreet voor?
op welk termijn wil je dat gerealiseerd hebben?
welke zijn belangrijke indicatoren om aan af te meten of je dat resultaat bereikt hebt?

Realiteits(toetsing)
Een van de moeilijkste lessen bij coaching is het ontwikkelen van vermogen om de huidige werkelijkheid te herkennen zoals ze is en haar te accepteren zoals ze is. Indien het ideaalbeeld te veel afwijkt van de huidige werkelijkheid moet je voorkomen dat je vervalt in onmacht. Reageren op onmacht is in dit verband een belangrijke vaardigheid voor de coach. Uitingen van onmacht zijn opmerkingen als:

dat kan/mag niet
zo gaat het niet
de directie gaat daar nooit mee akkoord
dat gaat te veel kosten
daar hebben we de tijd niet voor

Een standaardbeweging van de coach is in deze situatie de Wat als aanpak. Stel dat de directie wel akkoord gaat, hoe pakken we het dan aan?.
OptiesBij het bepalen van acties worden eerst enkele alternatieven op een rijtje gezet. De coach kan dit proces ondersteunen door vragen in de trant van:

wat voor mogelijkheden zie je? wat zijn daarvan de voors en tegens? welke alternatieven brengen het eindresultaat het meest dichtbij?
Plan Vervolgens wordt de vraagstelling van de coach gerichter. Niet Wat zou je kunnen doen?, maar: Wat ga je doen?. Dat is een vraagstelling die tot een echt besluit leidt.

De rol als coach
Coachen is in termen van de hoeveelheid te besteden tijd, maar eveneens in termen van de te behalen winst, de belangrijkste van de drie onderdelen van performance management. De voortgangsgesprekken geven de leidinggevende en de medewerker de mogelijkheid om samen naar het bereiken van de kerndoelen toe te werken. Ze bieden mogelijkheden voor directe en onmiddellijke feedback van hetzij de leidinggevende of de medewerker met betrekking tot het functioneren. Als zodanig richten deze besprekingen zich op de individuele bijdrage (hoe) aan de kerndoelen en vormen zij de start van een doorlopende evaluatiefase.

Een eenvoudige drie-staps-benadering kan de leidinggevende hierbij behulpzaam zijn:

bespreek de voortgang;
analyseer het functioneren;
coach en begeleid voor verbetering.
Bespreek de voortgang

De eerste stap is het vergelijken van de feitelijke output met de gewenste, om vast te stellen of er een verschil bestaat en zo ja, welk. Er moet informatie worden verzameld uit geschikte bronnen, zoals: reviews, (uren)budgetten, ervaringen, gebeurtenissen, etc.. Deze informatie moet worden vergeleken met de meetpunten die in de kerndoelstellingen zijn opgenomen. Afhankelijk van de doelen kan het nodig zijn om met andere partijen te praten, bijvoorbeeld klanten (interne en externe) en/of collega's. Het belangrijkste hierbij is dat de informatie feitelijk is. Persoonlijke meningen, gevoelens, speculaties, 'van horen zeggen', etc. moeten worden vermeden. Het doel is het verkrijgen van inzicht in het huidige functioneren aan de hand van (de) duidelijk gedefinieerde doelstellingen en een eventueel 'probleem in het functioneren' in de volgende stappen te gebruiken. Uiteraard is het van belang om de medewerker hier actief te bevragen (Wat heb je gedaan? Wat was het resultaat? Vind je dat voldoende? Wat heb je geleerd? Wat ga je doen om het de volgende keer nog beter te doen?)

Analyseer het functioneren
Als er een verschil is vastgesteld tussen feitelijke output en gewenste output, is de volgende stap voor de medewerker om met de hulp van de leidinggevende de oorzaken voor dit verschil te analyseren.

Deze analyse richt zich daarom vooral op de factoren die bijdragen aan een bevredigende of onbevredigende voortgang op weg naar het bereiken van de kerndoelstellingen. Het is de verantwoordelijkheid van de leidinggevende om de medewerker te helpen deze factoren te identificeren - dit is de coachende rol.


Hoe gaat u professioneel om met de media en de pers? Wat zegt u tegen journalisten die om een deskundige uitleg vragen? Hoe brengt u uw boodschap doeltreffend over? Een journalist is op zoek naar een deskundige en iemand die het vlot kan uitleggen. Met andere woorden, expertise op zich volstaat niet. Een saaie spreker kan in de krant nog in een boeiend stuk gevat worden, op televisie lukt dit niet. Hoe komen we tot een boeiend interview, waar alle partijen een goed gevoel aan overhouden? Daar draait het om in deze cursus.




BV&T opleiding & advies

Zoekwoorden Via Searching


Cursus conflict vermijding Groningen, Utrecht, Amsterdam Maatwerk en Praktijkgericht: Cursus conflict vermijding. MT Kader Trainingen: Teambuilding met de juiste communicatie. ZZP of Freelance Vacature voor: team conflict. Efficiente opleidingen KIES de NUMMER 1 BV&T: Cursussen Groningen, Utrecht, Amsterdam IN-Company Trainingsbureau: team conflict conflict vermijding. Aanrader, kies BV&T. Met Question Degree of INFO: team conflict conflict vermijding. Groningen, Utrecht, Amsterdam


Deze workshop is speciaal ontwikkeld voor u, die de Engelse taal volledig wil beheersen. Binnen een kort tijdsbestek leert u om ook in een vreemde taal professioneel te functioneren. Deze workshop is een aanvulling op de cursus Engels voor gevorderden. Deze workshop is praktijkgericht, dynamisch, interactief; een garantie voor een hoog rendement en een grote klanttevredenheid.

Welke vraag u ook heeft?

U ontvangt z.s.m. antwoord.

Vul onderstaande velden zorgvuldig in.


Test Click Here



Ook voor u gevonden


training Klantgericht Denken en Handelen
cursus Presentatie Technieken
training Verkoper Communicatie
training Zakelijke Brieven Schrijven
training Interview Technieken
training Communicatie Vaardigheden
training Effectief Communicatie
cursus Conflicthantering
training Presentatie voor Groepen
training Assertiviteit en Assertief
training Balie en Receptie Medewerker
training Vergadertechnieken
training Soepel en effectief
Training Nederlands voor Medewerkers
Training OR Ondernemingsraad
training Creatief Denken Brainstormen
training Onderhandelingstechniek
training Informatiestromen -
training Feedback Geven en Ontvangen
training Effectieve Telefoon Verkoop
training Telefoon en Receptie -werker
training Nieuwe Medewerker Inwerken
cursus Ziekteverzuim Gesprekken
Cursus Adviesvaardigheden
training DiSC Training met ONLINE DiSC
training Teambuilding met de juiste
training Feedback Middenkader


Spreuk:
Kijk niet veel betekenend maar beteken veel.

Inspiratie Posters Bekijken?

Met vriendelijke groet,
Ingrid Boerman
Accountmanager BV&T



Recente klanten