088-7744333

Logo BVT opleiding advies

Training Conflicthantering

83

Meerwaarde van IN-Company


Welke vraag u ook hebt, gericht op ontwikkeling van mensen, wij geven u net even deze extra stap naar een passende training. Of het nu 1 op 1 of in een groepsverband is, trainingen die aan de hand van uw dagelijkse werk met de grootste zorg wordt samengesteld. U traint met de juiste begeleiding. Naast de training kunt u altijd voor vragen terecht bij uw trainer. Ons uitgangspunt is: Kennis moet beklijven ook nog naar verloop van tijd.



Uw Training Conflicthantering


Conflicten ontstaan in elke werkomgeving. Er kunnen verschillende belangen ontstaan. Men krijgt heftige kritiek. Er kunnen allerlei communicatiestoornissen ontstaan. Daar waar mensen met elkaar werken bestaan er verschillen. Conflictsituaties roepen vaak spanningen op en mensen ervaren een conflict vaak als destructief. Als er echter goed met conflicten wordt omgegaan zijn ze juist constructief. Conflicten lossen vaak iets op, werken verhelderend en brengen oplossingen met zich mee voor werkproblemen. De samenwerking wordt verbeterd. In de training conflicthantering krijgen deelnemers inzicht in hun manier van conflicthantering en in verschillende soorten conflicten. Op deze manier kan de deelnemer kennis nemen van zijn eigen voorkeursstijl van conflicthantering en wordt er geoefend met andere stijlen. De stijl, die op dat moment het meest effectief is.




Onderwerpen tijdens de trainings-dag(en)



Resultaten voor Conflicthantering


Conflicthantering is in veel situaties inzetbaar of het nu gaat om een opgelopen meningsverschil, een ruzie of een groter arbeidsconflict. Het maakt niet uit om welke persoon het gaat: een leidinggevende, een "ondergeschikte" of een andere collega. Dat betekent niet, dat het nodig is bij ieder meningsverschil een beroep te doen op u als conflichtbeheerder. Deze training biedt vooral een oplossing in die situaties, waarin betrokkenen niet meer goed in staat zijn het probleem samen te bespreken (als de communicatie verstoord is).



Focus met het oog op talent en kwaliteit


BV&T weet als professioneel opleider (meer dan 20 jaar) in de aanpak van gevarieerd kennis overbrengen. Deze aanpak gaat uit van persoonlijke verandering waarbij U als deelnemer onderzoekt wat er werkt inplaats van wat er verkeerd gaat. De focus wordt gelegd op daadkrachtig beslissingen te nemen, eigenaarschap en samenwerking. Dit levert op alle tereinen tijdwinst op. En is het belangrijk dat dit een grote bijdrage levert aan een succesvolle leer curve.


Effectieve Kennisopname


We tasten graag met u de dagelijkse praktijk af en gaan na of er punten zijn die kunnen worden opgenomen in het leerproces. Om voldoende individuele spreek en oefentijd t.o.v. de praktijk te hebben bestaan de trainingsgroepen bij voorkeur uit 2 - 10 deelnemers. Maar wij verzorgen ook 1 op 1 trajecten (coaching). Maximale kennisopname dit bereiken wij mede door onze bevoegde docenten die hun vak verstaan. Wenst u persoonlijk contact met betrekking tot uw aanvraag?



IN-Company / Planning / Investering

IN-Company: IN-Company of Inhouse betekent dat wij naar u toe komen.
Dit bespaard op tijd en reiskosten.
Tevens zitten wij met de training bij de praktijk!
 
Trainingsmomenten: 2 dagdelen
Uren per training: 4 uren per dagdeel
Prijs / Investering: Prijsopgave deze kunt u via Prijs INFO aanvragen.
Omdat geen IN-Company Training hetzelfde is.


Incompany startdatums

* Uw gewenst begindatum *
Juli 2018
Augustus 2018
September 2018
Oktober 2018
November 2018
December 2018
Januari 2019
Februari 2019
Maart 2019
April 2019



Locaties:


Waar wonen onze trainers. , altijd in de buurt.



Alles begint bij motivatie en betrokkenheid in de training Conflicthantering. Daarom verbinden we persoonlijke leerdoelen aan team- en organisatiedoelen. Dit resulteert in gemotiveerde deelnemers die hun bijdrage aan het grotere geheel ervaren. Voor de start van het traject inventariseren we de individuele leerwensen door middel van een online intake. BV&T is tevens de nummer 1 in-company opleider voor Conflicthantering al vanaf 2001. Wenst u een vrijblijvende offerte? Dan kunt u deze hier aanvragen Gewoon informatie ontvangen?



Efficiënte en praktijkgericht

Met ons team ontwikkelen wij continu nieuwe, uiteenlopende en meer efficiënte leervormen voor het meest effectieve leertraject. Het laatste wat wij hebben ontwikkeld is een volledig E-Learningspakket. Deze kan de organisatie bij wie wij trainen gratis gebruiken zolang de training loopt. In deze E-Learning zetten wij ook de evaluatie en kunt u als opdrachtgever de vorderingen tijdens de training of workshop blivjen volgen. Maar ook uw eigen testen en toetsen kunt u hierbij invoeren. In de toekomst bespaard u hierin veel tijd, personeel en dus ook geld.



Hoe behalen wij uw einddoel

Onze trajecten passen we zoveel mogelijk aan op uw doelstelling. We nemen de tijd voor een gedegen voorbereiding (intake en bepaling van uw doelstelling) waarbij we altijd persoonlijk contact met u hebben. Vervolgens voeren we onze trajectopbouw volgens afspraak uit. Dit betekent dat het resultaat ons uitgangspunt wordt en dat aan al uw verwachtingen wordt voldaan. Daartoe gebruiken wij deugdelijke materialen en zetten wij goed getraind, herkenbaar personeel in. Onze docent of trainer ziet er tijdens uw traject op toe dat de kennis welke moet worden overgebracht (beklijven) in de praktijk zijn uitwerking gaat krijgen. Onze slogan: "effectief met perspectief"


Visie

Mensen op basis van eigen competenties in beweging te brengen door op maat gesneden ontwikkeltraject aan te bieden. Tevens forwarding op het functioneringsgesprek. Door een breed pakket van diensten en producten is BV&T in staat mensen te bewegen en ruime kansen te bieden.


Doelstelling

Uw doelstelling staat central in deze cursus Conflicthantering. Tijdens de intake (telefonisch of bezoek) worden uw leerdoelen besproken. Jullie inventariseren intensief wat het leerprogramma moet bevatten. In gemiddeld 2 bijeenkomsten gaat u op de werkplek concreet aan de slag met het bereiken van uw persoonlijke leerdoelen. U verbetert uw vaardigheden door veel te oefenen met cases en situaties uit uw eigen praktijk. De trainer begeleid en ondersteunt u hierbij en geeft gerichte feedback en praktische tips waar u echt iets aan hebt. Jullie stellen samen een persoonlijk leerplan op om ook na deze cursus uw doelen daadwerkelijk in de praktijk om te zetten. Maatwerk! Meer informatie..


Een IN-Company leeromgeving, is meestal het beste

Elke deelnemer in de training moet zichzelf kunnen zijn en zichzelf open kunnen stellen voor nieuwe inzichten. De trainer is daarbij ook van essentiele waarde. Daarom adviseren wij vaak om een rustige omgeving. Zie referenties.



  

Referenties Conflicthantering Aantal deelnemers In-Company
Rhenus Logistics11 deelnemers  
Smurfit Kappa TWINCORR18 deelnemers  
Indal Group4 deelnemers  
Gasunie5 deelnemers 4 trajecten
Van Wijnen Noord B.V.12 deelnemers  
Geomaat1 deelnemers 2 trajecten
Sterk Werk Communicatie Groep6 deelnemers 2 trajecten
Bibliotheek Waterland2 deelnemers  
Scania Production Zwolle B.V.10 deelnemers 4 trajecten
Eurofiber8 deelnemers  
Ministerie BZK1 deelnemers 2 trajecten
Carpenter B.V.4 deelnemers  
Nova College Bureau Bedrijfsvoering9 deelnemers  
Homij Technische Installaties BV4 deelnemers  
TTA International Bv 5 deelnemers  
De Vries WFM3 deelnemers  
Groninger Museum1 deelnemers 4 trajecten
Edialux Nederland B.v.6 deelnemers  
Veiligheidsregio Utrecht Brandweer12 deelnemers  
Anders Dan Anderen1 deelnemers  
Draka Comteq1 deelnemers 3 trajecten
Montana Snowcenter10 deelnemers 2 trajecten
HFCM Fullservice Communicatiebureau1 deelnemers  
Nederlandse Defensie Academie13 deelnemers 6 trajecten
Barkmeijer Stroobos BV4 deelnemers 3 trajecten
Hannah SIRC BV8 deelnemers 2 trajecten
Zwanenberg Food Group10 deelnemers  
CIG Centraalstaal3 deelnemers  
AwerC3 deelnemers  
Nvt.1 deelnemers  
Urbain Trade Bv2 deelnemers  
Electrotechniek Hollander8 deelnemers  
Arets&Boelens1 deelnemers  
Recticel B.V.15 deelnemers  
Student1 deelnemers  
Transavia1 deelnemers 5 trajecten
Talent4werk7 deelnemers  
C.Ouwehand B.V.3 deelnemers  
Bollegraaf Recycling Machinery25 deelnemers 4 trajecten
GGD Fryslan3 deelnemers  
En nog veel meer.....    
     
BV&T verzorgt > 200 trajecten per jaar. 450 Referenties Contact
    088-7744333



Persoonlijke feedback via evaluaties:


K. Dopmeijer (Scania Zwolle)

Voor een grote andere grote productiefabriek, heeft BV&T een training ontwikkeld ter bevordering van de Conflicthantering. Dit is was een aantal deelnemers van de training met ons deelt erover:

  • Boeiend, Actief, Verrassend, Energie
  • De training biedt veel variatie in aanbod en weet exact wat ik nodig had. Waardoor ieder zijn eigen manier de lesstof zich eigen kon maken
  • De trainers zijn actief en enthousiast aanwezig en soms erg verrassend met leuke weetjes
  • Cijfer 8.8
  • Leerzaam, 'Alles is een keuze', Inzicht gekregen
  • Ik ben mij bewust geworden van mijn keuzes die ik maak in een gesprek of in contact.
  • De kwaliteit van de oefeningen zijn boven verwachting goed!
  • Cijfer 9.1

M. Klaassens (Pro Persona)

Voor een grote zorginstelling, Pro Persona, heeft BV&T een training ontwikkeld voor de professionalisering van HR. Dit is was een aantal deelnemers van de training met ons deelt erover:

  • Noodzaak tot reflectie, Focus, Laagdrempelig
  • De lesstof zette mij aan het denken, de steun van de trainer is daarbij wel een leidende factor
  • Op prettige manier van les geven en gestimuleerd om het goed in de praktijk te brengen
  • Cijfer 8,8
  • Opbouwend, meer Verbinding, Waardevol, Leerzaam
  • Door meer openheid te tonen kom je als team en professional veel meer in contact met je collega's
  • De integere houding van de trainers heeft er voor gezorgd dat iedereen zich veilig voelde om zich open te stellen
  • Cijfer 9.3

P. van Genderen (Bel Leerdammer)

De 10-daagse training is ontwikkeld en wordt begeleid door Marielle Molenaar van BV&T Een aantal steekwoorden die deelnemers van de training hierover met ons delen:

  • Leerzaam, Mooi, Heftig, Verrast
  • Veel geleerd over mijn eigen houding en hoe belangrijk het is om echt te luisteren
  • De verdeling tussen theorie en zelf ervaren zijn goed in balans
  • Cijfer 9,5
  • Diepgaand, Connected, Relativerend
  • Geleerd hoe ik op een empatische manier mijn mening kan ventileren en dus niet bot/te hard over te komen
  • Mijn verwachtingen van de training zijn zeker overtroffen
  • Cijfer 9,1

Locaties: 258920

Leertrajecten Conflicthantering met leer perspectief


Koppeling individuele training of workshop Conflicthantering voor incompany inhouse trainingen

Alles begint bij motivatie en uw persoonlijkheid. Daarom verbinden we persoonlijke leerdoelen aan individuele wensen. Dit resulteert in gemotiveerde cursisten die hun bijdrage aan het grotere geheel ervaren. Voor de start van het project inventariseren we de al uw leerwensen door middel van een online intake bij u op locatie (in-company).


Integratie borgingsmethodieken voor deze training / workshop

Elke training of opleiding is opgebouwd uit verschillende leermethodes, zoals bloom en kolb aangeven in hun taxonomie. Vanaf het eerste gesprek met de trainer wordt gekeken welke onderwerpen het best passen bij de cursisten en individuele vraagstukken.


Actiegericht leren door middel van actiegerichte inhouse leermethoden

Wij maken het mensen zo makkelijk mogelijk om in actie te komen en het geleerde toe te passen in de praktijk. Hiervoor gebruiken we diverse methoden, waaronder individuele leerdoel formulering, praktijkopdrachten, buddysystemen, voortgangsmonitoring, actieplannen en coaching. Dit kan ook worden opgenomen in een korte workshop van 1 dagdeel.


Voortdurend oog voor dagelijks in-company werk- en leerproces

We bekijken de dagelijkse werkplek van de deelnemers en gaan na of er onderdelen in de training moeten worden opgenomen of juist afgehaald. Hier houden we rekening mee in het traject en adviseren HR of de manager hoe hiermee om te gaan.


Focus op het maximale leerproces

We geloven in de aanpak van Bloom en Kolb. Deze aanpak gaat uit van de verschillende leerprocessen van individuen daarin breng je gradaties aan in de aangeboden leerstof. De focus wordt gelegd op wat je als cursist kunt opnemen. Dit levert creativiteit, betrokkenheid, acties en initiatieven op die bijdragen aan een succesvolle verandering van de deelnemer in de training of workshop Conflicthantering.


Stimuleren tijdens de training of workshop

Uw medewerkers weten elkaar gedurende de training of workshop beter te vinden. Ze verrijken elkaar en zo ontstaat er een optimale kennisoverdracht. Dit levert een lerende workshop op met positieve effecten ook op lange termijn. Dit geldt zowel voor workshops als trainingen van BV&T ook voor deze gerichte aanvraag omtrent de workshop Conflicthantering


Workshop IN-Company: Locatie door heel Nederland.



Conflicthantering opleiding.


Dit is een training voor een leidinggevende, de leerstof bestaat uit persoonlijkheidsleer. In de training komen aspecten aan de orde die de leidinggevende direct kan toepassen aan de orde.

Tegenwoordig besteden steeds minder mensen tijd aan spelling. De spellingscontrole lost het wel op, toch? Dit is echter onjuist. Programma`s zoals Microsoft Word zien vaak niet alle woorden en hierdoor worden er nog steeds veel fouten gemaakt. Samengestelde woorden, zoals sollicitatiegesprek, kunnen volgens de spellingcontrole los van elkaar geschreven worden omdat hij de woorden `sollicitatie` en `gesprek` kent. Ondanks dat hier geen rood streepje onder staat hoort het woord `sollicitatiegesprek` toch echt aan elkaar. Om deze reden is het belangrijk dat wij zelf ook kennis hebben van de spellingregels. Veel taal- en spelfouten schrikken vaak lezers af en dit is zonde. Zij kunnen hierdoor namelijk aan de professionaliteit van het bedrijf twijfelen.

Een goede beheersing van de Nederlandse taal is dus eigenlijk voor iedereen een `must`. U wilt namelijk niet slordig of onprofessioneel overkomen door te veel spel- of taalfouten te maken. Maar hoe zit het nu precies met die nieuwe spelling? Is het `pannekoek` of `pannenkoek`? En is het nou `Zuidhollands` of `Zuid-Hollands`? Na het volgen van deze training hoeft u niet meer te twijfelen. In deze training worden de basisregels weer doorgenomen en krijgt u antwoord op al uw vragen inzake spelling. U leert om weer volgens de juiste regels te corresponderen.



BV&T opleiding & advies

Zoekwoorden Via Searching


Cursus conflicthantering training Groningen, Utrecht, Amsterdam Maatwerk en Praktijkgericht: Cursus conflicthantering training. MT Kader Trainingen: Conflicthantering. ZZP of Freelance Vacature voor: training conflicthantering. Efficiente opleidingen KIES de NUMMER 1 BV&T: Cursussen Groningen, Utrecht, Amsterdam IN-Company Trainingsbureau: training conflicthantering conflicthantering training. Aanrader, kies BV&T. Met Question Degree of INFO: training conflicthantering conflicthantering training. Groningen, Utrecht, Amsterdam


Spreken en verstaan. In deze cursus Japans leert u effectief en gedegen gesprekken te voeren over alledaagse en zakelijke onderwerpen. U leert onder andere inkopen doen, de weg te vragen, hoe u een hotel boekt, hoe u uw zaak kunt promoten en hoe u uw product neer kan zetten. Dit kan zowel telefonisch als zakelijk. Lezen en schrijven Het schrift dat u leert lezen en schrijven is het Kana. Het Kana is het meest gebruikte lettergrepenschrift van japan. Met het cursusboek en de persoonlijke begeleiding van ons doet u de basiskennis van de Japanse taal op. Daarnaast krijgt u tijdens de cursus een uitgebreide serie dialogen compleet met Engelse vertaling. Deze dialogen zijn ook door `native speakers` ingesproken op cd. Een Japanse krant of tijdschrift lezen, de grote lijnen van een artikel begrijpen of een Japanse brief schrijven zijn nar het volgen van deze cursus geen probleem meer voor u!

Welke vraag u ook heeft?

U ontvangt z.s.m. antwoord.

Vul onderstaande velden zorgvuldig in.


Test Click Here



Ook voor u gevonden


training Situationeel Leidinggeven
cursus Coachend Leidinggeven
cursus Conflicthantering
training Effectief Coachen Leidinggeven
opleiding Optimaal Leidinggeven
training People Management
cursus Project management
training Teambuilding inclusief DiSC
training Vergadertechnieken
training Functioneringsgesprekken
training Assertief Leidinggeven
training TeamBuilding
training Onderhandelingstechniek
training Beginnend Leidinggeven
training Feedback Geven en Ontvangen
training Effectief Leidinggeven
training Leiderschap vs Leidinggeven
training DiSC Training met ONLINE DiSC
training Effectief Communicatie
training Medezeggenschap OR
cursus Agressietraining Op Maat


Spreuk:
Wij trainen, coachen om uw performance te verbeteren

Inspiratie Posters Bekijken?

Met vriendelijke groet,
Ingrid Boerman
Accountmanager BV&T



Recente klanten