088-7744333

Logo BVT opleiding advies
Searching Aanvraag

Uw zoek resultaat voor: Aanvraag

Training Effectief Telefoneren IN-Company Maatwerk

...dere medewerkers die verantwoordelijk zijn voor klantgericht/klantvriendelijk telefoonverkeer. Uw telefoniste/receptioniste is het visitekaartje van uw bedrijf. Dit stelt eisen aan zijn/haar attitude, woordgebruik en toonhoogte. Uw telefoniste staat echter vaak ook aan het begin van de aanvraag, de opmerking of de klacht. Dit vereist vaardigheden op het gebied van communicatie, commercie en interne daadkracht. U leert en oefent in deze training de dos en donts van het telefoonverkeer en u leert de kracht en het belang van de verbale communicatie. Onderwerpen tijdens de trainings-dag(en) Dagelijkse Praktijk; Doorbreken Van Patronen Telefoonirritatie Regels Doorverbinden Telefonische Klachtenafhandeling Wanneer Belscripts En Hoe Gesprekstechnieken Persoonlijk Actieplan, Dos & Donts. Resultaten v...
13    incompany-training-cursus/training/effectief_telefoneren.php

Page generated in 0.0226 seconds.