088-7744333

Logo BVT opleiding advies

Index training

6

Uw Training Index


Onderdeel van Telefoon- en Receptiemedewerker


Deze pakkende training is bestemd voor baliemedewerkers die verantwoordelijk zijn voor klantgericht en klantvriendelijk optreden. Uw werk als baliemedewerker is het visitekaartje van uw bedrijf. Dit stelt eisen aan uw houding, woordgebruik en toonhoogte. U presenteert niet alleen met woorden. Uw gezichtsuitdrukking, bewegingen en gebaren communiceren ook. Met lichaamstaal zet u een boodschap kracht bij of doet u er juist afbreuk aan. Mensen die verbaal en non-verbaal verschillende boodschappen uitzenden, brengen anderen in verwarring over hun bedoelingen. Zijn uw woorden niet congruent met uw lichaamstaal? Dan vertrouwen mensen op de non-verbale signalen en minder op wat u zegt.


Programma, Onderwerpen


Na het geleerde kunt u het volgende


Daarbij heeft u na afloop gewonnen aan zelfverzekerdheid en zelfbewustzijn. U bent zich bewust van de belangrijke rol die u binnen uw organisatie vervult. U bent gesterkt in communicatie en slagvaardigheid. U beheerst de centrale thema`s van klantgericht telefoneren en u heeft geleerd van uw eigen ervaring en die van uw medecursisten. Door deze training bent u zich blijvend bewust van uw gedrag, uw benadering, uw rol en uw communicatie. Hierdoor weet u voortdurend op welke punten u uw aandacht moet richten.


Efficiënte en praktijkgericht

Met ons team ontwikkelen wij continu nieuwe, uiteenlopende en meer efficiënte leervormen voor het meest effectieve leertraject. Het laatste wat wij hebben ontwikkeld is een volledig E-Learningspakket. Deze kan de organisatie bij wie wij trainen gratis gebruiken zolang de training loopt. In deze E-Learning zetten wij ook de evaluatie en kunt u als opdrachtgever de vorderingen tijdens de training of workshop blivjen volgen. Maar ook uw eigen testen en toetsen kunt u hierbij invoeren. In de toekomst bespaard u hierin veel tijd, personeel en dus ook geld.


Continue ondersteuning voor Manager en HR

In elke training of traject staat verrijking centraal, we helpen, inspireren en verbinden Managers en HR professionals. We organiseren bijvoorbeeld regelmatig events zoals seminars en lezingen. We doen continu onderzoek naar borging, vakkennis, ISO 9001 regelgeving, HACCP, BRS, IFS en GMP en soortgelijke. Deze informatie vertalen we naar voor u bruikbare kennis en trainingsmateriaal.



Effectieve kennisopname

Om voldoende individuele spreek en oefentijd t.o.v. de praktijk te hebben bestaan de trainingsgroepen bij voorkeur uit 2 - 10 deelnemers. Maar wij verzorgen ook 1 op 1 trajecten (coaching). BV&T streeft naar maximale kennisopname. Dit bereiken wij mede door onze bevoegde docenten die hun vak verstaan. Wenst u persoonlijk contact met betrekking tot uw aanvraag?



Studie indeling / planning

Aantal bijeenkomsten: 1
Het aantal uren 6 per sessie (studiebijeenkomst)
Prijsopgave deze kunt u vinden in de Prijs INFO,
U ontvangt deze direct na aanvraag.
Gebruik hiervoor de naast liggende button.


Incompany startdatums

* Uw gewenst begindatum *
Juni 2024
Juli 2024
Augustus 2024
September 2024
Oktober 2024
November 2024
December 2024
Januari 2025
Februari 2025
Maart 2025


Locaties:

Waar wonen onze trainers. Er woont altijd een trainer in de buurt


NL:: Wij zijn een in-company opleider, wij komen altijd naar uw organisatie. U bepaard op reistijd en dervingskosten van uw personeel, uw voordeel. BV&T is tevens de nummer 1 in-company opleider voor werkend Nederland al vanaf 2001. Wenst u een vrijblijvende offerte? Dan kunt u deze hier aanvragen Klik hier..



Focus op het maximale leerproces in een juist tijdsbestek

We geloven in de aanpak en leerprocessen van Bloom en Kolb (didactiek). Deze aanpak gaat uit van de verschillende leerprocessen van individuen daarin breng je gradaties aan in de aangeboden leerstof. De focus wordt gelegd op wat je als cursist kunt opnemen. Dit levert creativiteit, betrokkenheid, acties en initiatieven op die bijdragen aan een succesvolle verandering van de deelnemer in de training Telefoon- en Receptiemedewerker.



Stimuleren tijdens de training

Uw medewerkers weten elkaar gedurende de training beter te stimuleren. Ze verrijken elkaar en zo ontstaat er een optimale kennisoverdracht. Dit levert een lerende omgeving op met positieve effecten op lange termijn. Dit geldt zowel voor alle workshops als trainingen van BV&T.



Hoe behalen wij uw einddoel

Onze trajecten passen we zoveel mogelijk aan op uw doelstelling. We nemen de tijd voor een gedegen voorbereiding (intake en bepaling van uw doelstelling) waarbij we altijd persoonlijk contact met u hebben. Vervolgens voeren we onze trajectopbouw volgens afspraak uit. Dit betekent dat het resultaat ons uitgangspunt wordt en dat aan al uw verwachtingen wordt voldaan. Daartoe gebruiken wij deugdelijke materialen en zetten wij goed getraind, herkenbaar personeel in. Onze docent of trainer ziet er tijdens uw traject op toe dat de kennis welke moet worden overgebracht (beklijven) in de praktijk zijn uitwerking gaat krijgen. Onze slogan: "effectief met perspectief"


Visie

Mensen op basis van eigen competenties in beweging te brengen door op maat gesneden ontwikkeltraject aan te bieden. Tevens forwarding op het functioneringsgesprek. Door een breed pakket van diensten en producten is BV&T in staat mensen te bewegen en ruime kansen te bieden.


Doelstelling

Uw doelstelling staat central in deze cursus Telefoon- en Receptiemedewerker. Tijdens de intake (telefonisch of bezoek) worden uw leerdoelen besproken. Jullie inventariseren intensief wat het leerprogramma moet bevatten. In gemiddeld 1 bijeenkomsten gaat u op de werkplek concreet aan de slag met het bereiken van uw persoonlijke leerdoelen. U verbetert uw vaardigheden door veel te oefenen met cases en situaties uit uw eigen praktijk. De trainer begeleid en ondersteunt u hierbij en geeft gerichte feedback en praktische tips waar u echt iets aan hebt. Jullie stellen samen een persoonlijk leerplan op om ook na deze cursus uw doelen daadwerkelijk in de praktijk om te zetten. Maatwerk voor uw training Telefoon- en Receptiemedewerker of toch verder zoeken?



  

Referenties Telefoon- en Receptiemedewerker Aantal deelnemers In-Company
 
Eleq Steenwijk B.v. 1 deelnemers1 traject
Talen Staphorst4 deelnemers1 traject
Conduct8 deelnemers1 traject
Radar Vertige1 deelnemers1 traject
Scania Production Zwolle B.V.10 deelnemers4 trajecten
Ridder BV1 deelnemers1 traject
Kenniscentrum Veilig Thuis Groningen3 deelnemers1 traject
Dun & Bradstreet9 deelnemers1 traject
Jan Opreij B.V. 8 deelnemers1 traject
Sanko Nl1 deelnemers1 traject
Notuleerservice Nederland5 deelnemers1 traject
Pieralisi Benelux BV1 deelnemers1 traject
Sitech Services BV10 deelnemers2 trajecten
Regus - Schiphol Rijk1 deelnemers1 traject
Arion Operations B.V.2 deelnemers1 traject
FLE Logistics B.V.8 deelnemers1 traject
Albert Heijn Online HSC Eindhoven deelnemers2 trajecten
HVC - Afvalenergiecentrale Alkmaar 1 deelnemers1 traject
Contour B.V.8 deelnemers1 traject
Gemeente Slochteren1 deelnemers1 traject
 
BV&T verzorgt > 200 trajecten per jaar. 450 Referenties Contact
  088-7744333



Persoonlijke feedback via evaluaties:

K. Dopmeijer (Scania Zwolle)

Voor een grote andere grote productiefabriek, heeft BV&T een training ontwikkeld ter bevordering van de Telefoon- en Receptiemedewerker. Dit is was een aantal deelnemers van de training met ons deelt erover:

  • Enerverend, Actief, Verrassend, Energie
  • De training biedt veel variatie in aanbod waardoor ieder zijn eigen manier kan ontwikkelen en te versterken
  • De trainers zijn actief en enthousiast aanwezig en weten mij net dat extra te geven
  • Cijfer 8.9
  • Leerzaam, 'Alles is een keuze', Inzicht
  • Ik ben mij bewust geworden van mijn keuzes die ik maak in een gesprek of in contact. Leren kijken naar wat er onder mijn woede zit
  • De kwaliteit van de oefeningen zijn boven verwachting goed!
  • Cijfer 9.5

M. Klaassens (Pro Persona)

Voor een grote zorginstelling, Pro Persona, heeft BV&T een training ontwikkeld voor de professionalisering van HR. Dit is was een aantal deelnemers van de training met ons deelt erover:

  • Noodzaak tot reflectie, Focus, Niet-Oordelend, Laagdrempelig
  • De onzekerheid en angst om jezelf te laten zien wordt aangepakt en ondersteund met tools om vanaf nu andere stappen te zetten
  • Op prettige manier geconfronteerd en gestimuleerd om dingen anders aan te pakken
  • Cijfer 8,8
  • Opbouwend, meer Verbinding, Waardevol, Leerzaam
  • Door meer openheid te tonen kom je als team en professional veel meer in contact met elkaar
  • De integere houding van de trainers heeft er voor gezorgd dat iedereen zich veilig voelde om zich open te stellen
  • Cijfer 9.3

P. van Genderen (Bel Leerdammer)

De 10-daagse training is ontwikkeld en wordt begeleid door Marielle Molenaar van BV&T Een aantal steekwoorden die deelnemers van de training hierover met ons delen:

  • Leerzaam, Mooi, Heftig, Intiem, Verrast
  • Veel geleerd over mijn eigen houding en hoe belangrijk het is om echt te luisteren
  • De verdeling tussen theorie en zelf ervaren zijn goed in balans
  • Cijfer 9
  • Diepgaand, Connected, Echt, Relativerend
  • Geleerd hoe ik op een empatische manier mijn mening kan ventileren en dus niet bot/te hard over te komen
  • Mijn verwachtingen van de training zijn zeker overtroffen
  • Cijfer 8,5

Blog:


Schrijf-Datum: 06-05-2024

Deze training is gratis bij een jaar abonnement van IP Marketing! Uniek aanbod.

Zie ook: de website van IPM!

Met IPM ziet u exact wie uw online bezoekers zijn! Naam, adres, telefoon en interesse! 'waar rook is, is vuur' Maar hoe pakt u dit aan? Daarom deze gratis training in samenwerking met BV&T.

Gratis verkoop training, vraag naar de voorwaarden. B2B



Wilt u op een doeltreffende manier effectief verkopen of juiste optimaal een acquisitie gesprek ingaan met uw (nieuwe) klanten? U wilt weten hoe u de klant in enkele zinnen het pijn punt van de organisatie weet te benoemen. Dit is cruciaal voor elk verkoop acquisitie gesprek. En wilt u op een oprechte manier klanten werven? Wanneer de telefoon voor u manier is om klantrelaties op te bouwen en zaken te doen, dan is deze training echt iets voor u. U leert initiatief te nemen en de voordelen van uw product overtuigend overbrengen. Tijdens deze waardevolle en praktische training verhoogt u uw commerciële vaardigheden in telefoongesprekken met (potentiële) klanten, waardoor uw verkoopresultaten nog verder zullen verbeteren.

Professioneel werken met Telefoon- en Receptiemedewerker betekent

Alles voor duurzame prestaties in onze trainingen en workshops


U wilt groeien, met uw team en natuurlijk uw organisatie. Wij verdiepen ons in uw vraagstuk, sporen blinde vlekken op en bieden een training waarbij we individueel-, team- en organisatiebelang in de groei zetten, kennis moet beklijven.


Echter, voor een daadwerkelijke en blijvende verandering is meer nodig dan het traject alleen. Daarom coachen en begeleiden we managers en HR op alle vlakken die positief bijdragen aan het resultaat. Op die manier creëren we samen de meest krachtige leeromgeving voor uw medewerkers en behalen we de beste resultaten voor het team en de organisatie.


Incompany: cursussen binnen uw organisatie.
Eenvoudig te regelen bij BV&T, snel en praktijkgericht.


Maatwerk voor medewerker trainingen


Leertrajecten met oog voor praktijk in uw organisatie. Uniek, duurzaam en naadloos aansluitend. Duurzaam in de vorm dat wij naar u toe komen, dit bespaard op een groep tot wel 8x zoveel CO2 Uitstoot.


De krachtige leeromgeving


Professionele trainers als ook docenten

Wij selecteren op bevoegdheid en VOG t.o.v. onze trainers. Daarbij weten wij exact welke trainer past bij uw organisatie en betrekken hem/haar in een zo vroeg mogelijk stadium bij uw vraagstuk. Kenmerkend voor BV&T trainers is bevoegdheid en deskundigheid. Naast hun specifieke vak zijn ze altijd praktijkgericht. Om het eenvoudig voor uw organisatie te maken bent u altijd verbonden met een projectleider of accountmanager. Deelnemer en organisatiegericht en bouwen voort vanuit aanwezige kwaliteiten en ervaring. Zo betaald u een scherpe prijs voor elke training, vraag hier uw offerte voor uw traject aan: Telefoon- en Receptiemedewerker


Altijd een vaste contactpersoon accountmanager

Wij houden van korte lijnen en schakelen daarin snel. Een vaste telefoonnummer en uw eigen accountmanager of ook wel projectleider genoemd. Deze begeleidt u bij het proces van ontwikkeling en organisatie van deze training of workshop Telefoon- en Receptiemedewerker. Wij gaan voor de maximale en effectieve team-training of team-workshop


Creatie in Telefoon- en Receptiemedewerker

Voor de juiste aansluiting en het beste resultaat beginnen we met een uitvoerig intake gesprek. Afhankelijk van de complexiteit van het vraagstuk. In samenspraak met u, en onze deskundige creëren we het leerplan. Alleen zo kunnen we tot het beste resultaat komen. U heeft immers kennis van de mensen en de organisatie, wij zijn de expert in leren en ontwikkelen.


Realistische maar uitdagend

Het team van trainer en ontwikkelaar neemt de tijd, daagt uit, is kritisch en zet de stip op het juiste punt. Maar stelt altijd realistische doelstellingen.


Efficiënte en praktijkgericht

Met ons team ontwikkelen wij continu nieuwe, uiteenlopende en meer efficiënte leervormen voor het meest effectieve leertraject. Het laatste wat wij hebben ontwikkeld is een volledig E-Learningspakket. Deze kan de organisatie bij wie wij trainen gratis gebruiken zolang de training loopt. In deze E-Learning zetten wij ook de evaluatie en kunt u als opdrachtgever de vorderingen tijdens de training of workshop blivjen volgen. Maar ook uw eigen testen en toetsen kunt u hierbij invoeren. In de toekomst bespaard u hierin veel tijd, personeel en dus ook geld.


Continue ondersteuning voor Manager en HR

In elke training of traject staat verrijking centraal, we helpen, inspireren en verbinden Managers en HR professionals. We organiseren bijvoorbeeld regelmatig events zoals seminars en lezingen. We doen continu onderzoek naar borging, vakkennis, ISO 9001 regelgeving, HACCP, BRS, IFS en GMP en soortgelijke. Deze informatie vertalen we naar voor u bruikbare kennis en trainingsmateriaal.


Aansluiting op niveauverschillen

Iedereen leert anders en niet iedereen heeft hetzelfde niveau. Door ons zeer uitgebreide scala aan leeroplossingen en -vormen kunnen wij iedereen laten leren op de manier die bij hem/haar past en aansluiten bij niveauverschillen in de training / workshop Telefoon- en Receptiemedewerker. Hiervoor gebruiken wij hoofdzakelijk de BLOOM en KOLB Taxonomie. Hiermee brengen wij het niveau en de leerwensen van deelnemers in kaart. Op deze manier kan de trainer de juiste leeroplossingen inzetten.



Ook voor Masterclass of Workshops.

Zoekwoorden Via Searching
Training index Groningen, Utrecht, Amsterdam Maatwerk en Praktijkgericht: Masterclass index. MT Kader Trainingen: Telefoon- en Receptiemedewerker. ZZP of Freelance Vacature voor: cursus baliemedewerker. Maatwerk door professionsl, kies ook eens voor een masterclass of workshop. Efficiente opleidingen KIES de NUMMER 1 BV&T: Cursussen Groningen, Utrecht, Amsterdam IN-Company Trainingen dan kiest u voor trainingsbureau: cursus baliemedewerker index. Aanrader, kies BV&T. Met Question Degree Online leren E-Learning Online Trainen cursus baliemedewerker index. Groningen, Utrecht, Amsterdam


Blog:

Communicatiemedewerkers krijgen vaak te maken met het schrijven van verschillende tekstsoorten. Zij moeten daarbij opletten op hun doelgroep en de eisen die aan de teksten worden gesteld. Hierdoor zorgen zij ervoor dat hun verhaal of boodschap bij de doelgroep aankomt. Toch is het schrijven van teksten niet altijd even gemakkelijk. Hoe zorgt u voor een effectieve opbouw van uw tekst, waarbij de lezer geïnteresseerd blijft? En hoe formuleert u een boodschap? Daarnaast kan u te maken krijgen met een writer’s block. Hoe gaat u hiermee om? In deze training krijgt u antwoord op deze vragen. U verbetert uw schrijfvaardigheden en technieken en leert om betere teksten te schrijven.

In-Company Trainingsvraag..

Wij trainen op uw locatie.

Vul onderstaande velden zorgvuldig in.


Test Click Here



Ook voor u gevonden


training Balie en Receptie Medewerker
training Teksten Redigeren
training Verkoop Binnendienst
training Verkoop en Acquisitie
training Prestatieverkoop
training Prestatie Inkoop
training Effectieve Telefoon Verkoop
training Verkoper Communicatie
training Telefoon- en Receptiemedewerker
training Klantgericht Denken en Handelen
training Succesvol Verkopen
training Professionele Inkoop Training
training Acquisitie Verkoop voor
training Effectief Telefoneren
training Effectieve Marketing


Spreuk:
Als je enige gereedschap een hamer is,
ziet elk probleem eruit als een spijker.


Inspiratie Posters Bekijken?

Met vriendelijke groet,
Ingrid Boerman
Accountmanager BV&T