088-7744333

Logo BVT opleiding advies

Index training

180

Uw Training Index


Onderdeel van Feedback Geven en Ontvangen


Feedback is een ruim begrip. Het wordt vaak verbonden met corrigeren of `kritiek geven`. Dit is echter niet waar. Feedback is namelijk een terugkoppeling op een handeling van iemand, en dit kan zowel positief als negatief zijn. Feedback geven en ontvangen is niet altijd even gemakkelijk. Sommige mensen zijn bang dat ze iemand kwetsen en durven geen feedback te geven. Het komt namelijk vaak voor dat de persoon in kwestie zich van niks bewust is. Daarnaast vinden veel mensen het ook niet fijn om feedback te ontvangen. Zij weten niet hoe ze moeten reageren of trekken zich alles persoonlijk aan. Toch is feedback geven en ontvangen erg belangrijk. Door het geven van feedback kunnen medewerkers in hun gedrag en prestaties worden bijgestuurd of gestimuleerd. En zonder feedback weten we niet wat wat goed gaat of wat juist beter kan. In deze feedbacktraining leert u feedback te geven en te ontvangen en concreet en helder te communiceren. Daardoor kunt u beter samenwerken met uw medewerkers en kunnen jullie elkaar beter motiveren. Deze training verhoogt het vertrouwen, de empathie en het respect binnen uw bedrijf. In deze feedbacktraining besteden we ook aandacht aan het organiseren van uw eigen feedback.


Programma, Onderwerpen


Na het geleerde kunt u het volgende


In deze training wordt geoefend in het geven van zowel corrigerende als constructieve feedback. U kunt nu op een effectieve manier feedback geven. U weet hoe u uw medewerkers kunt motiveren en hebt geleerd om beter samen te werken. Daarnaast heeft u meer respect voor uw medewerkers. U weet ook hoe u het beste om kunt gaan met feedback en bent niet meer bang om dit te ontvangen.


Efficiënte en praktijkgericht

Met ons team ontwikkelen wij continu nieuwe, uiteenlopende en meer efficiënte leervormen voor het meest effectieve leertraject. Het laatste wat wij hebben ontwikkeld is een volledig E-Learningspakket. Deze kan de organisatie bij wie wij trainen gratis gebruiken zolang de training loopt. In deze E-Learning zetten wij ook de evaluatie en kunt u als opdrachtgever de vorderingen tijdens de training of workshop blivjen volgen. Maar ook uw eigen testen en toetsen kunt u hierbij invoeren. In de toekomst bespaard u hierin veel tijd, personeel en dus ook geld.


Continue ondersteuning voor Manager en HR

In elke training of traject staat verrijking centraal, we helpen, inspireren en verbinden Managers en HR professionals. We organiseren bijvoorbeeld regelmatig events zoals seminars en lezingen. We doen continu onderzoek naar borging, vakkennis, ISO 9001 regelgeving, HACCP, BRS, IFS en GMP en soortgelijke. Deze informatie vertalen we naar voor u bruikbare kennis en trainingsmateriaal.



Effectieve kennisopname

Om voldoende individuele spreek en oefentijd t.o.v. de praktijk te hebben bestaan de trainingsgroepen bij voorkeur uit 2 - 10 deelnemers. Maar wij verzorgen ook 1 op 1 trajecten (coaching). BV&T streeft naar maximale kennisopname. Dit bereiken wij mede door onze bevoegde docenten die hun vak verstaan. Wenst u persoonlijk contact met betrekking tot uw aanvraag?



Studie indeling / planning

Aantal bijeenkomsten: 1
Het aantal uren 6 per sessie (studiebijeenkomst)
Prijsopgave deze kunt u vinden in de Prijs INFO,
U ontvangt deze direct na aanvraag.
Gebruik hiervoor de naast liggende button.


Incompany startdatums

* Uw gewenst begindatum *
Juni 2024
Juli 2024
Augustus 2024
September 2024
Oktober 2024
November 2024
December 2024
Januari 2025
Februari 2025
Maart 2025


Locaties:

Waar wonen onze trainers. Er woont altijd een trainer in de buurt


NL:: Wij zijn een in-company opleider, wij komen altijd naar uw organisatie. U bepaard op reistijd en dervingskosten van uw personeel, uw voordeel. BV&T is tevens de nummer 1 in-company opleider voor werkend Nederland al vanaf 2001. Wenst u een vrijblijvende offerte? Dan kunt u deze hier aanvragen Klik hier..



Focus op het maximale leerproces in een juist tijdsbestek

We geloven in de aanpak en leerprocessen van Bloom en Kolb (didactiek). Deze aanpak gaat uit van de verschillende leerprocessen van individuen daarin breng je gradaties aan in de aangeboden leerstof. De focus wordt gelegd op wat je als cursist kunt opnemen. Dit levert creativiteit, betrokkenheid, acties en initiatieven op die bijdragen aan een succesvolle verandering van de deelnemer in de training Feedback Geven en Ontvangen.



Stimuleren tijdens de training

Uw medewerkers weten elkaar gedurende de training beter te stimuleren. Ze verrijken elkaar en zo ontstaat er een optimale kennisoverdracht. Dit levert een lerende omgeving op met positieve effecten op lange termijn. Dit geldt zowel voor alle workshops als trainingen van BV&T.



Hoe behalen wij uw einddoel

Onze trajecten passen we zoveel mogelijk aan op uw doelstelling. We nemen de tijd voor een gedegen voorbereiding (intake en bepaling van uw doelstelling) waarbij we altijd persoonlijk contact met u hebben. Vervolgens voeren we onze trajectopbouw volgens afspraak uit. Dit betekent dat het resultaat ons uitgangspunt wordt en dat aan al uw verwachtingen wordt voldaan. Daartoe gebruiken wij deugdelijke materialen en zetten wij goed getraind, herkenbaar personeel in. Onze docent of trainer ziet er tijdens uw traject op toe dat de kennis welke moet worden overgebracht (beklijven) in de praktijk zijn uitwerking gaat krijgen. Onze slogan: "effectief met perspectief"


Visie

Mensen op basis van eigen competenties in beweging te brengen door op maat gesneden ontwikkeltraject aan te bieden. Tevens forwarding op het functioneringsgesprek. Door een breed pakket van diensten en producten is BV&T in staat mensen te bewegen en ruime kansen te bieden.


Doelstelling

Uw doelstelling staat central in deze cursus Feedback Geven en Ontvangen. Tijdens de intake (telefonisch of bezoek) worden uw leerdoelen besproken. Jullie inventariseren intensief wat het leerprogramma moet bevatten. In gemiddeld 1 bijeenkomsten gaat u op de werkplek concreet aan de slag met het bereiken van uw persoonlijke leerdoelen. U verbetert uw vaardigheden door veel te oefenen met cases en situaties uit uw eigen praktijk. De trainer begeleid en ondersteunt u hierbij en geeft gerichte feedback en praktische tips waar u echt iets aan hebt. Jullie stellen samen een persoonlijk leerplan op om ook na deze cursus uw doelen daadwerkelijk in de praktijk om te zetten. Maatwerk voor uw training Feedback Geven en Ontvangen of toch verder zoeken?



  

Referenties Feedback Geven en Ontvangen Aantal deelnemers In-Company
 
Waterbedrijf Groningen8 deelnemers1 traject
Ministerie VWA1 deelnemers1 traject
Resato International B.V.8 deelnemers1 traject
Ministerie Van Defensie20 deelnemers3 trajecten
Daver1 deelnemers1 traject
Voith Paper B.V.39 deelnemers1 traject
Novartis B.v.1 deelnemers1 traject
Bork Sloopwerken BV2 deelnemers1 traject
Lega Products2 deelnemers1 traject
Knoop College2 deelnemers1 traject
IJssel Technologie3 deelnemers1 traject
N+P Recycling B.V.4 deelnemers1 traject
Koninklijke Bibliotheek2 deelnemers1 traject
KMN Kind & Co8 deelnemers1 traject
Alvero Kantoormeubelverhuur9 deelnemers1 traject
Nova College Bureau Bedrijfsvoering9 deelnemers1 traject
Cashmaster B.V. Enschede1 deelnemers1 traject
Wijnhoff & Van Gulpen & Larsen B.V.8 deelnemers1 traject
Talen Staphorst4 deelnemers1 traject
Sterk Werk Communicatie Groep6 deelnemers2 trajecten
 
BV&T verzorgt > 200 trajecten per jaar. 450 Referenties Contact
  088-7744333



Persoonlijke feedback via evaluaties:

K. Dopmeijer (Scania Zwolle)

Voor een grote andere grote productiefabriek, heeft BV&T een training ontwikkeld ter bevordering van de Feedback Geven en Ontvangen. Dit is was een aantal deelnemers van de training met ons deelt erover:

  • Enerverend, Actief, Verrassend, Energie
  • De training biedt veel variatie in aanbod waardoor ieder zijn eigen manier kan ontwikkelen en te versterken
  • De trainers zijn actief en enthousiast aanwezig en weten mij net dat extra te geven
  • Cijfer 8.9
  • Leerzaam, 'Alles is een keuze', Inzicht
  • Ik ben mij bewust geworden van mijn keuzes die ik maak in een gesprek of in contact. Leren kijken naar wat er onder mijn woede zit
  • De kwaliteit van de oefeningen zijn boven verwachting goed!
  • Cijfer 9.5

M. Klaassens (Pro Persona)

Voor een grote zorginstelling, Pro Persona, heeft BV&T een training ontwikkeld voor de professionalisering van HR. Dit is was een aantal deelnemers van de training met ons deelt erover:

  • Noodzaak tot reflectie, Focus, Niet-Oordelend, Laagdrempelig
  • De onzekerheid en angst om jezelf te laten zien wordt aangepakt en ondersteund met tools om vanaf nu andere stappen te zetten
  • Op prettige manier geconfronteerd en gestimuleerd om dingen anders aan te pakken
  • Cijfer 8,8
  • Opbouwend, meer Verbinding, Waardevol, Leerzaam
  • Door meer openheid te tonen kom je als team en professional veel meer in contact met elkaar
  • De integere houding van de trainers heeft er voor gezorgd dat iedereen zich veilig voelde om zich open te stellen
  • Cijfer 9.3

P. van Genderen (Bel Leerdammer)

De 10-daagse training is ontwikkeld en wordt begeleid door Marielle Molenaar van BV&T Een aantal steekwoorden die deelnemers van de training hierover met ons delen:

  • Leerzaam, Mooi, Heftig, Intiem, Verrast
  • Veel geleerd over mijn eigen houding en hoe belangrijk het is om echt te luisteren
  • De verdeling tussen theorie en zelf ervaren zijn goed in balans
  • Cijfer 9
  • Diepgaand, Connected, Echt, Relativerend
  • Geleerd hoe ik op een empatische manier mijn mening kan ventileren en dus niet bot/te hard over te komen
  • Mijn verwachtingen van de training zijn zeker overtroffen
  • Cijfer 8,5

Blog:


Schrijf-Datum: 06-05-2024

Goed verlopende interne communicatie is de succesfactor van uw organisatie. Niet alleen om het bedrijfsgevoel te stimuleren en medewerkers te betrekken bij het functioneren van uw organisatie, maar ook voor een positieve uitstraling naar uw klanten en omgeving. Om communicatie goed te laten verlopen, is gedegen onderzoek nodig. Question Degree meet voor u de effectiviteit van de interne communicatie in uw organisatie.

BV&T onderzoekt door middel van communicatie onderzoek, welke mening uw medewerkers hebben over de interne communicatie. Wij garanderen de anonimiteit van uw medewerkers bij elk onderzoek die wij uitvoeren. Zo ontstaat er een realistisch beeld van de huidige interne communicatie en de gewenste situatie.


Professioneel werken met Feedback Geven en Ontvangen betekent

Alles voor duurzame prestaties in onze trainingen en workshops


U wilt groeien, met uw team en natuurlijk uw organisatie. Wij verdiepen ons in uw vraagstuk, sporen blinde vlekken op en bieden een training waarbij we individueel-, team- en organisatiebelang in de groei zetten, kennis moet beklijven.


Echter, voor een daadwerkelijke en blijvende verandering is meer nodig dan het traject alleen. Daarom coachen en begeleiden we managers en HR op alle vlakken die positief bijdragen aan het resultaat. Op die manier creëren we samen de meest krachtige leeromgeving voor uw medewerkers en behalen we de beste resultaten voor het team en de organisatie.


Incompany: cursussen binnen uw organisatie.
Eenvoudig te regelen bij BV&T, snel en praktijkgericht.


Maatwerk voor medewerker trainingen


Leertrajecten met oog voor praktijk in uw organisatie. Uniek, duurzaam en naadloos aansluitend. Duurzaam in de vorm dat wij naar u toe komen, dit bespaard op een groep tot wel 8x zoveel CO2 Uitstoot.


De krachtige leeromgeving


Professionele trainers als ook docenten

Wij selecteren op bevoegdheid en VOG t.o.v. onze trainers. Daarbij weten wij exact welke trainer past bij uw organisatie en betrekken hem/haar in een zo vroeg mogelijk stadium bij uw vraagstuk. Kenmerkend voor BV&T trainers is bevoegdheid en deskundigheid. Naast hun specifieke vak zijn ze altijd praktijkgericht. Om het eenvoudig voor uw organisatie te maken bent u altijd verbonden met een projectleider of accountmanager. Deelnemer en organisatiegericht en bouwen voort vanuit aanwezige kwaliteiten en ervaring. Zo betaald u een scherpe prijs voor elke training, vraag hier uw offerte voor uw traject aan: Feedback Geven en Ontvangen


Altijd een vaste contactpersoon accountmanager

Wij houden van korte lijnen en schakelen daarin snel. Een vaste telefoonnummer en uw eigen accountmanager of ook wel projectleider genoemd. Deze begeleidt u bij het proces van ontwikkeling en organisatie van deze training of workshop Feedback Geven en Ontvangen. Wij gaan voor de maximale en effectieve team-training of team-workshop


Creatie in Feedback Geven en Ontvangen

Voor de juiste aansluiting en het beste resultaat beginnen we met een uitvoerig intake gesprek. Afhankelijk van de complexiteit van het vraagstuk. In samenspraak met u, en onze deskundige creëren we het leerplan. Alleen zo kunnen we tot het beste resultaat komen. U heeft immers kennis van de mensen en de organisatie, wij zijn de expert in leren en ontwikkelen.


Realistische maar uitdagend

Het team van trainer en ontwikkelaar neemt de tijd, daagt uit, is kritisch en zet de stip op het juiste punt. Maar stelt altijd realistische doelstellingen.


Efficiënte en praktijkgericht

Met ons team ontwikkelen wij continu nieuwe, uiteenlopende en meer efficiënte leervormen voor het meest effectieve leertraject. Het laatste wat wij hebben ontwikkeld is een volledig E-Learningspakket. Deze kan de organisatie bij wie wij trainen gratis gebruiken zolang de training loopt. In deze E-Learning zetten wij ook de evaluatie en kunt u als opdrachtgever de vorderingen tijdens de training of workshop blivjen volgen. Maar ook uw eigen testen en toetsen kunt u hierbij invoeren. In de toekomst bespaard u hierin veel tijd, personeel en dus ook geld.


Continue ondersteuning voor Manager en HR

In elke training of traject staat verrijking centraal, we helpen, inspireren en verbinden Managers en HR professionals. We organiseren bijvoorbeeld regelmatig events zoals seminars en lezingen. We doen continu onderzoek naar borging, vakkennis, ISO 9001 regelgeving, HACCP, BRS, IFS en GMP en soortgelijke. Deze informatie vertalen we naar voor u bruikbare kennis en trainingsmateriaal.


Aansluiting op niveauverschillen

Iedereen leert anders en niet iedereen heeft hetzelfde niveau. Door ons zeer uitgebreide scala aan leeroplossingen en -vormen kunnen wij iedereen laten leren op de manier die bij hem/haar past en aansluiten bij niveauverschillen in de training / workshop Feedback Geven en Ontvangen. Hiervoor gebruiken wij hoofdzakelijk de BLOOM en KOLB Taxonomie. Hiermee brengen wij het niveau en de leerwensen van deelnemers in kaart. Op deze manier kan de trainer de juiste leeroplossingen inzetten.



Ook voor Masterclass of Workshops.

Zoekwoorden Via Searching
Training index Groningen, Utrecht, Amsterdam Maatwerk en Praktijkgericht: Masterclass index. MT Kader Trainingen: Feedback Geven en Ontvangen. ZZP of Freelance Vacature voor: feedback training. Maatwerk door professionsl, kies ook eens voor een masterclass of workshop. Efficiente opleidingen KIES de NUMMER 1 BV&T: Cursussen Groningen, Utrecht, Amsterdam IN-Company Trainingen dan kiest u voor trainingsbureau: feedback training index. Aanrader, kies BV&T. Met Question Degree Online leren E-Learning Online Trainen feedback training index. Groningen, Utrecht, Amsterdam


Blog:

Heeft u in uw werk te maken met Duitse contacten? Dan is het onmisbaar om de Duitse taal te beheersen. Ondanks dat veel Duitse bedrijven tegenwoordig ook Engels spreken, blijft het belangrijk om Duits te kunnen spreken wanneer u zaken doet met Duitse bedrijven. Wanneer u een Duitse brief kunt schrijven zonder taalfouten en/of een gesprek kunt voeren in het Duits met uw zakelijke relaties, kunt u de professionaliteit van uw organisatie waarborgen. Daarnaast kunt u op die manier uw internationale concurrenten voor zijn.

De Duitse taal beheersen is echter makkelijker gezegd dan gedaan. Zo worden de naamvallen in de Duitse grammatica erg lastig gevonden. Tevens wordt de Duitse manier van zaken doen vaak als formeler ervaren vergeleken Nederland. Wilt u leren om zakelijke gesprekken te voeren of om zakelijke brieven te schrijven in het Duits? Of richt u zich liever op andere onderwerpen met betrekking tot de cursus zakelijk Duits? Bij BV&T kunt u terecht voor een cursus zakelijk Duits op maat.

In-Company Trainingsvraag..

Wij trainen op uw locatie.

Vul onderstaande velden zorgvuldig in.


Test Click Here



Ook voor u gevonden


training Situationeel Leidinggeven
cursus Coachend Leidinggeven
cursus Conflicthantering
training Effectief Coachen Leidinggeven
opleiding Optimaal Leidinggeven
training People Management
cursus Projectmanagement
training Teambuilding inclusief DiSC
training Vergadertechnieken
training Functioneringsgesprekken
training Assertief Leidinggeven
training TeamBuilding
training Onderhandelingstechniek
training Beginnend Leidinggeven
training Feedback Geven en Ontvangen
training Effectief Leidinggeven
training Leiderschap vs Leidinggeven
training DiSC Training met ONLINE DiSC
training Basis Effectief Communicatie
training Medezeggenschap OR
cursus Omgaan met agressie


Spreuk:
Ziet u het detail of het geheel?

Inspiratie Posters Bekijken?

Met vriendelijke groet,
Ingrid Boerman
Accountmanager BV&T