Incompany Opleidingen Links
BV&T opleiding & trainingen Cursussen Maatwerk en Kaderopleidingen In-Company Praktijkgericht
BV&T opleiding & advies www.bvent.nl
BVT Opleiding www.bvtopleiding.nl
Question Degree Met STER BV www.questiondegree.nl
Freelance Docenten Trainingen met Freelancers
eek96 buit12Assen

IN-Company Opleidingen

Cursus Zakelijk Engels IN-Company
Groepstraining In-Company Time Management
Cursus Effectief Time Management
Cursus Interne Auditor IN-Company.
Time Management training voor Leidinggevenden.
Bundel Leidinggeven;
Situationeel Leidinggeven Training
Training DiSC Training met ONLINE DiSC afname
Training Coachend Leidinggeven
Cursus Zakelijk Nederlands
Cursus PHP Programmeren Maatwerk.
100% Erkend Adviesbureau Keurmerk
www.ipmsolution.nl
www.qdmail.nl
www.questiondegree.nl,
www.educhains.nl
link.educhains.nl
www.ipmarketing.nl
www.ddos-beveiliging.nl
In-Company Trainingen
www.ipm-stats.nl
www.questiondegree.nl.
www.incompany-training.nl
www.gedeeldewebsite.nl
www.ipmsolutions.nl
www.meerwinst-ipm.info
www.meerwinst-ipm.info
instructievaardigheden

Training Effectief Telefoneren INCompany!


Deze pakkende training is bestemd voor telefonistes en andere medewerkers die verantwoordelijk zijn voor klantgericht/klantvriendelijk telefoonverkeer. Uw telefoniste/receptioniste is het visitekaartje van uw bedrijf. Dit stelt eisen aan zijn/haar attitude, woordgebruik en toonhoogte. Uw telefoniste staat echter vaak ook aan het begin van de aanvraag, de opmerking of de klacht. Dit vereist vaardigheden op het gebied van communicatie, commercie en interne daadkracht. U leert en oefent in deze training de do`s en don`ts van het telefoonverkeer en u leert de kracht en het belang van de verbale communicatie.
Daarbij heeft u gewonnen aan zelfverzekerdheid en zelfbewustzijn. U bent zich bewust van de belangrijke rol die u binnen uw organisatie vervult. U gaat zelfbewuster en slagvaardiger om met communicatie. U beheerst de centrale thema`s van klantgericht telefoneren en u hebt geleerd van uw eigen ervaring en die van uw medecursisten. Door deze training bent u zich blijvend bewust van uw gedrag, benadering, rol en communicatie. Hierdoor weet u voortdurend op welke punten u uw aandacht moet richten.

Trainingsbureau voor Effectief Telefoneren optimaal en ideaal!

Workshop Feedback Geven en Ontvangen Bedrijfstrainingen!


Feedback is een ruim begrip. Het wordt vaak verbonden met corrigeren of `kritiek geven`. Dit is echter niet waar. Feedback is namelijk een terugkoppeling op een handeling van iemand, en dit kan zowel positief als negatief zijn. Feedback geven en ontvangen is niet altijd even gemakkelijk. Sommige mensen zijn bang dat ze iemand kwetsen en durven geen feedback te geven. Het komt namelijk vaak voor dat de persoon in kwestie zich van niks bewust is. Daarnaast vinden veel mensen het ook niet fijn om feedback te ontvangen. Zij weten niet hoe ze moeten reageren of trekken zich alles persoonlijk aan. Toch is feedback geven en ontvangen erg belangrijk. Door het geven van feedback kunnen medewerkers in hun gedrag en prestaties worden bijgestuurd of gestimuleerd. En zonder feedback weten we niet wat wat goed gaat of wat juist beter kan. In deze feedbacktraining leert u feedback te geven en te ontvangen en concreet en helder te communiceren. Daardoor kunt u beter samenwerken met uw medewerkers en kunnen jullie elkaar beter motiveren. Deze training verhoogt het vertrouwen, de empathie en het respect binnen uw bedrijf. In deze feedbacktraining besteden we ook aandacht aan het organiseren van uw eigen feedback.
In deze training wordt geoefend in het geven van zowel corrigerende als constructieve feedback. U kunt nu op een effectieve manier feedback geven. U weet hoe u uw medewerkers kunt motiveren en hebt geleerd om beter samen te werken. Daarnaast heeft u meer respect voor uw medewerkers. U weet ook hoe u het beste om kunt gaan met feedback en bent niet meer bang om dit te ontvangen.

kosten teambuilding workshop voor Feedback Geven en Ontvangen overzicht zie verder!

Training Professionele Inkoop Training.
Training Persoonlijk ontwikkelingsplan POP.
Training Nieuwe Medewerker Inwerken.
Training Mentor Opleiding.
Training Russisch voor gevorderden.
Training Zakelijk Engels.
Training Verkoop en Acquisitie.
Training Projectmanagement.
Training Assertiviteit en Assertief handelen.
Training Feedback Geven en Ontvangen.
Training Engels voor gevorderden.
Training Verandermanagement.
Training Engels voor beginners.
Training Lean 5S Kwaliteit.
Training Spaans voor beginners.
Training Duits voor beginners.
Training Magazijnbeheer.
Training AS 9100 Luchtvracht REVC.
Training Creatief Denken Brainstormen.
Training Interview Technieken.
Training Conflicthantering.
Training Leiderschap vs Leidinggeven.
Training MT Middenmanagement Intensief.
Training Verkoper Communicatie Gesprekstechnieken.
Training Beginnend Leidinggeven.
Training Persoonlijke Effectiviteit.
Training Prestatie Inkoop.
Training Frans voor gevorderden.
Training Resultaat Effectief Leidinggeven.
Training Russisch voor beginners.
Training Functioneringsgesprekken.
Training People Management.
Training MT Lid Management Communicatie.
Training Balie en Receptie Medewerker.
Training CE Normering.
Training Competentiebegeleiding.
Training Effectieve Marketing (Praktijk-gericht).
Training Basis Effectief Communicatie.
Training Engels voor beginners.
Training Timemanagement.


Ook voor Masterclass of Workshops.

Zoekwoorden Via Searching
Training outlook email gebruik effectief Nederland Maatwerk en Praktijkgericht: Masterclass outlook email gebruik effectief. MT Kader Trainingen: Microsoft Outlook. e-Learningsplatform, HACCP Trainingen: Microsoft Outlook. ZZP of Freelance Vacature voor: microsoft outlook training. Maatwerk door professionsl, kies ook eens voor een masterclass of workshop. Efficiente opleidingen KIES de NUMMER 1 BV&T: Cursussen Nederland IN-Company Trainingen dan kiest u voor trainingsbureau: microsoft outlook training outlook email gebruik effectief. Aanrader, kies BV&T. Met Question Degree Online leren E-Learning Online Trainen microsoft outlook training outlook email gebruik effectief. Nederland
Microsoft Outlook