... Iemand proberen te doorgronden en spannend portretteren. Beweegredenen boven tafel krijgen en treffend beschrijven. Daar gaat het om bij het journalistieke interview. Op het oog lijkt het makkelijk, in de praktijk blijkt het knap lastig. Het is meer dan een paar trucjes toepassen. In een journalistiek interview gaat het erom dat je goede vragen stelt en betrouwbare en relevante informatie krijgt. Maar het is ook bel...170 incompany-training-cursus/cursus-interviewtechnieken/cursus_interviewtechniek.php
... Persoonlijke Effectiviteit in Onderhandelingen, is een intensief, praktijkgericht programma dat bestaat uit twee twee dagen. De training is bestemd voor personen die regelmatig zijn betrokken in onderhandelingssituaties. Van zware contractbesprekingen tot simpele inkoophandelingen. De menselijke, relationele en inhoudelijke factoren die een rol spelen bij elke onderhandeling, staan centraal in het programma Prog...164 incompany-training-cursus/training_onderhandeling_techniek/onderhandelingstechnieken.php
... De techniek van effectief vergaderen staat centraal in deze cursus. De relatie tussen voorzitter en notulist, voorzitter en deelnemers wordt uitgebreid besproken en toegelicht. Het belang van een goede voorbereiding en een efficiente wijze, waarop men dit kan doen, maakt deel uit van het aspect "efficient vergaderen". Door middel van nabootsen van allerlei typen vergaderingen, verfilming en evaluatie krijgt iedere c...119 incompany-training-cursus/effectief-vergaderen/optimaal-en-effectief-vergaderen.php
... Geeft u regelmatig presentaties, kent u de basistechnieken en wilt u toch nog een meer overtuigende en inspirerende stijl ontwikkelen? Met een mooi verhaal bent u er nog niet. Wie een presentatie verzorgt, houdt in zekere zin een ~performance~. U vraagt aandacht, dan moet u die aandacht ook verdienen. Presenteertechnieken kunt u leren. U presenteert niet alleen met woorden. Uw gezichtsuitdrukking, bewegingen en geba...54 incompany-training-cursus/presentatie_training/effectief_presenteren.php
... Professionele communicatie is weten wat u vertelt. Levert het op wat u er van te voren van had verwacht? In deze boeiende training krijgt u tools aangereikt waarmee u direct aan de slag kunt. Tijdens deze zeer praktijkgerichte training verwerft u de juiste kennis en de vereiste vaardigheden die ieder commercieel medewerker nodig heeft. De kennis en vaardigheden worden in deze training op een zeer uitdagende en inspi...17 incompany-training-cursus/verkoop-communicatie/commercieel-communiceren.php
...uw boodschap doeltreffend over? Een journalist is vaak niet alleen op zoek naar een deskundige, maar ook naar iemand die het vlot kan uitleggen. Met andere woorden: expertise op zich volstaat niet. Een saaie spreker kan in de krant nog boeiend overkomen, maar op televisie lukt dit niet. Hoe kunt u een boeiend interview geven, waar beide partijen een goed gevoel aan overhouden? U leert dit tijdens de mediatraining van BV&T. Programma: Uw organisatie of persoonlijke doelstelling Wat is nieuws? Inzicht in de journalist en het medialandschap Nieuwswaarde en kernboodschap Presenteren en profileren voor de camera Aan de slag met de pers Het persbericht Het interview: reageren en proactieve woordvoering Crises en responsstrategieen Interactie Media en recht Persoonlijk actieplan: do's and don'ts BV&T werkt op b...159 incompany-training-cursus/cursus-media-techniek/mediatraining.php
...bieders maximale ruimte krijgen om zich van elkaar te onderscheiden. Hierdoor kan uw inkooporganisatie met weinig energie de beste aanbieder identificeren. Het resultaat is een keten die betere resultaten levert. Hoe dat precies werkt, leert u tijdens deze training. Programma: Waarom prestatieinkoop; Interviewtechnieken; Efficienter inkopen; Inkoop optimaliseren; Gebruik maken van de kennis (opdrachtnemers); Risicos minimaliseren; Waarom stellen opdrachtnemers ons zo vaak teleur; Objectief offertes beoordelen; Hoe vindt u de beste leveranciers. BV&T werkt op basis van maatwerk. Dit betekent dat onderwerpen van een andere training, cursus of workshop ook opgenomen kunnen worden in deze training. Wanneer u hieraan behoefte heeft, kunt u contact opnemen met BV&T.Vind hier uw Training, Masterclass: Prestatie Ink...205 incompany-training-cursus/training-prestatie-inkoop/prestatieinkoop.php
...goede (eerste) indruk geven bij bezoekers, maar vaak bent u als receptioniste ook de spil binnen het bedrijf. Uw verantwoordelijkheden reiken veel verder dan de ontvangstbalie alleen. Programma: Bedrijfsuitstraling, Nederlandse taal en correspondentie, Secretariaatspraktijk, Communicatietechnieken, Presentatie en representatie, Telefoontechnieken, Persoonlijk actieplan dos and donts. BV&T werkt op basis van maatwerk. Dit betekent dat onderwerpen van een andere training, cursus of workshop ook opgenomen kunnen worden in deze training. Wanneer u hieraan behoefte heeft, kunt u contact opnemen met BV&T.Vind hier uw Training, Masterclass: BV&T opleiding & advies, meer dan alleen trainen | Leer om goed Nederlands te corresponderen en zelfverzekerd achter de ontvangstbalie te staan | Neem vrijblijvend contact op U...148 incompany-training-cursus/cursus-receptioniste/training-receptioniste.php
...n bedoelingen. Zijn uw woorden niet congruent met uw lichaamstaal? Dan vertrouwen mensen op de non-verbale signalen en minder op wat u zegt. Programma: uitstraling van balie- of receptiemedewerker; de klant altijd aandacht geven; effectief luisteren en feedback geven; interviewtechnieken als telefoniste; effectief onderhandelen en vragen stellen; assertief optreden en overzicht houden; conflicthantering en lastige gesprekken; omgaan met piekperiodes in uw werk; praktijksituaties en oefeningen; persoonlijk actieplan, dos & donts. BV&T werkt op basis van maatwerk. Dit betekent dat onderwerpen van een andere training, cursus of workshop ook opgenomen kunnen worden in deze training. Wanneer u hieraan behoefte heeft, kunt u contact opnemen met BV&T.Vind hier uw Training, Masterclass: Deze training is geschikt vo...6 incompany-training-cursus/cursus-baliemedewerker/training-receptie-en-baliemedewerker.php
...municatieve vaardigheden. U leert hoe u een salesgesprek systematisch resultaatgericht aanpakt en hoe u volgens een professionele structuur kunt werken. U leert welke vaardigheden het verschil maken tussen een mislukt en een geslaagd verkoopgesprek. Programma: Het verkoopmodel en gesprekstechnieken, Effectief klantencontact, Verkoopkansen, Weerstand, Demonstreren en presenteren, Omgaan met bezwaren en klachten, Een gesprek afsluiten. BV&T werkt op basis van maatwerk. Dit betekent dat onderwerpen van een andere training, cursus of workshop ook opgenomen kunnen worden in deze training. Wanneer u hieraan behoefte heeft, kunt u contact opnemen met BV&T.Vind hier uw Training, Masterclass: BV&T opleiding & advies, meer dan alleen trainen | Leer om een resultaat- en klantgericht verkoopgesprek te voeren | Neem vrijb...162 incompany-training-cursus/training_verkoopvaardigheden/commerciele_training.php
...ciele Binnendienst zeer geschikt voor u. Alle vaardigheden om uitstekend als commercieel binnendienstmedewerker te kunnen functioneren, komen in deze veelzijdige training aan de orde. U ontwikkelt uzelf naar een hoger niveau. Programma: Wat is een succesvol verkoopgesprek; Verkooptechnieken; Effectieve communicatie; Vraag- en luister technieken; Proactief handelen; Klantgerichtheid als attitude; Persoonlijke uitstraling en enthousiasme; Omgaan met klachten en lastige situaties; Persoonlijke effectiviteit; Time management; Planning en organisatie van uw werkzaamheden. BV&T werkt op basis van maatwerk. Dit betekent dat onderwerpen van een andere training, cursus of workshop ook opgenomen kunnen worden in deze training. Wanneer u hieraan behoefte heeft, kunt u contact opnemen met BV&T.Vind hier uw Training, Mast...175 incompany-training-cursus/commerciele-binnendienst/commerciele-binnendienst-training.php
...U leert en oefent in deze training de dos en donts van het telefoonverkeer en u leert de kracht en het belang van de verbale communicatie. Programma: dagelijkse praktijk; doorbreken van patronen; telefoonirritatie; regels doorverbinden; Telefonische Klachtenafhandeling; wanneer belscripts en hoe; gesprekstechnieken; persoonlijk actieplan, dos & donts. BV&T werkt op basis van maatwerk. Dit betekent dat onderwerpen van een andere training, cursus of workshop ook opgenomen kunnen worden in deze training. Wanneer u hieraan behoefte heeft, kunt u contact opnemen met BV&T.Vind hier uw Training, Masterclass: BV&T opleiding & advies, meer dan alleen trainen | Leer om klantvriendelijk en klantgericht een telefoongesprek af te handelen | Neem vrijblijvend contact op Uitgelicht cursus Nederlands voor Buitenlanders. ...13 incompany-training-cursus/training/effectief_telefoneren.php
...gen? Hoe stelt u het ideale team samen? Op welke wijze voert u functioneringsgesprekken, die waardevol zijn voor uw medewerkers? Op welke wijze coacht u uw medewerkers? Uw leidinggevende rol staat centraal in deze boeiende training. Programma: effectief communiceren; tweezijdige gesprekstechnieken; effectief overleggen; motivatietechnieken; effectief ziekteverzuimbegeleiding (optioneel); functioneringsgesprekken voeren (optioneel); teambuilding: welk karakter heb jij?; productie aansturen en kostenberekening; 360 graden feedback; persoonlijk actieplan: dos & donts. BV&T werkt op basis van maatwerk. Dit betekent dat onderwerpen van een andere training, cursus of workshop ook opgenomen kunnen worden in deze cursus. Wanneer u hieraan behoefte heeft, kunt u contact opnemen met BV&T.Vind hier uw Training, Master...53 incompany-training-cursus/training_praktisch_leidinggeven/coachend_leiderschap.php
...or worden de basisprincipes behandeld, zodat u volgens deze normen een interne audits kunt uitvoeren. Programma: Uw audits keuze in uitvoering: ISO 9001-14001&18001 Afgestemde normering van de organisatie Het kwaliteitsmanagement systemen Voorbereiding van de interne audits Opbouw voor de auditee (interviewtechnieken) Interne auditor plannen en uitvoeren Echte audits uitvoeren (interne auditor) Helder audit rapport schrijven (afstemming) Persoonlijk actieplan, dos & donts BV&T werkt op basis van maatwerk. Dit betekent dat onderwerpen van een andere training, cursus of workshop ook opgenomen kunnen worden in deze cursus. Wanneer u hieraan behoefte heeft, kunt u contact opnemen met BV&T.Vind hier uw Training, Masterclass: U kiest voor een gedegen Internal Interne Auditor opleiding voor ISO 9001 volgens de laa...32 incompany-training-cursus/cursus-interne-auditor/training-interne-auditor.php
... training worden er verschillende themas behandeld. U bepaalt zelf de inhoud van uw training. De themas die u wilt behandelen worden door BV&T in een tijdspad uitgewerkt; hierdoor wordt de ideale training voor u verzorgd. Programma: gespreksvaardigheden; selectiegesprekken; interviewtechnieken; invloed uitoefenen op gesprekken; effectief onderhandelen; assertief zijn (eventueel individueel); feedback geven; persoonlijk actieplan en dos & donts. BV&T werkt op basis van maatwerk. Dit betekent dat onderwerpen van een andere training, cursus of workshop ook opgenomen kunnen worden in deze training. Wanneer u hieraan behoefte heeft, kunt u contact opnemen met BV&T.Vind hier uw Training, Masterclass: BV&T opleiding & advies, meer dan alleen trainen | Leer met deze training om op een duidelijke manier te communi...21 incompany-training-cursus/cursus_communicatie_communiceren/training_communiceren.php
Page generated in 0.184 seconds.