088-7744333

Logo BVT opleiding advies
Searching Verkoper Communicatie Gesprekstechnieken

Uw zoek resultaat voor: Verkoper Communicatie Gesprekstechnieken

training Verkoper Communicatie Gesprekstechnieken

... Professionele communicatie is weten wat u vertelt. Levert het op wat u er van te voren van had verwacht? In deze boeiende training krijgt u tools aangereikt waarmee u direct aan de slag kunt. Tijdens deze zeer praktijkgerichte training verwerft u de juiste kennis en de vereiste vaardigheden die ieder commercieel medewerker nodig heeft. De kennis en vaardigheden worden in deze training op een zeer uitdagende en inspirerende manier gecom...
17    incompany-training-cursus/verkoop-communicatie/commercieel-communiceren.php

training Communicatievaardigheden

... Hoe verloopt communicatie precies? Welke wetmatigheden kunnen we daarin onderscheiden? Wat is non-verbale communicatie? Hoe belangrijk is het goed waarnemen? Moet ik vooral observeren of juist onmiddellijk interpreteren? Hoe ondersteun ik mijn boodschap non-verbaal? Welke signalen zenden we naar elkaar uit? Wat is belangrijk als ik luister? Hoe vat ik het beste samen? Welk vragen moet ik stellen? Hoe kan mijn gesprekspartner het beste ...
20    incompany-training-cursus/training-communicatie/communicatie-vaardigheden.php

training Basis Effectief Communicatie

... Hoe verloopt communicatie nu precies? Welke wetmatigheden kunnen we daarin onderscheiden? Wat is non-verbale communicatie? Hoe belangrijk is goed waarnemen? Moet ik vooral observeren of juist onmiddellijk interpreteren? Hoe ondersteun ik mijn boodschap non-verbaal? In deze training worden de zojuist genoemde vragen beantwoord. Tijdens deze training worden er verschillende themas behandeld. U bepaalt zelf de inhoud van uw training. De ...
21    incompany-training-cursus/cursus_communicatie_communiceren/training_communiceren.php

cursus Bedrijfs Onderzoek E-Learning

... Goed verlopende interne communicatie is de succesfactor van uw organisatie. Niet alleen om het bedrijfsgevoel te stimuleren en medewerkers te betrekken bij het functioneren van uw organisatie, maar ook voor een positieve uitstraling naar uw klanten en omgeving. Om communicatie goed te laten verlopen, is gedegen onderzoek nodig. Question Degree meet voor u de effectiviteit van de interne communicatie in uw organisatie.BV&T onderzoekt do...
163    incompany-training-cursus/communicatie_onderzoek/medewerker_betrokkenheid_onderzoek.php

Training Nederlands schrijven voor medewerkers

... Communicatiemedewerkers krijgen vaak te maken met het schrijven van verschillende tekstsoorten. Zij moeten daarbij opletten op hun doelgroep en de eisen die aan de teksten worden gesteld. Hierdoor zorgen zij ervoor dat hun verhaal of boodschap bij de doelgroep aankomt. Toch is het schrijven van teksten niet altijd even gemakkelijk. Hoe zorgt u voor een effectieve opbouw van uw tekst, waarbij de lezer geinteresseerd blijft? En hoe form...
226    incompany-training-cursus/cursus-schrijven-communicatie-medewerkers/cursus-nederlands-schrijven.php

training Feedback Middenkader

... Welke vaardigheden heeft u nodig om op succesvolle wijze leiding te geven aan een team? Door steeds veranderende omstandigheden dient u in staat te zijn zodanig te handelen dat uw afdeling, organisatie en persoonlijke doelstellingen op doelmatige wijze en in goede harmonie met uw eigen medewerkers gerealiseerd worden. In deze doelgerichte training komen dan ook de volgende vragen aan de orde. Hoe formuleert u uw doelstellingen? Hoe ste...
19    incompany-training-cursus/training-communicatie/communicatie-voor-leidinggeven.php

training Informatiestromen - documentmanagement

... Dagelijks wordt u geconfronteerd met enorme hoeveelheden informatie. Op allerlei manieren bereiken u gegevens of moet u informatie verzamelen. Hoe houdt u hierbij het overzicht? Hoe selecteert u als informatiemanager wat belangrijk is en wat niet? Hoe stroomlijnt u de informatiestromen en hoe brengt u vraag en aanbod bij elkaar? Hoe zorgt u ervoor dat de juiste informatie op een veilige manier bij de ontvanger komt? Hoe houdt u uw docu...
181    incompany-training-cursus/communicatie/informatie-stromen.php

Professionele Trainers

... Trainers Team > 75 trainers / docenten BV&T BV&T opleiding & advies werkt met docenten en trainers die hun vak verstaan. Samen vormen wij voor alle docenten en trainers een trainersnetwerk met een duidelijke structuur. Het trainersnetwerk bestaat voornamelijk uit taaldocenten, bedrijfsvoerings trainers, verkoop & communicatie trainers, ISO kwaliteitsdeskundigen en verandermanagement trainers. De nadruk ligt veelal op aspecten als t...
    professionele_trainers.php

training Acquisitie Verkoop voor Top-verkopers

... Deze training is gratis bij een jaar abonnement van IP Marketing! Uniek aanbod. Zie ook: de website van IPM! Met IPM ziet u exact wie uw online bezoekers zijn! Naam, adres, telefoon en interesse! 'waar rook is, is vuur' Maar hoe pakt u dit aan? Daarom deze gratis training in samenwerking met BV&T.Gratis verkoop training, vraag naar de voorwaarden. B2BWilt u op een doeltreffende manier effectief verkopen of juiste optimaal een acquisiti...
271    incompany-training-cursus/cursus-verkoop-acquisitie-training/acquisitie-verkoop-training.php

cursus MT Lid Management Communicatie

... De vraag naar kwaliteitsmanagers neemt snel toe. Dit komt omdat klanten en leveranciers steeds hogere eisen stellen aan de kwaliteit van producten. Om deze hoge kwaliteit te bereiken, zijn heldere processen en de certificering daarvan essentieel. In deze cursus wordt er ingegaan op verschillende kwaliteitsmanagementsystemen. In de cursus worden beknopt de principes, de werking en de voor- en nadelen van het werken met de verschillende ...
153    incompany-training-cursus/training-management-systeem/training-kwaliteit-managementsysteem.php

training Teambuilding met de juiste communicatie

... Een training gericht op teamontwikkeling bij nieuwe/ineffectieve teams en teamconflicten. Er kunnen bij de kleinste misverstanden al conflicten ontstaan. Wanneer deze conflicten niet op de juiste manier worden opgelost kan dit problemen opleven op de werkvloer. Men weet niet hoe hij/zij kritiek moet leveren, en de ontvanger krijgt ineens opmerkingen naar zich toe waarvan ruzies kunnen ontstaan. Door deze training zal de samenwerking ve...
272    incompany-training-cursus/team_conflict/conflict_vermijding.php

Communicatietraining, Opleidingsbureau, ANALYSE, Leerdoelen Onderzoek, Mentoren Training

... 14-07-2025 Wie zijn wij? En waar staan wij voor... BV&T staat voor Bedrijfscondities, Verbetering en Talen. Wij zijn een trainingsbureau dat gedreven is om het verschil te maken binnen uw organisatie. Dit realiseren wij aan de hand van onze bedrijfstrainingen die op maat worden gemaakt. Dit betekent dat uw doelstelling en wensen centraal staan en u bepaalt wat de inhoud van de training wordt. Bij BV&T werken wij met trainers die zelf v...
    trainingen-algemeen.php

training Soepel en effectief Communiceren

... Hoe verbeter ik mijn persoonlijke effectiviteit? Contacten met anderen zoals medewerkers en leidinggevenden zijn essentieel voor een goede samenwerking en functioneren. Als de communicatie soepel en optimaal verloopt dan kun je pas resultaat boeken. In deze training worden korte stukjes theorie afgewisseld met praktijkopdrachten. We werken met een groot aantal modellen, vaardigheden en technieken om doelstreffend te leren denken en han...
131    incompany-training-cursus/cursus-nederlands/soepel-en-effectief-communiceren.php

training Effectief Telefoneren

...t/klantvriendelijk telefoonverkeer. Uw telefoniste/receptioniste is het visitekaartje van uw bedrijf. Dit stelt eisen aan zijn/haar attitude, woordgebruik en toonhoogte. Uw telefoniste staat echter vaak ook aan het begin van de aanvraag, de opmerking of de klacht. Dit vereist vaardigheden op het gebied van communicatie, commercie en interne daadkracht. U leert en oefent in deze training de dos en donts van het telefoonverkeer en u leert de kracht en het belang van de verbale communicatie. Programma: dagelijkse praktijk; doorbreken van patronen; telefoonirritatie; regels doorverbinden; Telefonische Klachtenafhandeling; wanneer belscripts en hoe; gesprekstechnieken; persoonlijk actieplan, dos & donts. BV&T werkt op basis van maatwerk. Dit betekent dat onderwerpen van een andere training, cursus of workshop ook opgenomen kunnen...
13    incompany-training-cursus/training/effectief_telefoneren.php

training Balie en Receptie Medewerker

... alleen een goede (eerste) indruk geven bij bezoekers, maar vaak bent u als receptioniste ook de spil binnen het bedrijf. Uw verantwoordelijkheden reiken veel verder dan de ontvangstbalie alleen. Programma: Bedrijfsuitstraling, Nederlandse taal en correspondentie, Secretariaatspraktijk, Communicatietechnieken, Presentatie en representatie, Telefoontechnieken, Persoonlijk actieplan dos and donts. BV&T werkt op basis van maatwerk. Dit betekent dat onderwerpen van een andere training, cursus of workshop ook opgenomen kunnen worden in deze training. Wanneer u hieraan behoefte heeft, kunt u contact opnemen met BV&T.Vind hier uw Training, Masterclass: BV&T opleiding & advies, meer dan alleen trainen | Leer om goed Nederlands te corresponderen en zelfverzekerd achter de ontvangstbalie te staan | Neem vrijblijvend contact op Uitgelich...
148    incompany-training-cursus/cursus-receptioniste/training-receptioniste.php

Page generated in 0.2687 seconds.